Материалдар / Ондық бөлшектерді азайту

Ондық бөлшектерді азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа форматта құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді азайту.Сабақтың мақсаты: А) білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектерді азайту жөніндегі білімдерін кеңейту, толықтыру, өзіндік ізденсітерін қалыптастыруӘ) дамытушылық: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға үйрету, ой қабілеттерін дамыту.Б) тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға үйрету, шапшаңдыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: түсіндіру жеке және ұжымдықСабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, таратпа материал, оқу құралдары, деңгейлік тапсырмаларСабақтың барысы:І ҰйымдастыруОқушыларды түгендеп, сабаққа зейіндерін аударту.ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Үйге берілген тапсырма №367 Үшбұрыштың қабырғалары 2,1см, 3,12 см, 2,78 см берілген. Үшбұрыштың периметрін табыңдар.смP=a+b+c=2,1+3,12+2,78=8 смСұрақтар:І слайд1) Ондық бөлшектер қалай қосылады?2) Ондық бөлшектерді қосуда қосудың қандай қасиеттері орындалады?ІІ слайд.
Бес бүтін оннан екі 5,02 Т 5,2 А 5,002 П
Ноль бүтін мыңнан сегіз 0,008 З 0,08 Е 0,8 У
Үш бүтін мыңнан жиырма бес 3,25 Д 30,25 В 3,025А
Он алты бүтін жүзден бес 16,005 А 16,5 Е 16,05 Й
Он сегіз бүтін жүзден сегіз 18,8 Ш 18,08 Т 18,008 В
Бес бүтін онмыңнан он бес 5,0015 У 5,015 Р 5,15 И










ІІІ Жаңа сабақОндық бөлшектерді азайту үшін: 1) азайғыш және азайтқыш бөлшектердің ондық таңбаларының санын теңестіру керек;2) ондағы аттас разрядтар бірінің астында бірі тұратындай (үтірдің астына үтір тура келетіндей) етіп жазу керек;3) разрядтар бойынша азайтып, айырмадағы үтірді азайғыш пен азайтқыштағы үтірлерге тура келтіріп қою керек.1 мысал: 2˚ мысал 17,23 – 8,45 = 8,78.3˚ : ондық таңбалар саны әртүрлі болса, нөлдер тіркеп жазу.мыс: 32,85 - 3,675 = 32,850 - 3,675 = 29,177.4˚. Егер азайғыш натурал сан болса, онда натурал саннан кейін үтір қойып, қажетті нөлдер санын тіркеп жазамыз.мыс: 49 – 44,72 = 49,00 – 44,72 = 4,28.Оқулықпен жұмыс

1274 (тақтада тұрған оқушыға орнында отырған оқушы сұрақ қояды)№1280Мұздатқыш вагонның массасы т, ондағы мұз 4,6т. Мұздатқыш вагонның мұзсыз массасы қандай?Жауабы:

№1281Катердің көлде (ағынсыз судағы) жүзу жылдамдығы 19,3 км/сағ. Ағыс жылдамдығы 2,4 км/сағ өзенде катердің:
  • Ағыспен жүзгендегі ;
  • Ағысқа қарсы жүзгендегі жылдамдығын табыңдар.
Шешуі:
  • ағыспен жүзгендегі
  • ағысқа қарсы
Тест
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ