Материалдар / Өмірзая романы. 4-сағаты.

Өмірзая романы. 4-сағаты.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірзая романы 4-сағаты. 9-тарау бойынша. мақсатқа сай тапсырмаларымен.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
85
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

      Бөлім:

1-бөлім . І бөлім. Кеңістік пен уақыт

Педагогтің аты-жөні

Абдраимова М. Т.

Күні:

15.11.24ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Б. Мұқай «Өмірзая» романы. 9-т

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.2.3.1 – шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау ;

Сабақтың мақсаты:

шығарма идеясын ашады;

-идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдайды;

-өмір шындығына өз бағасын береді;

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру


Амандасады





Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту

Шығарманың идеясы:  Романда күрес жолындағы азаматтың барлығы да шейіт болады. Сұмпайылар мен опасыздар ғана қалады. Бірақ халық рухының өлмегені, елінің әлдебір терең қойнауында жаңа ұрпақ өсіп келе жатқаны оймен аңдалып, көңілмен ұғылғандай. Роман-трагедияның ең басты мұраты – отарлық заманның қара түнек зұлматын айғақтау екен.

9-тарауды оқып, мазмұндайды.

1-тапсырма. Әр эпизодтың түйінін ашыңыз.

Үзінділер

Түйіні

1. Ата –бабаң жанынберіп, қанын төгіп жүріп қорғап қалған атажұртыңнан бала-шағаңа баспана, пана болар қуыс таппай қаңғырғаның


2. Қарсыласпа. Қарсылассаң, қазық қылып қағып жіберемін. Бала-шағаң жетім қалады (Геркулес)


3. Ағатайлар-ау, өзімен-өзі келісе алмай жатқан ағайындардың арасына түсу, отқа май құйғанмен бірдей емес пе?!


2-тапсырма. Шығарманың көркемдік қуатын ашыңыздар. Неліктен сарказм жиі қолданылған?

Сарказм

Кейіпкер сөзі

қызметі

ащы мысқыл, жанға батыру)

-Душмандардың оғы өтпеген Асылханға сеің пышағың өтпейді.


күлкі етудің бір түрі, зілді кекесінмен әжуалау.

Бүгін табыт алдырып қойсын, біреу емес екеу.

Геркулес, Араб екеуің табытқа жатамын деп дәмеленбей-ақ қойыңдар. Сүйектерің шашылып, далада қалады.



3-тапсырма. Әке мен бала арасындағы келіспеушіліктің туындауы неліктен? Талдаңыз.

Shape2 Shape1







- сұрақтарға жауап береді.








-әр эпизодтың түйінін ашады;

шығарма идеясын ашады;













-кейіпкер сөзінің қолданысын, қызметін талдайды;








-үзіндіні негізге алып, кейіпкер ұстанымына баға береді;

Дескриптор:

-әр дұрыс жауап 1 ұпай;

барлығы 3 ұпай.



Дескриптор:

  • Әр эпизодқа түйін жазу 3 ұпай;




Дескриптор:

-қызметін ашу 3 ұпай

















Дескриптор:

-баға беру2ұ;

-дәлел келтіру 2 ұ

барлығы 4 ұпай.

Оқулық «Мектеп»

75-бет

.

Сабақтың соңы

Рефлексия Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту.

Үйге тапсырма 82-беттегі жеке жұмысты орындау.

«Ауған : сөнген шоқ, өшкен арман»

Екі жұлдыз, бір тілек.


79-бет


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ