Материалдар / ойынқұмарлық лудомания

ойынқұмарлық лудомания

Материал туралы қысқаша түсінік
ойынқұмарлық қмж
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2024
308
5 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

«Ойынқұмарлық (Лудомания) »

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

 «Неліктен атаанаңмен өз тәжірибеңмен бөлісу маңызды?».


Педагогтің аты-жөні:

Әбілқасым Ерболат

Күні:

7.10.2024ж

Сыныбы: 6ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

- Оқушылардың қазіргі уақыттағы ойын мәселесі туралы түсінігін қалыптастыру;

- Оқушыларға ойынның бар кемшіліктерін түсінуін дамыту;

- Оқушыларды адамгершілік мәдениетіне тәрбиелеу


Қауіпсіздік мақсаты

Сабақтың мақсаты: оқушылардың ата-анаға деген сүйіспеншілігін, құрметін дамыту. Негізгіміндеттер: 1. «Отбасы», «Тату отбасы» термині туралы түсінік қалыптастыру. 2. Оқушыларға ата-ананың шынайы дос екенін ұғындыру. 3. Оқушыларды ата-анасын, қоршаған ортасын сүюге, бағалауға тәрбиелеу.

Құндылыққа баулу

Моральдық нормаларға сәйкес өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін талдай білу

Апта дәйексөзі:


Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас!

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы




(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Бір түрлі фигур алғандарды

1-топқа «Достар», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Құрдастар» тобына бөлемін.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал


Оқушылар

дың пікірі тыңдалады


слайд

Жаңа сабаққа кіріспе




«Миға шабуыл» әдісі

  1. Интернетті қандай мақсатта пайдаланасыз?

  2. Күніне қанша уақытыңызды интернет желісінде өткізесіз?

  3. Қандай әлеуметтік желі пайдаланасыз?

  4. Компьютер ойындарын ойнауға әуестігіңіз барма?

  5. Ойынға бәс тігіп көрдіңіз бе? Неше рет?

  6. Шынай өмірде қол жеткізе алмағаныңызға, виртуалды шындықпен сезінуді ойлап көрдіңіз бе?


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың ортасы

.

Жаңа экономикалық жол біздің елімізді өмір сүру жағдайының өзгеруіне ғана емес, сонымен қатар жаңа психологиялық тәуелділіктің пайда болуына алып келді. Кейбір ойын автоматтары немесе лотереялар құлазуды басу үшін ойын-сауық орталығы зиянсыз құрал болып көрінеді. Алайда соңғы уақытта адамдар ойынға жаппай тәуелді бола бастады. Ойынға деген құштарлық - бұл ойын деп аталатын психологиялық тәуелділік.

Ойын, сондай-ақ, ойын тәуелділігі, құмар ойындарға, эмоционалдық бұзылуларға және олардың негізінде туындаған депрессивті жағдайға бақыланбайтын психологиялық тәуелділікпен сипатталатын кең таралған ауыр жағдай болып табылады.


Аурудың халықаралық жіктемесіне сәйкес, ойынның басты және анықтаушы белгісі адамның бір немесе бірнеше құмар ойындарға үнемі қайталанатын қатысуы болып табылады. Әдетте, ауру тез өршиді және жақын арада ойын тәуелділігімен зардап шегетін адам азаю, жеке өмірін бұзу және отбасылық қарым-қатынас сияқты әлеуметтік салдарға тап болады.

Біздің еліміз үшін ойын тәуелділігі - қайғы, негізінен соңғы онжылдықта: қаланың ортасында ғана қол жетімді әр түрлі казинолар, ал тоқсаныншы жылдардың аяғында аренаға жаңадан "барлығы үшін"орындар шықты. Хит-парадты ойын автоматтары басқарды.




Ойынқұмарлыққа салыну себептері:

Бірінші нәрсе бірден - эмоциялар. Қанға түсетін адреналин, психиканы қозғаушы, адамды төзбеушіліктен және белгісіз құдайға сәттілік туралы дұға етеді. Бұл эмоциялардың қол жетімділігі адреналинді алудың барлық белгілі тәсілдерінен асады! Өйткені ойланыңыз: мысалы, экстремалды спортпен айналысу үшін жақсы құрал-жабдыққа ақша қажет, беткейлерге, тау жолдарына, парашют мұнараларына және т. б. баруға уақыт пен мүмкіндік табу керек. Алайда, сұрақ туындайды: неге біреу осындай күшті эмоцияларға қажеттілік сезінеді, ал басқалары-жоқ? Түсіндірмелердің бірі-мұндай адамның факторлар салмағына байланысты қандай да бір тұрақты құндылықтар мен ішкі бағдарлар қалыптаспаған. Мысалы, отбасы баланың киініп, киінуіне ғана қамқорлық жасады,ал жалғыз қолайлы ойын-сауық теледидар болды. Баланың жанының ішкі жағдайына, рухани, интеллектуалдық дамуына дейін ешкімге де іс болған жоқ. Ал ішкі, жеке бос

орын - адамның өзіне әрдайым тәуелді емес. Көбінесе ол қоршаған ортаның зияткерлік инерттілігінің әсері. Сонымен, біз қалыпты өмір мен нормалды эмоцияларды сұрыптағанмен, жылдам әрекет ететін, өткір, бір уақытта да адамды жеке босаңсудан арылтуға қабілетті алмастырумен айналысамыз.

Ойын (ойынға тәуелділік), өз дамуында кез келген өзге де бөртпе түрлері сияқты (алкоголь, есірткі және басқа) белгілі бір кезеңдерден өтеді, оларды шартты түрде үшке бөлуге болады.


Патологиялық ойыншының белгілері:

1. Жұтылу, ойынға алаңдаушылық (өткен ойындар туралы есіне алады, келесі ойынға ақша табуды ойлайды);

2. Ойнай отырып, қозуды бастайды;

3. Ойынды бақылау немесе тоқтату кезінде қиындықтар туындайды;

4. Ойынды тоқтату қажет болған жағдайда алаңдаушылық немесе тітіркену сезінеді;

5. Өз мәселелерінен қашып немесе көңіл көтеру үшін ойнайды (кінәсін сезінуден кету, алаңдаушылық, депрессия);

6. Жеңілістен кейін келесі күні ойнауға әрекет етеді;

7. Ойынға қатысудың шынайы дәрежесін жасыру мақсатында отбасы мүшелерін алдайды;

8. Ойын қаржыландыру үшін алдау, ұрлық сияқты заңсыз әрекеттер жасайды;

9. Ойын жақындарыңызды, достарыңызды немесе білім алу қаупін тудырады.




Ойын тәуелділігіне әкелетін негізгі психологиялық себептердің тізімін жасап, талдап көрейік (оқушылар өз көзқарасын айтады, содан кейін нәтижелерді мамандардың пікірімен салыстырамыз)

* бақытсыз өмір;

* өзіне қанағаттанбаушылық;

* балалар немесе жасөспірімдер жағдайында психологиялық бекіту;

* адам мәдениетінің төмендігі;

* кедейлік;

* ақыл-ой кемістігі •








Наркология ҰҒО-мен бірлесіп, біз байқаған пациенттер (83 адам) келесі ерекшеліктер бойынша жіктелді: * жасы бойынша құмар ойындарға тарту-21-30 жас (44,3%), 31-40 (37,7%), 41-50 (14,9%), 51-65 (3.1%) жыл;

* жынысы бойынша-ерлер (89,7%), әйелдер (10,3%);

білім деңгейі бойынша - жоғары (8,7%), аяқталмаған жоғары (11,1%), арнаулы орта (19,8%), орта (41,7%), аяқталмаған орта (15,1%), бастауыш (3,6%)%);

* отбасылық мәртебесі бойынша - үйленген/тұрмыста (23,4%), ажырасқан (29,3%), некеде тұрған (47,3%, оның ішінде қайталама некелер) •

Ойын тәуелділігінің салдары:

* Жеке тұлғаның деңгейін төмендету.

Үлкен ақша қарызы.

* Отбасының ыдырауы.

* Достарды жоғалту.

Әлеуметтік мәртебені жоғалту.




ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

  • № 6 САБАҚ. «НЕЛІКТЕН АТА-АНАҢМЕН ӨЗІҢДІ МАЗАЛАҒАН ОЙЛАРМЕН БӨЛІСУ МАҢЫЗДЫ

  • Сабақ барысы

  • Негізгі бөлім(6 минут) Ұғымдарды түсіндіру:

  • Отбасы, отбасы құндылықтары дегеніміз не?

  • Отбасылық құндылықтар қоғамның негізгі құрамдас бөлігі және мәдениет пен адамгершілік қасиетті қалыптастыруда маңызды роль атқарады. Құндылықтар отбасы ішіндегі қарым-қатынас пен отбасы мүшелерінің өзара байланысын реттейтін принциптер, сенімдер мен нормалар жиынтығы деуге болады. Отбасы құндылықтары бала тәрбиесінен бастап ересек отбасы мүшелерінің қолдауы мен құрметіне дейінгі барлық дүниеден көрінеді. Отбасы құндылықтарының бірі – жанұядағы адамдардың бір-біріне деген сүйіспеншілігі мен қамқорлығы, махаббаты. Отбасының негізін, шындығында, махаббат сезімі құрайды. Бұл дегеніміз отбасы мүшелерінің бір-біріне көңіл бөлуі, қамқорлық жасауы, қолдау көрсетуі және отбасы мүшесін қандай кемшілігімен болса да қабылдай білу. Махаббат бар жерде өзара үйлесімділік, эмоционалды күшті байланыс, әрі бақытты отбасы болуға деген ұмтылыс болады. Ата-анаға көрсетілуі тиісті басты құндылықтар: түсіністік, сүйіспеншілік, адалдық, сыйластық, қамқорлық, алғыс, адалдық, шыдамдылық, сенім. Осы құндылықтардың барлығы ата-ана мен достық қарым-қатынасқа әкеледі.

  • 3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Өтілген тақырыпты қайталау. «Тату отбасы» суретін салыңыз.




https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij


https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp


https://www.youtube.com/watch?v=Wvt8Zxf48is





Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/uNxu6ejOvsY?si=BJmJIzHQeiTZXo

Сабақтың соңы


Біздің сынып сағатының соңында сіздер бүгінгі сұхбаттың қорытындысын шығарып, ойын мен интернет тәуелділікке өз пікірлеріңізді және көзқарасыңызды білгіміз келеді. Қандай тұжырымдарға келгеніңізді естісек.

(Оқушылар осы мәселе бойынша өз пікірлерін айтады,

Рисунок 23








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ