І. Ұйымдастыру
кезеңі.
7
минут
Үй тапсырмасын
сұрау
Жаңа сабаққа
кіріспе.
5
минут
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30минут
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
минут
Үйге
тапсырма:
|
Бірлескен оқу ортасы мен
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Ой
қозғау
(Ұ) «Миға
шабуыл»
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма беру
«Еркін микрофон»
әдісі.
Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдау.
|
Амандасу . психологиялық ахуал
туғызу.
Үгілу деген
не?
Таулар қалай пайда
болады?
Ең биік тауларды
ата?
Ой
қозғау
Фотосинтез дегеніміз
не?
АКТ-ны пайдалана отырып
бейнежазба көру
Айтылым. Мәтінмен жұмыс.
Мәтінді толық оқиды. Айтылым бойынша мәтінді
талдайды.
1-тапсырма.
Бір түрден екінші түрге айналу
нәтижесінде жаңа заттың пайда
болуы-?
2-т.Химиялық айналым түрлерін
тірек сызба арқылы жазу:
3.фотосинтездің формуласын
жазу:
Н2О+СО2+Q=C6H12O6+6O2
4.Химиялық реакция кезінде
заттардан жарық, жылу
бөлінеді-?
Суретте не
бейнеленген?
5тапсырма:
Химиялық айналым
түрлері
§34оқу. 1-кестені
орындау.
|
Сұраққа жауап берген оқушыға
кері байланыс беріліп
отырады.
Дескриптор: тапсырманы
орындайды; 4балл
Дескриптор: тапсырманы
орындайды;
4балл
|
Оқулық
.
Оқушылардың көңіл
күйін бақылап отыру
|