Материалдар / Ойынға салауатты көзқарас Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 11- сыныптар:«Әрекетсіздік пен серіктестік үшін жауапкершілік»

Ойынға салауатты көзқарас Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 11- сыныптар:«Әрекетсіздік пен серіктестік үшін жауапкершілік»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойынға салауатты көзқарас Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 11- сыныптар:«Әрекетсіздік пен серіктестік үшін жауапкершілік»
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты


Күні


Сынып жетекші:


Сынып:



Сабақтың тақырыбы:

Ойынға салауатты көзқарас

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

15-САБАҚ

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

11- сыныптар:«Әрекетсіздік пен серіктестік үшін жауапкершілік»

Сабақтың мақсаты:

- Оқушылардың қазіргі уақыттағы ойын мәселесі туралы түсінігін қалыптастыру;

- Оқушыларға ойынның бар кемшіліктерін түсінуін дамыту;

- Оқушыларды адамгершілік мәдениетіне тәрбиелеу

Қауіпсіздік мақсаты :

Сабақтың мақсаты: қылмысқа қатысушылық ұғымын енгізу; топтық қылмыстық әрекетке қатысушылардың негізгі рольдерін зерттеу; топтық қылмысқа қатысушылардыңжауапкершілік дәрежесін анықтау; білім алушылардың теориялық білімдерін заңды фактілерді талдауға қолдану дағдыларын дамыту.

Қауіпсіздік міндеті

Негізгі міндеттері: 1. жасөспірімдерде өз іс-әрекеті үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; 2. азаматтық ұстанымдарын қалыптастыру, заңды құрметтеуге үйрету.

Дәйексөз

Бірлік болмай тірлік болмас

Құндылық

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз.

1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін.

Ой қозғау

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Бір түрлі фигур алғандарды

1-топқа «Достар», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Құрдастар» тобына бөлемін.


«Миға шабуыл» әдісі

1. Интернетті қандай мақсатта пайдаланасыз?

2. Күніне қанша уақытыңызды интернет желісінде өткізесіз?

3. Қандай әлеуметтік желі пайдаланасыз?

4. Компьютер ойындарын ойнауға әуестігіңіз барма?

5. Ойынға бәс тігіп көрдіңіз бе? Неше рет?

6. Шынай өмірде қол жеткізе алмағаныңызға, виртуалды шындықпен сезінуді ойлап көрдіңіз бе?


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал





Оқушылар

дың пікірі тыңдалады







Компьютер








Сабақ басы (13 мин)












ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

«ӘРЕКЕТСІЗДІК ПЕН СЕРІКТЕСТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІ»

Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 мин) Кәмелетке толған балалар қатысатын әрекеттер қылмыс сипатында болуы мүмкін немесе теріс қылық ретінде қарастырылуы мүмкін. Қылмыс та, теріс қылық та заң бұзушылық. Екі жағдайда да оларды жасаған адам қылмыскер. Бүкіл қоғамға қауіпті әрекеттер қылмыс; қылмыстардың нақты тізімі Қылмыстық кодексте көрсетілген. Балаға қай уақытта ойын-сауық мекемелері мен үйден тыс жерлерге баруға тыйым салынады? Баланың заңды өкілдерінің ертіп жүруінсіз түнгі уақытта (сағат 22-ден таңғы 6-ға дейін) ойын-сауық мекемелерінде болуына, сол сияқты онда жіберілуіне тыйым салынады.

Ойын-сауық мекемелеріне:

ойын мекемелері;

түнгі клубтар;

кафе-барлар;

мейрамханалар;

интернет-кафе;

компьютер;

бильярд бөлмелері;

боулинг клубтары мен кинотеатрлар. Сағат 23.00-ден таңертеңгі 6.00-ге дейін кәмелетке толмағандарға заңды өкілдерінің ертіп жүруінсіз көшеде болуына тыйым салынады. Егер бұл уақытта балалар үйдің ауласындағы орындықта отырса, қоқыстарды кешкі уақытта шығарса, өзі тұрған үйден 5 метр қашықтықта орналасқан дүкенге барса, полиция оны табудың себебін анықтауға, заңды өкілдерін құруға, оларды уақытылы анықтау мүмкіндігі болмаған жағдайда, кәмелетке толмаған адамды оның заңды өкілдерін табу жөніндегі келесі шаралар үшін полиция органына жеткізуді қамтамасыз етуге міндетті. Заңды өкілдер, мекеме иелері қандай жауапкершілікке тартылады. Ата-аналарға, заңды өкілдерге кәмелетке толмаған балалардың заңды өкілдерінсіз түнде ойын-сауық мекемелерінде немесе үйден тыс жерлерде жүргені үшін: кешкі 22.00-ден таңғы 6.00-ге дейін ойын-сауық мекемелерінде болса, 3 АЕК мөлшерінде айыппұл салынады; 243 түнгі 23.00-ден таңғы 6.00-ге дейін үйден тыс жүретін болса – ескерту жасалынады. Егер ұқсас факт жыл ішінде қайталанса, 7 АЕК көлемінде айыппұл қарастырылған. Баланы тиісті емес уақытта болғаны үшін ойын-сауық мекемесінің иелеріне де айыппұл салынады. Айыппұлдың мөлшері құқық бұзушының мәртебесіне, сондай-ақ құқық бұзушының жыл ішінде осындай бұзушылық үшін бұрын жауапқа тартылғантартылмағанына байланысты. Айыппұл іс-әрекетті тоқтатумен немесе белгілі бір қызмет түрімен бірге қолданылуы мүмкін. 2.

Негізгі бөлім(6 мин): Рольдік ойын: «Адал болу!». Қатысушылар серіктес болып бірге атқарады. Сұрақ-жауап: - «Қылмысқа қатысу» деген сөздіқалай түсінесіз? - Қылмысқа сыбайластар қандай жауапкершілікке тартылады? - «Жазалау» дегенді қалай түсінесіңдер? - Өзіңізге белгілі жаза түрлерін атаңыз. - Жазаның бір түрін толығырақ түсіндіріңіз. 3.Қорытынды.








Оқушылар тыңдайды






























Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=eO08802OqPxTp3wt



Ортасы (20 мин)



Жаңа экономикалық жол біздің елімізді өмір сүру жағдайының өзгеруіне ғана емес, сонымен қатар жаңа психологиялық тәуелділіктің пайда болуына алып келді. Кейбір ойын автоматтары немесе лотереялар құлазуды басу үшін ойын-сауық орталығы зиянсыз құрал болып көрінеді. Алайда соңғы уақытта адамдар ойынға жаппай тәуелді бола бастады. Ойынға деген құштарлық - бұл ойын деп аталатын психологиялық тәуелділік.

Ойын, сондай-ақ, ойын тәуелділігі, құмар ойындарға, эмоционалдық бұзылуларға және олардың негізінде туындаған депрессивті жағдайға бақыланбайтын психологиялық тәуелділікпен сипатталатын кең таралған ауыр жағдай болып табылады.

Ойынқұмарлыққа салыну себептері:

Бірінші нәрсе бірден - эмоциялар. Қанға түсетін адреналин, психиканы қозғаушы, адамды төзбеушіліктен және белгісіз құдайға сәттілік туралы дұға етеді. Бұл эмоциялардың қол жетімділігі адреналинді алудың барлық белгілі тәсілдерінен асады! Өйткені ойланыңыз: мысалы, экстремалды спортпен айналысу үшін жақсы құрал-жабдыққа ақша қажет, беткейлерге, тау жолдарына, парашют мұнараларына және т. б. баруға уақыт пен мүмкіндік табу керек. Алайда, сұрақ туындайды: неге біреу осындай күшті эмоцияларға қажеттілік сезінеді, ал басқалары-жоқ? Түсіндірмелердің бірі-мұндай адамның факторлар салмағына байланысты қандай да бір тұрақты құндылықтар мен ішкі бағдарлар қалыптаспаған. Мысалы, отбасы баланың киініп, киінуіне ғана қамқорлық жасады,ал жалғыз қолайлы ойын-сауық теледидар болды. Баланың жанының ішкі жағдайына, рухани, интеллектуалдық дамуына дейін ешкімге де іс болған жоқ. Ал ішкі, жеке бос

орын - адамның өзіне әрдайым тәуелді емес. Көбінесе ол қоршаған ортаның зияткерлік инерттілігінің әсері. Сонымен, біз қалыпты өмір мен нормалды эмоцияларды сұрыптағанмен, жылдам әрекет ететін, өткір, бір уақытта да адамды жеке босаңсудан арылтуға қабілетті алмастырумен айналысамыз.

Ойын (ойынға тәуелділік), өз дамуында кез келген өзге де бөртпе түрлері сияқты (алкоголь, есірткі және басқа) белгілі бір кезеңдерден өтеді, оларды шартты түрде үшке бөлуге болады.


Аурудың халықаралық жіктемесіне сәйкес, ойынның басты және анықтаушы белгісі адамның бір немесе бірнеше құмар ойындарға үнемі қайталанатын қатысуы болып табылады. Әдетте, ауру тез өршиді және жақын арада ойын тәуелділігімен зардап шегетін адам азаю, жеке өмірін бұзу және отбасылық қарым-қатынас сияқты әлеуметтік салдарға тап болады.

Біздің еліміз үшін ойын тәуелділігі - қайғы, негізінен соңғы онжылдықта: қаланың ортасында ғана қол жетімді әр түрлі казинолар, ал тоқсаныншы жылдардың аяғында аренаға жаңадан "барлығы үшін"орындар шықты. Хит-парадты ойын автоматтары басқарды.

Патологиялық ойыншының белгілері:

1. Жұтылу, ойынға алаңдаушылық (өткен ойындар туралы есіне алады, келесі ойынға ақша табуды ойлайды);

2. Ойнай отырып, қозуды бастайды;

3. Ойынды бақылау немесе тоқтату кезінде қиындықтар туындайды;

4. Ойынды тоқтату қажет болған жағдайда алаңдаушылық немесе тітіркену сезінеді;

5. Өз мәселелерінен қашып немесе көңіл көтеру үшін ойнайды (кінәсін сезінуден кету, алаңдаушылық, депрессия);

6. Жеңілістен кейін келесі күні ойнауға әрекет етеді;

7. Ойынға қатысудың шынайы дәрежесін жасыру мақсатында отбасы мүшелерін алдайды;

8. Ойын қаржыландыру үшін алдау, ұрлық сияқты заңсыз әрекеттер жасайды;

9. Ойын жақындарыңызды, достарыңызды немесе білім алу қаупін тудырады.






Соңы






Ойын тәуелділігіне әкелетін негізгі психологиялық себептердің тізімін жасап, талдап көрейік (оқушылар өз көзқарасын айтады, содан кейін нәтижелерді мамандардың пікірімен салыстырамыз)

* бақытсыз өмір;

* өзіне қанағаттанбаушылық;

* балалар немесе жасөспірімдер жағдайында психологиялық бекіту;

* адам мәдениетінің төмендігі;

* кедейлік;

* ақыл-ой кемістігі •




Біздің сынып сағатының соңында сіздер бүгінгі сұхбаттың қорытындысын шығарып, ойын мен интернет тәуелділікке өз пікірлеріңізді және көзқарасыңызды білгіміз келеді. Қандай тұжырымдарға келгеніңізді естісек.








Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі






(Оқушылар осы мәселе бойынша өз пікірлерін айтады,

Презентация
















ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Фариза
22 Қазан 2024
2606
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі