Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Жаңа білімді
игерту
Шығарманың
идеясы: Романда күрес жолындағы азаматтың барлығы да
шейіт болады. Сұмпайылар мен опасыздар ғана қалады. Бірақ халық
рухының өлмегені, елінің әлдебір терең қойнауында жаңа ұрпақ өсіп
келе жатқаны оймен аңдалып, көңілмен ұғылғандай. Роман-трагедияның
ең басты мұраты – отарлық заманның қара түнек зұлматын айғақтау
екен.
9-тарауды оқып,
мазмұндайды.
1-тапсырма.
Әр эпизодтың түйінін
ашыңыз.
Үзінділер
|
Түйіні
|
1. Ата –бабаң жанынберіп,
қанын төгіп жүріп қорғап қалған атажұртыңнан бала-шағаңа баспана,
пана болар қуыс таппай
қаңғырғаның
|
|
2. Қарсыласпа. Қарсылассаң,
қазық қылып қағып жіберемін. Бала-шағаң жетім қалады
(Геркулес)
|
|
3. Ағатайлар-ау, өзімен-өзі
келісе алмай жатқан ағайындардың арасына түсу, отқа май құйғанмен
бірдей емес пе?!
|
|
2-тапсырма. Шығарманың көркемдік қуатын ашыңыздар.
Неліктен сарказм жиі қолданылған?
Сарказм
|
Кейіпкер сөзі
|
қызметі
|
ащы мысқыл, жанға
батыру)
|
-Душмандардың оғы өтпеген Асылханға
сеің пышағың өтпейді.
|
|
күлкі етудің бір түрі,
зілді кекесінмен әжуалау.
|
Бүгін табыт алдырып
қойсын, біреу емес екеу.
Геркулес, Араб екеуің табытқа жатамын
деп дәмеленбей-ақ қойыңдар. Сүйектерің шашылып, далада
қалады.
|
|
3-тапсырма. Әке мен бала арасындағы
келіспеушіліктің туындауы неліктен? Талдаңыз.
|
- сұрақтарға жауап
береді.
-әр эпизодтың
түйінін ашады;
–
шығарма идеясын
ашады;
-кейіпкер сөзінің қолданысын,
қызметін талдайды;
-үзіндіні негізге алып,
кейіпкер ұстанымына баға береді;
|
Дескриптор:
-әр дұрыс жауап 1
ұпай;
барлығы 3
ұпай.
Дескриптор:
Дескриптор:
-қызметін ашу 3 ұпай
Дескриптор:
-баға беру2ұ;
-дәлел келтіру 2 ұ
барлығы 4 ұпай.
|
Оқулық
«Мектеп»
75-бет
.
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия Сабақтың екі сәтті
тұсын ата, бір ұсыныс айту.
Үйге тапсырма 82-беттегі жеке
жұмысты орындау.
«Ауған : сөнген шоқ, өшкен
арман»
|
Екі жұлдыз, бір
тілек.
|
|
79-бет
|