Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Ондық бөлшектер қалай
қосылады?
2. Ондық бөлшектерді
қалай азайтамыз?
3. Ондық бөлшекті
натурал санға қалай көбейтіледі?
4. Ондық бөлшекті ондық
бөлшекке қалай көбейтеді?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың ортасы
Негізгі
бөлім
|
Жеке
жұмыс
|
№
|
Тапсырма
|
Жауабы
|
1
|
9,2+7,3
|
|
2
|
10,2-5,7
|
|
3
|
12,5*5
|
|
4
|
6,5*3,1
|
|
|
Дескриптор
-
16,5
-
4,5
-
62,5
-
20,15
|
ДК
экран
Ұялы
телефондары
|
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды
|
1-тапсырма
https://www.educaplay.com/learning-resources/17809851-learning_resource.html

|
Дескриптор:

|
ДК
экран
Ұялы
телефондары
|
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды
|
3-тапсырма
https://www.educaplay.com/learning-resources/17810003-learning_resource.html
|
Дескриптор:
Экранда талданады
|
ДК
экраны
Слайд.
Ұялы
телефон
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|

|
|