Материалдар / Ойыншықтар достығы.

Ойыншықтар достығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал балабақша тәрбиешілеріне қажет,сабақ өткізген кезде көмегі тиеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
382
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Білім беру саласы:Қатынас.Әлеуметтік орта.Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы:Ойыншықтар достығы.Мақсаты:Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға үйретуді жалғастыру. «Қ»идыбысының дұрыс айталуын бекіту.Өзара татулық сезімдерін дамыту.Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу.Көрнекіліктер:№11 демонстрациялық материал (суреттер,ойыншықтар, қуыршақ,маймыл,аю,көжек.)Алдын ала жүргізілетін жұмыс:Маймыл,көжек.Сөздік жұмыс:Маймыл-обезьяна,көжек-зайчик.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері.Педагогтің іс-әрекеті.Балалардың іс-әрекеті.




Мотивациялық қозғаушылық.
Шаттық шеңбері: Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз.Педагог балалармен достар,достық туралы әңгімелеседі.

Өлеңді педагогпен бірге қосылып айтады.




















Ұйымдастырушылық ізденушілік.
-Балалар,сонымен,достар бір-біріне әрдайым көмекке келіп,қолындағысымен бөлісетін,тату,сүйіспеншілігі мол,бір-бірін сыйлайтын жандар екенін айттық.Енді сендермен «Ойыншықтар достығы» шығармасын тыңдап көрейік. Ертеде сұлу,әдемі қуыршақ болыпты.Ол өз әдемілігіне масаттанып,басқа ойыншықтармен ойнамапты.Достары:аюдың баласы-қонжық,қояның баласы-көжек,маймыл( «Қ» дыбысының анық айтылуына мән беру керек )оны ойнауға шақырса,бармапты.Бір күні қатты жел соғып,қуыршақ еденге құлапты.Оның әдемі көйлегі жыртылып,қатты жылапты.Оны байқаған ойыншықтар не істепті?-Маймыл не істеді?

-Көжек қалай көмектесті?-Ал қонжық ше?-Қуыршақ не себепті өзін танымай қалады?Доссыз өмірдің қызық емес екенін ұғады.Осыдан соң қуыршақ менмендігін ұмытып,сұлулығына мақтанбай,достарының барын қуана айтып жүреді.

Сергіту сәті: Санайық жаңаша, Бір,екі,үш! Желбіре,жалауша, Достықта біздің күш.
Балалар бір-бірімен дос болып,қолындағы ойыншықтармен бөлісетінін,тату ойнайтындарын айтады.











Шығарманы тыңдайды.















Қуыршақты аяп кетіпті.Көйлегінің жыртығын тігіпті.-Шашын сәндеді.-Ол басынан сипап жұбатыпты.-Қонжық болса, қуыршақты жерден көтеріп,орындыққа отыруына көмектесіпті.



Қимылмен келтіріп жаттығуды орындайды.


Рефлекциялық түзетушілік.
-Балалар,біз бүгін, «достық» деген ұғымдармен таныстық.Достар қашанда бір-біріне көмектесіп,бірге ойнайды екен.Достық туралы түсінгендерін айтады.


Күтілген нәтиже:Орындайды:Қысқа сюжеттік әңгіме құрастыруға арналған тапсырмаларды;Түсінеді:Достық пен бірліктің не екенін;Қолданады:Бір-біріне қол үшін беру керек дағдыларды.Тексерген:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ