2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ондық бөлшектер және оған амалдар қолдану

Ондық бөлшектер және оған амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзңмдң сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Мектеп: Бозайғыр орта мектебі.
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Исанова Гульнара Кайырбековна.
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОндық бөлшектерді 10; 100; 1000..... сандарына көбейту.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.29 Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... сандарына көбейту.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;...сандарына көбейту ережесімен танысады.Басым көпшілігі: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейтуді меңгере алады.Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;...сандарына көбейту ержесін қолданып, тез есептей алады.
Жетістік критерийлері5.1.2.29Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;

Тілдік мақсаттар-ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;-ондық бөлшекті дөңгелектеуді түсіндіреді;Пәнге тән лексика мен терминология:- үтірмен ажыратылатын таңбалар саны;- үтірден кейінгі таңбалар саны;- ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту ;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін ... керек;- ... неше цифр болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту үшін ... керек;- егер ондық бөлшектің соңына бір немесе бірнеше нөлдер тіркеп жазылса ( алып тасталса), онда ...бөлшек шығады;
Құндылықтарды дарыту Шығырмашылық және сын тұрғысынан ойлау;Қарым-қатынас жасау қабілеті.
Пәнаралық байланыстар

АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта
Бастапқы білім

өбейту ережесі-ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 2 минутОқушыларды түгендеу, оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың сабаққа деген көңіл күйін сыныптың ахуалын туғызу. Оқушылар бір-біріне смайликтер арқылы тілектер жазып сыйлайды (бір-біріне жақсы сөз айтады).Топқа бөлу: Сыныптағы оқушыларды қолдарындағы смайликтердің түрі бойынша екі топқа бөлемін. Үй жұмысын тексеру: Таза тақтаӨткен тақырыпты қайталау:





Жаңа сабақты меңгерту үшін бейнекөрініс көрсетемін.

Шығармашылық жұмыс:1-топ ондық бөлшектерді 10-ға көбейту ережесін тұжырымдау.2-топ ондық бөлшектерді 100-ге көбейту ережесін тұжырымдау

Жұптық жұмыс Бір оқушы қандай да бір сан жазады. Бірінші оқушы осы санды ... ( кез-келген разряд бірлігіне) көбейтуді сұрайды. Екінші оқушы жауапты жаңа жолдан жазады. Содан соң екінші оқушы ... көбейтуді орындауды сұрайды. Нәтиже тағы жазылады және т.с.с.

Барлық оқушылар әрекеттерін айтып болғаннан кейін жауаптарын тексеруге болады (бағандағы барлық нәтижелер, сондай ақ, тек соңғы нәтиже).

Үтірдің жылжу бағыты (солға немесе оңға) санның бірнеше есе артыуна немесе кемуіне байланысты болатынына оқушылар назарын аудартамын. Сергіту сәтіЖаттығу «Жауырындағы жазу» Мақсаты: Қарым-қатынас жасау қабілетерін қалыптастыру.Жүргізуші мамандықтың аты жазылған қағазды бір ойыншының арқасына түйреп қояды. Қалғандары сол мамандықты бейнелеп көрсетеді. Қағаз түйрелген ойыншыны өзінің арқасында не жазылғанын табу керек.Талдау: Не ұнады? Не ұнамады? Қай мамандықты көрсету қиын болды? Неге?







Алдында оқыған көбейту ережесіне сүйеніп, ондық бөлшектерді 10, 100, 1000,... және 0,1; 0,01; 0,001, ... сандарына көбейтуді ұсыныңыз. Әр амалдың нәтижелерін алғашқы ондық бөлшекпен салыстыруды сұраңыз. Оқушыларды үтірді «жылжыту» туралы қорытынды жасауға бағыттаңыз. Оқушыларға ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту ережелерін тұжырымдауды ұсыныңыз.. Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту дағдыларын жетілдіру үшін оқушыларға «тізбекпен» жұмыс жасауды ұсыныңыз. Оқушылар қандай да бір сан жазады. Бірінші оқушы осы санды ... ( кез-келген разряд бірлігіне) көбейтуді сұрайды. Оқушылар жауапты жаңа жолдан жазады. Содан соң екінші оқушы ... көбейтуді орындауды сұрайды. Нәтиже тағы жазылады және т.с.с. Барлық оқушылар әрекеттерін айтып болғаннан кейін жауаптарын тексеруге болады (бағандағы барлық нәтижелер, сондай ақ, тек соңғы нәтиже).




Смайликтер









Тақта





Оқулықпен жұмыс







Флипчарт арқылы қорғайды

















































Сабақтың ортасы

Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет.Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды

Сабақтың соңыСәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай аладыРефлексия





Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





.

12 Ақпан 2019
494
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі