Ойыншық дүкені

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойыншық дүкені

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойыншықтар дүкені туралы мағұлмат бере отырып, ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар жайлы сөздерді қолдана алуға үйрету;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

Білім беру саласы:«Қатынас».

Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: «Сөйлеуді дамыту»

Мақсаты:

а)Ойыншықтар дүкені туралы мағұлмат бере отырып, ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар жайлы сөздерді қолдана алуға үйрету;

б)Балаларданың сөздік қорларын байыту;

в)Балаларды бірлікке тарту және ойыншықтарды ұқыпты қолдануға тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Дүкен, ойыншықтар, сатушы алжапқышы мен бас киім, қуыршақ, ағаштан, матадан, резинадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар.

Алдын− ала жүргізілетін жұмыс:әңгімелесу.

Әдіс−тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ -жауап, сюжетті ойын: «Ойыншықтар дүкені»

Іс- әрекет

Кезендері

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың іс- әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Педагог балалармен амандасып шаттық шеңберге шақырады.

 Шаттық шеңбері:

Біз ұқыпты баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Ойыншықты жинаймыз,

Үлкендерді сыйлаймыз.

Қайырлы таң,қонақтар!

Қайырлытаң,достарым

Балалар бірге шаттық шеңберді қайталайды.Shape1

Ізденушілік

Ұйымдастыру-шылық


















Педагог: Олай болса, бүгінгі оқу қызметін бастамас бұрын, мен сендерді үш топқа бөліп алғым келеді.

Үшбұрыш тобы:

Шаршы тобы:

Дөңгелек тобы:

Меің қолымдағы пішіндерді өздеріңе ұнағанын аламыз.

-Балалар, бүгін белсене қатысқан балаға, мен балмұздақ беремін, ол балмұздақты соңында санаймыз, қай топ белсенді болғанын білеміз.

Логикалық сұрақ:

Шарты: Суретте 3-4 ойыншық суретін ретімен атап шығуы тиіс.





-Бұлардың барлығын не деп айтуға болады?

Педагог: Қане балалар біз сендермен дүкендер аралауға барайық.

Педагог жетекшілігімен ойын: “Қандай дүкен?”

Педагог: Дұрыс, балалар, ойыншықтарды ойыншық сататын дүкендерде сонымен қатар «Супермаркет» сауда орталықтарда сатылады.

-Ол жерде адамдар өздеріне қажетті барлық заттарды таба алады.



Ғажайып сәт.

Есік қағылып, топқа Қуыршақ қоян келеді

Қоян: -Сәлеметсіздер ме, балалар!

-Бүгін менің туған күнім болатын. Маған ешкім сыйлық алып берген жоқ, құттықтаған да жоқ. Сондықтан да менің көңіл күйім болмай тұр.

Педагог: Туған күнің құтты болсын қоян!

- Қане, жақында бері, балалар саған тақпақ айтып берсін, көңілің көтерілетін шығар.

Ойыншықтар туралы тақпақтар:







Педагог: Жарйсыңдар балалар.

-Балалар, қоянның сендермен ойнағысы келіп тұр, сендерге акелген бір ойыны бар екен, ойнағыларың келеме?

Құрылымдалған ойын:  «Ойыншықты тап»

Шеңберге тұрып, ортаға бір баланы шақырып көзін байлап, сипап сезу арқылы ойынышықты табады.

Сергіту сәті:

(музыкалық сүйемелдеу арқылы қимыл қозғалыс жасайды)

Еркін ойын: «Ойыншықтар дүкені»

-Ал балалар мен сендерді еркін ойынға шақырамын. Сендерге мен дүкенге баратын тенге беремін әр балаға. Дүкеннен сол тенгеге ойыншық сатып әкеліңдер.

Дөңгелек пішіндегі топқа пластмас ойыншық алуды жүктеледі.

Үшбұрыш пішіндегілер резина ойыншқ алады дүкеннен.

Шаршы пішіндегілер жұмсақ ойыншық алады дүкеннен.

Ойыншықтыр жайлі қауіпті жағын түсіндіру:

Педагог:Балалар мен сендерге ойыншықтардың енді қауіпті жағын айта кетейін. (Педагог жұмсақ, пластмас, резина, ағаштан жасалған ойыншықтарды қауіпті жағын айтып түсіндіреді)

Осы ойыншықтарыңды қоянға берейік туған күніне.

Қоян: балалар сендерге көп рахмет, ең керемет туған күн болды. Ал енді мен кайтаын –деп шығып кетеді.








(Балалар ұнатқан пішіндерін таңдап, үш топқа бөлініп отырады).




Суртке қарайды, жауап береді.


Shape2 Shape3

Ойыншық деп атайады.

(Балаларға слайд көрсету арқылы, ойыншықтар дүкенін көрсетеді)

Слайдтан көрген дүкендері жайлы айтып береді.


Shape4


Shape5









Әміре:

Ойыншықтарым көп менің,

Бәрін жақсы көремін.

Кешке дейін жалықпай,

Бірге ойнап жүремін.

Көктем:

Ойыншығым қуыршақ,

Не берсем де жемейді.

Еркелігі соншама,

Көтермесем жүрмейді.

Арсен:

Ұшағым бар ойыншық,

Ұщырмасам ұшпайды.

Айналам деп аспанды,

Шаршағанға ұқсайды.





-Ия.













Shape6


Shape7



Балалар мұқият тыңдайды.







Балалар, қоянмен қоштасады.

Рефлексивті-

түзетушілік

Қортындылау:

Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызыметінде біздер не туралы айттық?


Дүкеннен қандай оыншықтар

алдың ?



Ойыншықтарды қалай ұстау керек екен?

Ия, дұрыс айтасыңдар, ал топта ойнағанда таласпай бірге ойнауымыз керек. Себебі топтағы ойыншықтар бәрімізге ортақ екен.

-Бүгін, бізде қай топ белсене қатысты екен, қәне сол топқа жарайсыңдар деп, қол шапалақтап қойайық.

Балаларды мадақтап, оқу іс−әрекетін қорытындылайды.

Бағалау:

-Балалар, осымен оқу қызметі аяқталды, сендерге ұнадыма?

-Несімен ұнады, соны айтып бөлісеміз.

Shape8

Балалардың жауабы. Сабақта алған білімдерін пысықтайды.

-Ойыншықтар туралы айттық.

-Пластмассадан, матадан, резинадан және ағаштан жасалған ойыншықтарды алдық.


-Ұқыпты.





-Дөңгелек тобы.

-Үшбұрыш тобы

-Шаршы тобы



Бағалау кезінде балалар ұнаған тұстарын айтты.

- Маған барлық сабақ ұнады деп айтты

-Дүкенге барған ұнады деп.





Күтілетін нәтиже:

Білу: ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалғанын;

Үйрену: ойыншықтар жайлы байланыстырып сөйлеуді қолдана алуға дағдыландыруды;

Меңгеру: Балаларды бірлікке тарту және ойыншықтарды ұқыпты қолдануға тәрбиелеуді.


Shape9 Shape10


ЖШС «Медина-Ай» бөбекжай балабақшасы

Ересек «Асыл» тобы

Тәрбиеші: Б.Г.Рахымбековна

Талдықорған қаласы.Өтенай ауылы

2021-2022 оқы жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2022
754
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі