Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктері |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.3- Омыртқасыздар және омыртқалылардың тыныс алу мүшелерін салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
1.Жануарларды
суреттеріне қарап топтасыра алу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Омыртқасыз жануарларда тыныс алу ….. байланысты емес. -Омыртқалы жануарларда тыныс алу органдары …… байланысты. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
-физика: -химия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктеріт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушылар топқа бөлінеді,буын қиындыларын беремін. Буын қиындыларын құрастырғанда тақырыпқа сай сөздер шығуы керек. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
«Сәлемдесу» жаттығуы Үй жұмысын оқушылардан сұрау: Жануарлар нешеге бөлінеді? Көпжасушалылар жануарлар неше топқа бөлінеді? Қаңқа типтеріне қарай неше топқа бөлінеді ? Жүйелеу деп нені айтамыз? Ж іктеу дегеніміз не ? Жануарлар дүниесін не біріктіреді? |
1-топ 2-топ 3-топ Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Омыртқасыздардың негізгі типтері:Жануарлар патшалығының ең арапайым өкілдері-біршасушалар.Олар қарапайымдар типін құрайды.Жасушалары бір-бірінен аз айырмашылық жасайтын алғашқы нағыз көпжасушалы жануарлар губкалар типіне жатады.Олар мұхитта тіршілік етіп ,судан сүзіп алған ұсақ жәндіктермен енжар қоректенеді.Омыртқасыз жануарлар эволюциясының келесі кезеңі ішқуыстылартипінен тұрады.Ішекқуыстыларға Маржандар,медузалар,саңырауқұлақтар жатады.Ең бірінші пайда болған жануарлар –жалпақ құрттар.Жалпақ құрттардан кейін жұмыр құрттар пайда болды.Әрі қараай омыртқасыздар эволюциясында бұлттық құрттар пайда болды.Буылтық құрттарға: шұбалшаң,сүліктер сияқты жануарлар жатады. «Еркін микрафон» әдісі (Микрафонды бір-біріне беру арқылы әрқайсысы жауаптарын айтады.) 1.Омыртқалылардың негізгі класын атаңдар? 2.Омыртқасыздардың негізгі типтерін атаңдар? |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Микрафон |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 5 минут |
Қолдану ТВ шоу (Теледидарға арналған бағдарлама дайындайды. Әр топ бірлесе отырып сұраққа айғақтар мен дәлелдер табады. Жиналған мәліметтерді білетін бір оқушы ортаға шығып, журналист сұрақтарына жауап береді.) 1.Ұлулар типіне денесінде міндетті түрде арнайы тері қатпары-ман-тиясы (шапанша)бар жануарлар жатады.Мантиядан көбінесе бақалшық (раковина) түзіледі.Бұлар-ұлулар,устрицалар,сегізаяқтар,теңіз құттары Буынаяқтылар типі сыртқы қаңқасы қаттты-хитинен тұратын жануарлар жатады.Бұл типтің барлық өкілдерінің денесі мөлшері әртүрлі буылтықтарға –сегменттерге бөлінеді Аяқтары да буын арқылы байланысқан бөліктерден тұрады,сол үшін осылай аталған.Оларға шаянтәрізділер,өрмекшітәрізділер мен жәндіктер жатады. Омыртқалылардың белгілері. Басты белгісі ішкі қаңқасы болып табылады.Ол сүйекті немесе шеміршекті болуы мүмкін.Бастысы омыртқалыларды ол үнемі денесінің бойымен ось-омыртқа жотасы немесе желі (хорда) түрінде созылып жатады. Омыртқалылардың негізгі кластары. Омыртқа жотасы немесе желісі (хорда) бар барлық жануарлар желілілері типінің өкілдер,тип тармағы: сүйекті балықтар,шеміршекті балықтар,қосмекенділер, құстар мен сүтқоректілер кіреді.Бұл жануарларың барлығында омыртқа жотасымен бассүйек болады.
Талдау Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға салыстырмалы сипаттама
Ортақ тапсырма
Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар : 1.Кептер, 2.ит, 3.құмырсқа, 4.жауын құрты, 5.кесіртке, 6. жылан, 7.көбелек, 8.Маса, 9.маймыл, 10.өрмекші,11. балық, 13.шаян, 14.теңізжұлдызы,15.қой
|
Дәлелдер мен айғақтар жинайды. Ортаға шығып айтып береді.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.Суреттер.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Топтық тапсырма
Тест
Б. Ламарк жануарларды жүйелеу жұмыстарында жануарларды неше топқа бөлді. ?
2. Ж. Б. Ламарк жануарларды неше класқа топтастырды. ?
3. Ж. Б. Ламарк омыртқасыздарды неше классқа бөлді ?
1. Омыртқа жотасы мен бас сүйегі бар 2. Акулалар,құстар ,сүтқоректілер 3. Сәуле қанатты, қалаққанатты балықтар
|
Сызылған дайын кластерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия
Менің бүгінгі сабақтан түсінгенім ..................................................................................................................... Менің түсінбей қалғаным ....................................................................... Мен келесі сабақта...................................................................................білгім келеді.
|
Бағалау парақшасы
Түрлі –түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымшаақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқосымша Көмеккөрсетудіқалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың Үйренгенінтексеруді Қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздікжəнееңбекті Қорғауережелері АКТ-менбайланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандайболды? Мен жоспарлаған Саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген Уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындыбағамдау Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды Жетілдіругекөмектесетінне білдім? |