Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Физикалық шамалармен өлшеулер |
Педагогтің аты-жөні: |
И.Имамдунов |
Күні: |
18.09.2024 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу . |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.3 – үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану: микро (μ), милли (m), санти (c), деци (d), кило (k) және мега (M); |
Сабақтың мақсаты: |
Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазады.Өлшемдердің метрлік жүйесімен танысады. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуды үйренеді |
Бағалау критерийлері |
Өлшеу дәлдігін есептейді, өлшеулердің тәсілдерін қолданады Үлкен және кіші сандарды стандарт түрде жазады Сандарды стандарт түрде жаза отырып, есептер шығарады Стандарт түрде жазу арқылы амалдар қолданып, есептер шығарады |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин. «Кім жылдам» әдісі 3мин 5мин «Миға шабуыл» әдісі |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. «Жылы-лебіз» тренингі арқылы психологиялық ахуал туғызу. «Бағдаршам» әдісі арқылы топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеру: «Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау. ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см 200 см - ? м 400 мм - ? м 5 км - ? м 1 сағ - ? мин 1 тәул - ? сағ 240 с - ? мин 12 сағ - ? мин Мадақтау, қол шапалақтау Жаңа сабақ кесте арқылы түсіндіріледі.
|
Әр оқушы сабаққа немесе сұраққа өз дайындығы бойынша түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді: “жасыл” – дайын, “сары” – күмәнді, “қызыл” – дайын емес.
Оқушылар үй жұмысын қайталау сұрақтарына жауап береді
Оқушылар жаңа сабақты кестені дәптерге жазып алады
|
Дескриптор Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-сінде жаза алады
Жалпы балл -2
|
Түрлі түс қағаздар
Бағалау парақшасы
Слайд
Смайликтер арқылы бағалау
Слайд
Дәптер |
||||||||||||
Сабақтың ортасы.
5 мин.
«Ойлану уақыты» әдісі
8 мин. «Миға шабуыл» әдісі
12 мин. «Сәйкестікті тап» әдісі
«Кім есептей біледі» әдісі |
Білу. «Ойлану уақыты» әдісі бойынша топтық жұмыс. Оқулықтың 212-ші бетіндегі практикалық тапсырманың 1-шісін топ болып орындайды.
Қолдану. «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқулықтағы 1.2-ші жаттығудың есептерін шығару.
Жинақтау. «Сәйкестікті тап» әдісі
Жауабы: 1 – д, 2 – в, 3 – а, 4 – б.
Бағалау. «Кім есептей біледі» әдісі бойынша ата-анаңыздың жалақысын стандарт жазуға келтіру. Мысалы: Жанарыстың әкесі айына 300000 теңге жалақы алады. Х = 300 000 санының ықшам түрі Х =3·105 ; |
Оқушылар практикалық жұмысты орындайды
Оқушылар жаттығуды шығарады
Оқушылар сабақтағы алған білімдерін жинақтау әдісінде қолданып, сәйкестікті анықтайды
Стандарт түрде жазады |
Дескриптор. -Сызғыштың ең үлкен аспаптық қателігін анықтайды. Жалпы бал -2
Дескриптор Есеп шығару кезінде үлкен және кіші сандарды стандарт түрде жазу арқылы амалдар қолданып, есептер шығарады. Жалпы балл-2
Дескриптор: Өлшеу дәлдігі мен қателігін, тура және жанама тәсілдерді ажыратады. Жалпы балл-3
Дескриптор: Оқушылар күнделікті өмірдеде кездесетін сандарды стандарт түрде жазады. Жалпы балл-1
|
Слайд ДК экраны
Слайдтар
ДК экраны
ДК экраны |
||||||||||||
Сабақтың соңы. «Бутерброды» кері байланыс
6-мин
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Қорытынды
Кері байланыс «Бутерброды» арқылы оқушы сабақ бойынша алдымен жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіреді.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
|
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл
|
|
(W) Жаңа сабақ оқу
Мұғалім: Өлшеу дәлдігі аспаптың сезгіштігіне және өлшеу жүргізетін адамның дағдысына тәуелді. Физикада өлшеулер кезіндегі нәтиженің дәл болмауы өлшеу қателігі деп аталады. Өлшеу қателігі аспаптың бөлік құнынан үлкен болмайды. Бөлік құны аз болса, өлшеу дәлдігі жоғары болады. Өлшеу дәлдігі - өлшеу аспабын дұрыс қолдануға, өлшеуді мұқият жүргізуге де тәуелді. Өлшеу аспаптарының кемшіліктері және біздің сезім мүшелеріміздегі кемшіліктердің салдарынан өлшеу жүргізген кезде өлшенетін шаманың дәл мәнінен артық немесе кем болатын жуық мәнін ғана аламыз. Зертханалық жұмыс немесе жай өлшеулер кезінде қарастырылуы тиіс:
-
Өлшеу қателігі аспап шкаласының бөлік құнының жартысына тең.
-
Абсолют дәл өлшеу мүмкін емес!
Мысалы: Қарындаш ұзындығын өлшеп, оның мәнін аспап қателігін ескеріп жазамыз.
Аспап қателігін ескере отырып, физикалық шаманы келесі формула арқылы өрнектейміз:
L = l + ∆l
L – өлшенетін шама
l – өлшеу нәтижесі
∆l – өлшеу қателігі
Өлшеу қателігі – деп өлшем нәтижесінің өлшенетін шаманың шын мәнінен ауытқуын айтады.
Абсолюттік қателік x– физикалық шаманың шын мәні мен өлшенген мәнінің айырмасын айтады.
Анықтау формуласы: x =
(G) Жұптық жұмыс
1. Сызғыштың бөлік құнын анықтаңдар
2. Сағат өлшеуіш аспап болып табылады, ал циферблат –аспап шкаласы. Аспаптың бөлік құны нешеге тең? Сағат неше уақытты көрсетіп тұр?
3 .Төменде көрсетілген суреттегі қай мензурка арқылы сұйықтың көлемін дәл анықтауға болады? Неліктен? Аспаптың қателігін ескере отырып сұйықтың көлемін анықтаңдар.
Жеке жұмыс
1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар:
-
26 000 =
-
45 000 000 =
-
0,000 785 =
-
0,001 07 =
-
83,6 =
-
0,004 19 =
-
36,23·10-2 =
-
0,27·107 =
2. Келесі амалдарды орындаңдар:
-
107 ·103=
-
109 ·102=
-
108 ·10-4=
-
106 ·10-6=
-
106·10-2=
-
10-5 ·10-7=
Жеке жұмыс
1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар:
-
26 000 =
-
45 000 000 =
-
0,000 785 =
-
0,001 07 =
-
83,6 =
-
0,004 19 =
-
36,23·10-2 =
-
0,27·107 =
2. Келесі амалдарды орындаңдар:
-
107 ·103=
-
109 ·102=
-
108 ·10-4=
-
106 ·10-6=
-
106·10-2=
-
10-5 ·10-7=
Жеке жұмыс
1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар:
-
26 000 =
-
45 000 000 =
-
0,000 785 =
-
0,001 07 =
-
83,6 =
-
0,004 19 =
-
36,23·10-2 =
-
0,27·107 =
2. Келесі амалдарды орындаңдар:
-
107 ·103=
-
109 ·102=
-
108 ·10-4=
-
106 ·10-6=
-
106·10-2=
-
10-5 ·10-7=
Жеке жұмыс
1. Төмендегі сандарды стандартты түрде жазыңдар:
-
26 000 =
-
45 000 000 =
-
0,000 785 =
-
0,001 07 =
-
83,6 =
-
0,004 19 =
-
36,23·10-2 =
-
0,27·107 =
2. Келесі амалдарды орындаңдар:
-
107 ·103=
-
109 ·102=
-
108 ·10-4=
-
106 ·10-6=
-
106·10-2=
-
10-5 ·10-7=
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин
Үй тапсырмасын тексеру:
«Кім жылдам» әдісін қолданып, үй жұмысын пысықтау.
ХБЖ қайталау ретінде есептер беріледі. 60 м - ? см
200 см - ? м
400 мм - ? м
5 км - ? м
1 сағ - ? мин
1 тәул - ? сағ
240 с - ? мин
12 сағ - ? мин