Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы:«Қатынас».
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Сөйлеуді дамыту»
Мақсаты:
а)Ойыншықтар дүкені туралы мағұлмат бере отырып, ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар жайлы сөздерді қолдана алуға үйрету;
б)Балаларданың сөздік қорларын байыту;
в)Балаларды бірлікке тарту және ойыншықтарды ұқыпты қолдануға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Дүкен, ойыншықтар, сатушы алжапқышы мен бас киім, қуыршақ, ағаштан, матадан, резинадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар.
Алдын− ала жүргізілетін жұмыс:әңгімелесу.
Әдіс−тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ -жауап, сюжетті ойын: «Ойыншықтар дүкені»
|
Іс- әрекет Кезендері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Педагог балалармен амандасып шаттық шеңберге шақырады. Шаттық шеңбері: Біз ұқыпты баламыз, Айтқан тілді аламыз. Ойыншықты жинаймыз, Үлкендерді сыйлаймыз. Қайырлы таң,қонақтар! Қайырлытаң,достарым |
Балалар бірге шаттық шеңберді
қайталайды. |
|
Ізденушілік Ұйымдастыру-шылық |
Педагог: Олай болса, бүгінгі оқу қызметін бастамас бұрын, мен сендерді үш топқа бөліп алғым келеді. Үшбұрыш тобы: Шаршы тобы: Дөңгелек тобы: Меің қолымдағы пішіндерді өздеріңе ұнағанын аламыз. -Балалар, бүгін белсене қатысқан балаға, мен балмұздақ беремін, ол балмұздақты соңында санаймыз, қай топ белсенді болғанын білеміз. Логикалық сұрақ: Шарты: Суретте 3-4 ойыншық суретін ретімен атап шығуы тиіс.
-Бұлардың барлығын не деп айтуға болады? Педагог: Қане балалар біз сендермен дүкендер аралауға барайық. Педагог жетекшілігімен ойын: “Қандай дүкен?” Педагог: Дұрыс, балалар, ойыншықтарды ойыншық сататын дүкендерде сонымен қатар «Супермаркет» сауда орталықтарда сатылады. -Ол жерде адамдар өздеріне қажетті барлық заттарды таба алады.
Ғажайып сәт. Есік қағылып, топқа Қуыршақ қоян келеді Қоян: -Сәлеметсіздер ме, балалар! -Бүгін менің туған күнім болатын. Маған ешкім сыйлық алып берген жоқ, құттықтаған да жоқ. Сондықтан да менің көңіл күйім болмай тұр. Педагог: Туған күнің құтты болсын қоян! - Қане, жақында бері, балалар саған тақпақ айтып берсін, көңілің көтерілетін шығар. Ойыншықтар туралы тақпақтар:
Педагог: Жарйсыңдар балалар. -Балалар, қоянның сендермен ойнағысы келіп тұр, сендерге акелген бір ойыны бар екен, ойнағыларың келеме? Құрылымдалған ойын: «Ойыншықты тап» Шеңберге тұрып, ортаға бір баланы шақырып көзін байлап, сипап сезу арқылы ойынышықты табады. Сергіту сәті: (музыкалық сүйемелдеу арқылы қимыл қозғалыс жасайды) Еркін ойын: «Ойыншықтар дүкені» -Ал балалар мен сендерді еркін ойынға шақырамын. Сендерге мен дүкенге баратын тенге беремін әр балаға. Дүкеннен сол тенгеге ойыншық сатып әкеліңдер. Дөңгелек пішіндегі топқа пластмас ойыншық алуды жүктеледі. Үшбұрыш пішіндегілер резина ойыншқ алады дүкеннен. Шаршы пішіндегілер жұмсақ ойыншық алады дүкеннен. Ойыншықтыр жайлі қауіпті жағын түсіндіру:
Педагог:Балалар мен сендерге ойыншықтардың енді қауіпті жағын айта кетейін. (Педагог жұмсақ, пластмас, резина, ағаштан жасалған ойыншықтарды қауіпті жағын айтып түсіндіреді) Осы ойыншықтарыңды қоянға берейік туған күніне. Қоян: балалар сендерге көп рахмет, ең керемет туған күн болды. Ал енді мен кайтаын –деп шығып кетеді. |
(Балалар ұнатқан пішіндерін таңдап, үш топқа бөлініп отырады). Суртке қарайды, жауап береді.
Ойыншық деп атайады. (Балаларға слайд көрсету арқылы, ойыншықтар дүкенін көрсетеді) Слайдтан көрген дүкендері жайлы айтып береді.
Әміре: Ойыншықтарым көп менің, Бәрін жақсы көремін. Кешке дейін жалықпай, Бірге ойнап жүремін. Көктем: Ойыншығым қуыршақ, Не берсем де жемейді. Еркелігі соншама, Көтермесем жүрмейді. Арсен: Ұшағым бар ойыншық, Ұщырмасам ұшпайды. Айналам деп аспанды, Шаршағанға ұқсайды.
-Ия.
Балалар мұқият тыңдайды. Балалар, қоянмен қоштасады. |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Қортындылау: Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызыметінде біздер не туралы айттық? Дүкеннен қандай оыншықтар алдың ?
Ойыншықтарды қалай ұстау керек екен? Ия, дұрыс айтасыңдар, ал топта ойнағанда таласпай бірге ойнауымыз керек. Себебі топтағы ойыншықтар бәрімізге ортақ екен. -Бүгін, бізде қай топ белсене қатысты екен, қәне сол топқа жарайсыңдар деп, қол шапалақтап қойайық. Балаларды мадақтап, оқу іс−әрекетін қорытындылайды. Бағалау: -Балалар, осымен оқу қызметі аяқталды, сендерге ұнадыма? -Несімен ұнады, соны айтып бөлісеміз.
|
Балалардың жауабы. Сабақта алған білімдерін пысықтайды. -Ойыншықтар туралы айттық. -Пластмассадан, матадан, резинадан және ағаштан жасалған ойыншықтарды алдық. -Ұқыпты. -Дөңгелек тобы. -Үшбұрыш тобы -Шаршы тобы Бағалау кезінде балалар ұнаған тұстарын айтты. - Маған барлық сабақ ұнады деп айтты -Дүкенге барған ұнады деп. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалғанын;
Үйрену: ойыншықтар жайлы байланыстырып сөйлеуді қолдана алуға дағдыландыруды;
Меңгеру: Балаларды бірлікке тарту және ойыншықтарды ұқыпты қолдануға тәрбиелеуді.

ЖШС «Медина-Ай» бөбекжай балабақшасы
Ересек «Асыл» тобы
Тәрбиеші: Б.Г.Рахымбековна
Талдықорған қаласы.Өтенай ауылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойыншық дүкені
Ойыншық дүкені
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы:«Қатынас».
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Сөйлеуді дамыту»
Мақсаты:
а)Ойыншықтар дүкені туралы мағұлмат бере отырып, ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар жайлы сөздерді қолдана алуға үйрету;
б)Балаларданың сөздік қорларын байыту;
в)Балаларды бірлікке тарту және ойыншықтарды ұқыпты қолдануға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Дүкен, ойыншықтар, сатушы алжапқышы мен бас киім, қуыршақ, ағаштан, матадан, резинадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар.
Алдын− ала жүргізілетін жұмыс:әңгімелесу.
Әдіс−тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ -жауап, сюжетті ойын: «Ойыншықтар дүкені»
|
Іс- әрекет Кезендері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Педагог балалармен амандасып шаттық шеңберге шақырады. Шаттық шеңбері: Біз ұқыпты баламыз, Айтқан тілді аламыз. Ойыншықты жинаймыз, Үлкендерді сыйлаймыз. Қайырлы таң,қонақтар! Қайырлытаң,достарым |
Балалар бірге шаттық шеңберді
қайталайды. |
|
Ізденушілік Ұйымдастыру-шылық |
Педагог: Олай болса, бүгінгі оқу қызметін бастамас бұрын, мен сендерді үш топқа бөліп алғым келеді. Үшбұрыш тобы: Шаршы тобы: Дөңгелек тобы: Меің қолымдағы пішіндерді өздеріңе ұнағанын аламыз. -Балалар, бүгін белсене қатысқан балаға, мен балмұздақ беремін, ол балмұздақты соңында санаймыз, қай топ белсенді болғанын білеміз. Логикалық сұрақ: Шарты: Суретте 3-4 ойыншық суретін ретімен атап шығуы тиіс.
-Бұлардың барлығын не деп айтуға болады? Педагог: Қане балалар біз сендермен дүкендер аралауға барайық. Педагог жетекшілігімен ойын: “Қандай дүкен?” Педагог: Дұрыс, балалар, ойыншықтарды ойыншық сататын дүкендерде сонымен қатар «Супермаркет» сауда орталықтарда сатылады. -Ол жерде адамдар өздеріне қажетті барлық заттарды таба алады.
Ғажайып сәт. Есік қағылып, топқа Қуыршақ қоян келеді Қоян: -Сәлеметсіздер ме, балалар! -Бүгін менің туған күнім болатын. Маған ешкім сыйлық алып берген жоқ, құттықтаған да жоқ. Сондықтан да менің көңіл күйім болмай тұр. Педагог: Туған күнің құтты болсын қоян! - Қане, жақында бері, балалар саған тақпақ айтып берсін, көңілің көтерілетін шығар. Ойыншықтар туралы тақпақтар:
Педагог: Жарйсыңдар балалар. -Балалар, қоянның сендермен ойнағысы келіп тұр, сендерге акелген бір ойыны бар екен, ойнағыларың келеме? Құрылымдалған ойын: «Ойыншықты тап» Шеңберге тұрып, ортаға бір баланы шақырып көзін байлап, сипап сезу арқылы ойынышықты табады. Сергіту сәті: (музыкалық сүйемелдеу арқылы қимыл қозғалыс жасайды) Еркін ойын: «Ойыншықтар дүкені» -Ал балалар мен сендерді еркін ойынға шақырамын. Сендерге мен дүкенге баратын тенге беремін әр балаға. Дүкеннен сол тенгеге ойыншық сатып әкеліңдер. Дөңгелек пішіндегі топқа пластмас ойыншық алуды жүктеледі. Үшбұрыш пішіндегілер резина ойыншқ алады дүкеннен. Шаршы пішіндегілер жұмсақ ойыншық алады дүкеннен. Ойыншықтыр жайлі қауіпті жағын түсіндіру:
Педагог:Балалар мен сендерге ойыншықтардың енді қауіпті жағын айта кетейін. (Педагог жұмсақ, пластмас, резина, ағаштан жасалған ойыншықтарды қауіпті жағын айтып түсіндіреді) Осы ойыншықтарыңды қоянға берейік туған күніне. Қоян: балалар сендерге көп рахмет, ең керемет туған күн болды. Ал енді мен кайтаын –деп шығып кетеді. |
(Балалар ұнатқан пішіндерін таңдап, үш топқа бөлініп отырады). Суртке қарайды, жауап береді.
Ойыншық деп атайады. (Балаларға слайд көрсету арқылы, ойыншықтар дүкенін көрсетеді) Слайдтан көрген дүкендері жайлы айтып береді.
Әміре: Ойыншықтарым көп менің, Бәрін жақсы көремін. Кешке дейін жалықпай, Бірге ойнап жүремін. Көктем: Ойыншығым қуыршақ, Не берсем де жемейді. Еркелігі соншама, Көтермесем жүрмейді. Арсен: Ұшағым бар ойыншық, Ұщырмасам ұшпайды. Айналам деп аспанды, Шаршағанға ұқсайды.
-Ия.
Балалар мұқият тыңдайды. Балалар, қоянмен қоштасады. |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
Қортындылау: Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызыметінде біздер не туралы айттық? Дүкеннен қандай оыншықтар алдың ?
Ойыншықтарды қалай ұстау керек екен? Ия, дұрыс айтасыңдар, ал топта ойнағанда таласпай бірге ойнауымыз керек. Себебі топтағы ойыншықтар бәрімізге ортақ екен. -Бүгін, бізде қай топ белсене қатысты екен, қәне сол топқа жарайсыңдар деп, қол шапалақтап қойайық. Балаларды мадақтап, оқу іс−әрекетін қорытындылайды. Бағалау: -Балалар, осымен оқу қызметі аяқталды, сендерге ұнадыма? -Несімен ұнады, соны айтып бөлісеміз.
|
Балалардың жауабы. Сабақта алған білімдерін пысықтайды. -Ойыншықтар туралы айттық. -Пластмассадан, матадан, резинадан және ағаштан жасалған ойыншықтарды алдық. -Ұқыпты. -Дөңгелек тобы. -Үшбұрыш тобы -Шаршы тобы Бағалау кезінде балалар ұнаған тұстарын айтты. - Маған барлық сабақ ұнады деп айтты -Дүкенге барған ұнады деп. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: ойыншықтардың ағаштан, резинадан, матадан, пластмассадан жасалғанын;
Үйрену: ойыншықтар жайлы байланыстырып сөйлеуді қолдана алуға дағдыландыруды;
Меңгеру: Балаларды бірлікке тарту және ойыншықтарды ұқыпты қолдануға тәрбиелеуді.

ЖШС «Медина-Ай» бөбекжай балабақшасы
Ересек «Асыл» тобы
Тәрбиеші: Б.Г.Рахымбековна
Талдықорған қаласы.Өтенай ауылы
шағым қалдыра аласыз























