Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Физикадан 7 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҰМЖ тарауы: Физика—табиғат туралы ғылым. Мектеп:

Күні:. Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: Тортаева ИНдира Калдановна

Сабақтың тақырыбы

Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды жазу

Осы сабақта

қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)


7.1.2.3. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: өлшеудегі қателіктердің себебін білетін болады;

Көптеген оқушылар істей алады: өлшеулер нәтижесін қателіктерді ескере отырып жаза алады

Кейбір оқушылар істей алады:Эксперименттік жұмыс нәтижелері арқылы есеп шартын құрастырып, шығарады.

Бағалау критерийі

өлшеудегі қателіктердің себебін білетін болады;

өлшеулер нәтижесін қателіктерді ескере отырып жаза алады;

Эксперименттік жұмыс нәтижелері арқылы есеп шартын құрастырып, шығарады.


Тілдік мақсаттар

Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігіне келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.

Жаңа терминдер және лексикология:

Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

Жаңылыс немесе қателік

погрешность

error

Аспаптың жаңылысы

погрешность прибора

instrument error


Абсолют жаңылыс

Абсолютная погрешность


absolute error

Өлшеулер дәлдігі

точность измерения

accuracy of measurement


1. Өлшеуіш құралдың шкаласы деп .....

2. Құрал шкаласының бөлік құны .......

3. Өлшеудің қателігі ........

4. Абсолют қателік дегеніміз......

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру және инновацияларға негізделген экономикалық өсу (жаңа тақырыпта )

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы (есеп шыгаруда ).

Пəнаралық байланыс

Математика (есеп шығаруда дәреженің негізгі қасиеттерін пайдалану), қазақ тілі (тақырыпты жинақтауда сөз таптарын),ағылшын тілі (тілдік мақсаттар сөздікті пайдалану)

Алдыңғы білім

Скалярлык жане векторлык физикалык шамалар

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

топқа бөлу:

(3 мин)

Өткен тақырыпқа шолу: Топтастыру (ассосация) стратегиясы (5 мин)














І. Қызығушылықты ояту

(Білу)

(5 минут)




Сабақтың ортасы

II. «Миға шабуыл». (Түсіну)


(5 минут)






Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Сынып оқушыларын 1,2,3 сандары бойынша санау арқылы топқа бөлу.

Әр бір топтан сұраққа жауап берген оқушы көшбасшы болады.

Топтастыру (ассосация) стратегиясы


Shape2 Shape1


Shape4 Shape3

Физикалық

шамаға сипаттама



Shape5

Shape6

Жауабы: атауы, белгіленуі, бірлігі, формуласы, өлшеу құралы.


І. Қызығушылықты ояту: Тірек сөздер әдісі:

Жеке жұмыс

Өлшеуіш құралдары, өлшеуіш құралдың шкаласы, дәреже;

Дескриптор: Әрбір дұрыс жауапқа- 1 ұпай жұлдызша беру


(G)II. «Миға шабуыл» әдісі.

Постер қорғау

1-топ: 1. Құрал шкаласының бөлік құны дегеніміз не және оны қалай анықтауға болады?

2-топ: 2. Өлшеудің қателігі дегеніміз не? Абсолют қателік дегеніміз не?

3-топ: 3. Үлкен және кіші сандарды қалай ықшамдап жазуға болады?

Дескриптор:

Мағынасының ашылуына- 1 ұпай

Эстетикасына- 1ұпай

Қалыптастырушы бағалау: Әр топ бірін-бірі бағалайды.

смайлик арқылы бағалау

Интерактивті тақта
























жұлдызшалар






А-3, маркерлер











Смайликтер

Сабақтың ортасы

(7 мин)

Қолдану

Талдау



























Сабақтың ортасы

(8 мин)

Қолдану

Талдау



Тапсырма1. Семантикалық карта әдісін тәжірибе арқылы толтыру. Жұптық жұмыс.

Өлшеуіш құралының өлшеу шегін, бөлік құнын, абсолют қателігін анықтаңдар.

Өлшеуіш құралы

ның аты

Өлшеу шегі

Құрал

дың

бөлік құны

Құралдың

абсолют

қателігі

Сызғыш




Мензурка




Термометр




1-топ.

1.Оқушы сызғышының өлшеу шегін, бөлік құнын және абсолют қателігін анықтаңдар

2-топ.

2.Мензурканың өлшеу шегін, бөлік құнын және абсолют қателігін анықтаңдар (1.16-сурет).

3-топ.

3.Медициналық термометрдің өлшеу шегін, бөлік құнын және абсолют қателігін анықтаңдар (1.17-сурет).

Дескриптор Білім алушы –

1. Берілген өлшеуіш құралдың өлшеу шегін айтады.-1 ұпай.

2. Берілген өлшеуіш құралдың бөлік құнын анықтайды.-1 ұпай.

2.Берілген өлшеуіш құралдың абсолют қателігін анықтайды.-1 ұпай


(I)Тапсырма 2

Сыныппен деңгейлік есеп шығару.

үлкен және кіші сандарды дәреже көрсеткіші бар 10 санын пайдаланып ықшамдап жазу:

А-деңгей: 7 000 000 000 = 7·109

В-деңгей: 2 мг=......кг

С-деңгей:

Дескриптор Білім алушы –

үлкен және кіші сандарды дәреже көрсеткіші бар 10 санын пайдаланып ықшамдап жазуға -1 ұпай.

Өлшем бірліктерді ХБ жүйесінде

пайдалануына -1 ұпай.

Дәреженің негізгі қасиеттерін

пайдалануына -1 ұпай.




(1.16 және 1.17-суреттер).












Сызғыш,мензурка, медициналық термометр

















ХБЖ кестесі

Сабақтың соңы ( 7 мин)

Жинақтау





















Рефлексия

(5 мин)

(I)Синкуейн әдісі арқылы оқушылар тақырыптан түсінгенін жинақтайды:

1.Қателік - зат есім

2. абсолют қателік- тақырыптың сипаты немесе сын есім

3. Қателікті ескеру, дәл өлшеулер жүргізуге көмектеседі . – қимылды білдіретін сөздер

4. Тақырып туралы нақыл сөз.

Конфуций: Ең үлкен қателік, өз қателігіңді түзетпеу.

Н.Бонапарт: Аз қателік жіберген адам ғана ұлы қолбасшы бола алады.

5. Жаңылыс - тақырыпқа синоним сөз.

Дескриптор: - сипаты-1ұпай.

- қимылы-1ұпай.

- нақыл сөз-1ұпай.

-синоним сөз-1ұпай.

ҚБ:бағдаршам

Толықтай түсінсе, сенімді болса жасыл түсті;

Түсінуге жақын болса, аздап білсе сары түсті;

Түсінбесе, сенімді болмаса қызыл түсті көрсетеді.

Өлшеу қателігін білу маңызды ма? Неліктен?

Оқушылар бұл сұраққа басбармақ әдісі бойынша жауап береді.

Маңыздылығына толықтай сенімді болса басбармағын жоғары көтереді;

Маңыздылығына, аздап сенімді болса басбармағын ортада ұстайды;

Маңыздылығына, сенімді болмаса басбармағын төмен түсіреді.



Плакаттар, маркерлер, интернеттен алынған мәліметтер.















Рисунок 1 Рисунок 1

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

Қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

Материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс.

Тапсырма1. Семантикалық карта әдісін тәжірибе жасау арқылы толтыру.



Жеке жұмыс:

Тапсырма2.

Сыныппен деңгейлік есеп шығару




  • Жұлдызша беру

  • Смайликтер

  • Бағдаршам

  • басбармақ

  • Дескриптор бойынша

Бағалау парақшасы:


Тірек сөздер әдісі:



1-3ұ

Постер қорғау





1-2ұ

Семантикалық карта:


1-3ұ

деңгейлік есеп шығару.

1-3ұ

Синкуейн әдісі




1-4ұ

Жал

пы ұпай






5-15ұ

бағалау























Ұпайды бағаға айналдыру


13 - 15 ұпай – «өте жаксы»

9-12 ұпай – «жаксы»

8-5 ұпай – «қанағаттанарлық»



Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерді сақтайды

Сабақбойынша

Рефлексия

басбармақ әдісі

  • Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

  • Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақта саралау дұрыс

  • Жүргізілді ме?

  • Сабақ кезеңдерінде

  • Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1432
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі