Қысқа мерзімді
жоспар
|
Педагогтың аты- жөні
|
Адеханова
Г.Т.
|
Күні
11.04.2022ж
|
|
Сынып 8
Б
|
Қатысушылар саны:
25
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Оксидтер.№6зертханалық тәжірибе
«Оксидтердің
қасиеттерін
зерттеу»
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.3.4.7
-оксидтердің жіктелуін
және қасиеттерін білу, олардың
химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін
құрастыру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра
біледі
Көпшілік
оқушылар үшін:
Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін
сипаттайды
Кейбір
оқушылар үшін:
Оксидтер жайлы алған білімдерін еске түсіру
арқылы жіктелуін , атауын ,оксидтердің алу жолдарын
анықтайды
|
Бағалау
критерийлері
|
Білім
алушы:
-
Оксидтердің қасиеттеін анықтай алады. Оксидтер
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
-
Қышқылдық, негіздік,
екіұдайлы оксидтердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырып,
анықтайды.
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқылым, жазылым,
диалог.
-
Қышқылдық,
негіздік, екіұдайлы оксидтерді сипаттай
алады.
-
Қышқылдық,
негіздік, екіұдайлы оксидтердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын
салыстырып, айта алады.
-
Қышқылдық,
негіздік, екіұдайлы оксидтердің формуласын
жазу
Пәндік
лексика,
терминология:
Қышқылдық, негіздік,
екідайлы оксидтер
|
Сабақтың
барысы:
|
Педагогтың
әрекеті
Оқушылармен
амандасу,оқушыларды түгелдеу, зейінін сабаққа аудару,сыныпта
жағымды орта ұйымдастыру үшін психологиялық ақуал
қалыптастыру.
Ой сергіту
жаттығуы. «Жақсы қасиеттерін
тап?»
Оқушылардың
есімдері жазылған парақшалар таратылып беріледі.Кімге қай оқушының
аты түссе сол параққа сол оқушының жақсы қасиеттерін жазып айтады.
Ал басқалар кімді айтқанын табу
керек.
Үй
тапсырмасын
пысықтау
Оқулықтағы
тапсырмалардың жауаптарын тақтада қорғайды, топта талдайды. Өзара
бағалайды....
|
Оқушының
әрекеті
Мұғаліммен амандасады және
берілген тапсырмаларға жауап
береді.
|
Сабақтың
ортасы:
|
Миға шабуыл
сұрақтарымен жұмыс жасау
-
Қышқылдық
оксидтер дегеніміз не ?
-
Негіздік оксидтер
дегеніміз не?
-
Екіұдайлы
оксидтер дегеніміз не?
-
Қышқылдық,
негіздік, екіұдайлы оксидтердің қасиеттері
қандай?
Дескриптор:
Тақырып бойынша
берілген сұрақтарға жауап
береді.
Net Control
арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін
бағалау
Топтық
жұмыс:Сократ шеңбері
Қышқылдық,
негіздік, екіұдайлы оксидтердің қасиеттерін айырмашылығы мен
ұқсастығын топпен бірге
салыстырады.
Дескриптор:
Қышқылдық, негіздік,
екіұдайлы оксидтердің қасиеттерін ұқсастығы мен айырмашылығын
салыстырады.
Net Control арқылы топты
жұлдыз арқылы бағалау, өздерін
бағалау
|
|
Топтық жұмыс
«:Қағаз бетіндегі
саяхат»
Берілген
тақырыптар бойынша өз ойларыңнан қышқылдық, негіздік, екіұдайлы
оксидтерді құрастырады,
құрастырған
қышқылдық, негіздік, екіұдайлы оксидтердің формуласын анықтап,
формуласын жазады.
Дескриптор:
Ең қысқа жолды
анықтайды, алгоритмді
жазады.
Net Control арқылы топты
жұлдыз арқылы бағалау, өздерін
бағалау
|
А4 қағазы, бояу
қарандаштар
|
|
Топпен жұмыс.
«Жұптағы ой қозғау»
Интернет
ресурстар арқыл Kahoot ойынын ойнайды. Компьютерде
орындау
Дескриптор:
Интернет
ресурстарын пайдалана Kahoot ойыны арқылы кедергілерден өте
алады.
Net Control
арқылы топты жұлдыз арқылы бағалау, өздерін
бағалау
|
Оқушылар берілген
тапсырманы компьютерде
орындайды
Net Control
арқылы
|
|
Жеке жұмыс. «
Қолымнан келеді»
Компьютерде
орындау
Кейбір
оқушылар
Дескриптор:
1-2 деңгей- қола
жұлдыз
3-4 деңгей- күміс
жұлдыз
5 деңгей – алтын
жұлдыз
Net Control арқылы топты
жұлдыз арқылы бағалау, өздерін
бағалау
|
Robowin
бағдарламасы арқылы оқушылар компьютерге отырады, тапсырманы
орындайды
Net Control
арқылы
|
Сабақтың
соңы:
|
1.Оқушыларға өзін
–өзі бағалауды
ұйымдастырады
2. Кері байланыс
« Смайлик»
керемет
жақсы
жарайсың
|
Өзін-өзі
бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Үйге
тапсырма:
|
Екі оқушы бірігіп лабиринт
жасап келу және сабақты
оқу
|
Кардон
қағазынан
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы
өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да
жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда
не нәрсеге назар аудару
қажет?
|