Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ойыншығыма арналған бесік Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі
екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлау.
Нұсқаулық:
Көршіңді оң жақтан
құшақта,
Көршіңді сол жақтан
құшақта.
Оң
жақтағы көршіңе бір жымиып,
Сол
жақтағы көршіңе бір жымиып,
Бүгінгі тренинг барысы,
Біз
үлкен отбасы.
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай
топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды
жасайды)
Ортасы 20 минут
Білу және түсіну 10
минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
Дәптермен жұмыс.
Ойыншығыма арналған бесік
жыры.
Бесік жыры.
Ән
адам өмірінің қай кезеңін сипаттап тұр.
Ән
қандай сезімдерді оятады?
Осындай әндерді ана баласына тәуліктің қай
мезгілінде айтады?
«Әлемді
шарлау» әдісі арқылы
түсіндіріледі.
Сергіту сәті
2
минут
Сергіту сәті «Қыдырып
қайтайық»
Видео
жазбадағы би
Аяқталуы 20 минут
Синтез
«Алтын балыққа арналған аквариум»
әдісі
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге
балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын
киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап
бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне
болады.
«Алтын балыққа арналған
аквариум» әдісі
Үйге тапсырма: оқу,
жаттау.
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
«Бағдаршам» әдісі
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
Сабақтың
тақырыбы:
Сүйікті
әуендерім
Мұғалімнің
аты-жөні:
Күні:
СЫНЫП: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
0
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін
сақтап орындау;
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай
алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар
таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3
минут
«Балалық шақтан қызықты
оқиға»
Мақсаты: эмпатияны
дамыту.
Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол
қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ»,
«Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің
балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып
береді.
Талдау:
Өздеріңізді қалай
сезінудесіз?
1-топ:
Жазушылар
2-топ: Зерттеушілер
3-топ: Суретшілер
«Балалық шақтан қызықты
оқиға»
Тренинг.
Жаңа білім
10
минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын
жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5
мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын
жеткізеді.
Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10
минут
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Талдау
Жаңа тақырыпты Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма
береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды
қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді.
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп
отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.
Сергіту сәті
2
минут
Сергіту сәті "Қара жорға
видеожазба
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ
ҚАЛПАҒЫ»
әдісі арқылы оқу әрекетін
ұйымдастыру.
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ
ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін
ұйымдастыру.
Бағалау
5
минут
Кері байланыс
3
минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5
балл.
«Жария
лау» әдісі
«Салыстыру кестесі»
«Ыстық орын
дық» орындық әдісі
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
Балл
«Белгілер» әдісі
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия
парағы.
Үйге тапсырма: оқу,
жаттау.
Саралау – Сіз
қосымша
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз