Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану | Мектеп: Бозайғыр орта мектебі. |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Исанова Гульнара Кайырбековна. |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000..... сандарына көбейту. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.2.29 Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... сандарына көбейту. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;...сандарына көбейту ережесімен танысады.Басым көпшілігі: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейтуді меңгере алады.Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;...сандарына көбейту ержесін қолданып, тез есептей алады. |
Жетістік критерийлері | 5.1.2.29Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану;
|
Тілдік мақсаттар | -ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;-ондық бөлшекті дөңгелектеуді түсіндіреді;Пәнге тән лексика мен терминология:- үтірмен ажыратылатын таңбалар саны;- үтірден кейінгі таңбалар саны;- ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту ;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін ... керек;- ... неше цифр болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту үшін ... керек;- егер ондық бөлшектің соңына бір немесе бірнеше нөлдер тіркеп жазылса ( алып тасталса), онда ...бөлшек шығады; |
Құндылықтарды дарыту | Шығырмашылық және сын тұрғысынан ойлау;Қарым-қатынас жасау қабілеті. |
Пәнаралық байланыстар |
|
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта |
Бастапқы білім
| -көбейту ережесі-ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут | Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың сабаққа деген көңіл күйін сыныптың ахуалын туғызу. Оқушылар бір-біріне смайликтер арқылы тілектер жазып сыйлайды (бір-біріне жақсы сөз айтады).Топқа бөлу: Сыныптағы оқушыларды қолдарындағы смайликтердің түрі бойынша екі топқа бөлемін. Үй жұмысын тексеру: Таза тақтаӨткен тақырыпты қайталау:
Жаңа сабақты меңгерту үшін бейнекөрініс көрсетемін.
Шығармашылық жұмыс:1-топ ондық бөлшектерді 10-ға көбейту ережесін тұжырымдау.2-топ ондық бөлшектерді 100-ге көбейту ережесін тұжырымдау
Жұптық жұмыс Бір оқушы қандай да бір сан жазады. Бірінші оқушы осы санды ... ( кез-келген разряд бірлігіне) көбейтуді сұрайды. Екінші оқушы жауапты жаңа жолдан жазады. Содан соң екінші оқушы ... көбейтуді орындауды сұрайды. Нәтиже тағы жазылады және т.с.с.
Барлық оқушылар әрекеттерін айтып болғаннан кейін жауаптарын тексеруге болады (бағандағы барлық нәтижелер, сондай ақ, тек соңғы нәтиже).
Үтірдің жылжу бағыты (солға немесе оңға) санның бірнеше есе артыуна немесе кемуіне байланысты болатынына оқушылар назарын аудартамын. Сергіту сәтіЖаттығу «Жауырындағы жазу» Мақсаты: Қарым-қатынас жасау қабілетерін қалыптастыру.Жүргізуші мамандықтың аты жазылған қағазды бір ойыншының арқасына түйреп қояды. Қалғандары сол мамандықты бейнелеп көрсетеді. Қағаз түйрелген ойыншыны өзінің арқасында не жазылғанын табу керек.Талдау: Не ұнады? Не ұнамады? Қай мамандықты көрсету қиын болды? Неге?
Алдында оқыған көбейту ережесіне сүйеніп, ондық бөлшектерді 10, 100, 1000,... және 0,1; 0,01; 0,001, ... сандарына көбейтуді ұсыныңыз. Әр амалдың нәтижелерін алғашқы ондық бөлшекпен салыстыруды сұраңыз. Оқушыларды үтірді «жылжыту» туралы қорытынды жасауға бағыттаңыз. Оқушыларға ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту ережелерін тұжырымдауды ұсыныңыз.. Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту дағдыларын жетілдіру үшін оқушыларға «тізбекпен» жұмыс жасауды ұсыныңыз. Оқушылар қандай да бір сан жазады. Бірінші оқушы осы санды ... ( кез-келген разряд бірлігіне) көбейтуді сұрайды. Оқушылар жауапты жаңа жолдан жазады. Содан соң екінші оқушы ... көбейтуді орындауды сұрайды. Нәтиже тағы жазылады және т.с.с. Барлық оқушылар әрекеттерін айтып болғаннан кейін жауаптарын тексеруге болады (бағандағы барлық нәтижелер, сондай ақ, тек соңғы нәтиже). |
Смайликтер
Тақта
Оқулықпен жұмыс
Флипчарт арқылы қорғайды
|
Сабақтың ортасы
| Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет.Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды |
|
Сабақтың соңы | Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай аладыРефлексия
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|