Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / олимпиада тапсырмалары / Математика / 5-11 сыныптар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Математикадан мектепішіліколимпиада
тапсырмалары
/8-сынып/
II-тур
1)Үшбұрыштың
бір бұрышы 1500оған қарсы жатқан қабырға 5 см.Үшбұрышқа сырттай
сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.
/6
ұпай/
2) -нің
кез келген натурал мәнінде өрнегі 19-ға бөлінетінін
дәлелде.
/4
ұпай/
3) теңдеуінің бүтін мәндерін
тап.
/5
ұпай/
4) теңсіздігін дәлелде.
/4
ұпай/
5)
Жүк поездің ұзындығы 1км, ол 50 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Егер
тоннельдің ұзындығы 1 км болса ол неше минутта тоннельді жүріп
өтеді?
/6
ұпай/
Математикадан мектепішіліколимпиада
тапсырмалары
/8-сынып/
II-тур
1)Үшбұрыштың
бір бұрышы 1500оған қарсы жатқан қабырға 5 см.Үшбұрышқа сырттай
сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.
/6
ұпай/
2)-нің
кез келген натурал мәнінде өрнегі 19-ға бөлінетінін
дәлелде.
/4
ұпай/
3) теңдеуінің бүтін мәндерін
тап.
/5
ұпай/
4) теңсіздігін дәлелде.
/4
ұпай/
5)
Жүк поездің ұзындығы 1км, ол 50 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Егер
тоннельдің ұзындығы 1 км болса ол неше минутта тоннельді жүріп
өтеді?
/6
ұпай/
Математикадан мектепішіліколимпиада
тапсырмалары
/10-сынып/
І
тур
1) функциясының ең үлкен мәнін
тап.
/6
ұпай/
2)Тақтада (
4;7;13) сандары жазылған. Егер өшірілетін санды екі еселеп қалған
саннан шегеріп орнына жазу процесі жалғасып орындалғанда мына
сандар болуы мүмкін бе?
А)
2008
Б)
2009
/4
ұпай/
3) оң сандар болса болатындығын
дәлелде.
/4
ұпай/
4)р және
р2+2
жай сан болса р3+2 жай сан болатынын
дәлелде.
/5
ұпай/
5)Бір уақытта
ашылған екі кран бассейіннің бөлігін 18 минутта
толтырады.Егер оның біреуі екіншісінен бассейінді 18 мин тезірек
толтыратын болса, онда әр кран жеке – жеке бассейінді қанша уақытта
толтыра алады.
/6
ұпай/
Математикадан мектепішіліколимпиада
тапсырмалары
/10-сынып/
І
тур
1) функциясының ең үлкен мәнін
тап.
/6
ұпай/
2)Тақтада (
4;7;13) сандары жазылған. Егер өшірілетін санды екі еселеп қалған
саннан шегеріп орнына жазу процесі жалғасып орындалғанда мына
сандар болуы мүмкін бе?
А)
2008
Б)
2009
/4
ұпай/
3) оң сандар болса болатындығын
дәлелде.
/4
ұпай/
4)р және
р2+2
жай сан болса р3+2 жай сан болатынын
дәлелде.
/5
ұпай/
5)Бір уақытта
ашылған екі кран бассейіннің бөлігін 18 минутта
толтырады.Егер оның біреуі екіншісінен бассейінді 18 мин тезірек
толтыратын болса, онда әр кран жеке – жеке бассейінді қанша уақытта
толтыра алады.
/6
ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/5-сынып/
1)1 ден
1000-ға дейінгі сандардың көбейтіндісі неше нольмен
аяқталады?
/5
ұпай/
2) қосындысы 9-ға бөліне
ме?
/5
ұпай/
3)Әріптерді
цифрмен алмастыр:
А
+
АБ
АБВ
БВБ
/4
ұпай/
4)Велосипедтің
кіші дөңгелегінің 12 тісі бар, ал үлкен дөңгелегінің 18 тісі бар.
Кіші және үлкен дөңгелектері бастапқы қалпына келу үшін үлкен
дөңгелегі неше айналым жасау керек?
/5
ұпай/
5)5 л және 7
л-лік шелектердің көмегімен 10 л-дегі судан 6 л суды қалай өлшеп
аламыз?
/6 ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/5-сынып/
1)1 ден
1000-ға дейінгі сандардың көбейтіндісі неше нольмен
аяқталады?
/5
ұпай/
2) қосындысы 9-ға бөліне
ме?
/5
ұпай/
3)Әріптерді
цифрмен алмастыр:
А
+
АБ
АБВ
БВБ
/4
ұпай/
4)Велосипедтің
кіші дөңгелегінің 12 тісі бар, ал үлкен дөңгелегінің 18 тісі бар.
Кіші және үлкен дөңгелектері бастапқы қалпына келу үшін үлкен
дөңгелегі неше айналым жасау керек?
/5
ұпай/
5)5 л және 7
л-лік шелектердің көмегімен 10 л-дегі судан 6 л суды қалай өлшеп
аламыз?
/6 ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/6-сынып/
1)12 литрлік
ыдыс бензинге толған. 5 және 8 литрлік банканы пайдаланып (6
литрден) тең екі бөлікке бөлу керек.
5)Сыныпта 35
оқушы.Оның 20-сы математикалық үйірмеге, 11-і экологиялық үйірмеге
қатысады. 10 оқушы ештеңеге қатыспайды. Неше оқушы екі үйірмеге
қатысады?
/6
ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/6-сынып/
1)12 литрлік
ыдыс бензинге толған. 5 және 8 литрлік банканы пайдаланып (6
литрден) тең екі бөлікке бөлу керек.
5)Сыныпта 35
оқушы.Оның 20-сы математикалық үйірмеге, 11-і экологиялық үйірмеге
қатысады. 10 оқушы ештеңеге қатыспайды. Неше оқушы екі үйірмеге
қатысады?
/6
ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/9-сынып/
ІI тур.
1)2Х2
таблицасында 4 натурал сан берілген. Тігінен алынған көршілес сан
6-ға артық, көлденеңнен алынған көршілес сан 2 есе артық. Таблицада
қандай сан берілген? Таблицада басқа сандар болуы мүмкін
бе?
/5
ұпай/
2)62n+3n+2+3nсаны n-нің кез келген мәнінде 11-ге бөлінетінін
дәлелде.
/4
ұпай/
3)Қайсысы
үлкен:
1234567·1234569 және
12345682
/4
ұпай/
4)Д нүктесі
АВС үшбұрышының АВ қабырғасында жатыр, мұндағы
АС2=АВ*АД.ВСД бұрышы неге тең, егер , .
/6
ұпай/
5)Теңдеулер
жүйесін шеш және зертте:
/6
ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/9-сынып/
ІI тур.
1)2Х2
таблицасында 4 натурал сан берілген. Тігінен алынған көршілес сан
6-ға артық, көлденеңнен алынған көршілес сан 2 есе артық. Таблицада
қандай сан берілген? Таблицада басқа сандар болуы мүмкін
бе?
/5
ұпай/
2)62n+3n+2+3nсаны n-нің кез келген мәнінде 11-ге бөлінетінін
дәлелде.
/4
ұпай/
3)Қайсысы
үлкен:
1234567·1234569 және
12345682
/4
ұпай/
4)Д нүктесі
АВС үшбұрышының АВ қабырғасында жатыр, мұндағы
АС2=АВ*АД.ВСД бұрышы неге тең, егер , .
/6
ұпай/
5)Теңдеулер
жүйесін шеш және зертте:
/6
ұпай/
Математикадан мектепішілік олимпиада
тапсырмалары
/9-сынып/
ІІ
тур.
1)42*4* саны
72-ге бөлінетіні белгілі. Осы санның жүздігі мен бірлігін
тап.
/4
ұпай/
2)55х39
мөлшерлі тік төртбұрышты 5х11 мөлшерлі тік төртбұрышқа бөлуге бола
ма?
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз