Материалдар / "Ол - ұқыпты оқушы" сабақ жоспары 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ол - ұқыпты оқушы" сабақ жоспары 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары қазақ тілінен 3-сыныпқа арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2021
1424
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Ол – ұқыпты оқушы

№4

Мектеп: 10 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 3- сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

3.2.4.1-жоспар және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау

3.3.1.1- мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып танысу мақсатында оқу\рөлге бөліп оқу

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады

Оқушылардың көпшілігі: оқыған мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, кейіпкерлердің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар құрастырады, жіктік жалғауды дұрыс қолданады

Оқушылардың кейбірі: мәтіндегі кейіпкерлердің әрекетіне баға береді, мәтіндегі негізгі ойға қатысты пікірін білдіреді.

Күтілетін нәтиже

Тақырыпқа қатысты қысқа сөйлемдерді қолдану арқылы ақпарат бере алады.

Жаңа сөздер

Ұқыпты, ұқыпсыз, көтер, өз, кешігу, кешікпеу, байқау, әділқазы, жеңімпаз, қаптайды

Сабақта қолданылатын материалдар

Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты суреттер

Оқыту әдістері

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Жүректен-жүрекке» тренингі, жағдаяттық тапсырма, жұптық жұмыс

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал тұрғызу

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Жүректен-жүрекке» тренінгін өткізеді. Оқушыларға А4 парағын таратып береді.


Жақсы сөз – жанды жадықтар. Мұғаліммен бірге параққа жағымды сөздер жазады. Сабақ соңында талданады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз.

Сабақтың тақырыбың анықтайды

І. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. А) мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Олар оқиды, қайталайды.

Ұқыпты – бережливый, аккуратный

Ұқыпсыз - неаккуратный

Көтер – подними

Өз – сам, свой

Кешігу – опаздывать

Кешікпеу – не опаздывать

Байқау – конкурс

Әділқазы – жюри

Жеңімпаз – победитель

Кітапты қаптау – обернуть книгу

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды.

Мен ұқыпты+мын/ұқыпсыз оқушы+мын

Сен ұқыпты+сың/ ұқыпсыз оқушы+сың

Сіз ұқыпты+сыз/ ұқыпты оқушы+сыз

Ол ұқыпты/ұқыпты оқушы

2. Тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым. Айтылым.

Әлібек қандай оқушы?

Оның кітап, дәптерлері қандай?


2-тапсырма.

Әлібек – ұқыпты оқушы. Ол сабаққа кешікпейді. Әлібектің кітаптары таза.

Айтылым. Отбасы туралы айту




Тыңдалым. Оқылым.Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.





Оқылым. Оқушылар мәтінді оқиды.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.


Тыңдалым. Айтылым.

Мәтінді тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді.



Жазылым. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қояды.

Сергіту сәті


3-тапсырма.

-Әлібек қандай оқушы?

-Әлібек – ұқыпты оқушы.


4-тапсырма.

Біздің «Сыныптағы ең ұқыпты оқушы» байқауы болды. Әділқазылар біздің кітап, дәптерімізді тексереді.

5-тапсырма.

Әлібек – қандай бала? Жалқаубек – қандай бала?



Айтылым.

Диалогті толықтырады.



Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.



Жазылым.

Диаграмманы толтырады

Бағалау

Формативті бағалау. «Бағдаршам» әдісі

Әңгімелейді

Үйге

Жаңа сөздер.


Рефлексия

Мен ... үйрендім.

Мен ... білдім.

Маған ... қиын болды.

Қалыптастырушы бағалау: өте жақсы, жақсы, орташа.


3 түрлі стикерлер




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!