Басталуы
5-минут
|
Атмасфералық
жағдайды қалыптастыру.
Сыныпта атмосфералық ахуал орнату.
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа
даярлықтарын анықтау.
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Оқушыларды топқа
бөлу
«Бөлшектер»әдісі арқылы топқа
бөлу
Үй жұмысын
тексеру.№816
Жеңіл машина 74,38
км\сағ жылдамдықпен жүріп, 4 сағатта қандай қашықтыққа
барады?
«Принтер »әдісі
арқылы үй жұмысын тексеремін.
Шещуі:
74,38*4=297,52
https://www.baamboozle.com/smallclassic/2960438/1

|
Амандасады,
сабаққа
дайындалады.
«Сәлем сөздің
анасы»
«Бөлшектер»әдісі
арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар экрандағы дұрыс жауапты көру арқылы
үй тапсырмасының дұрыс бұрыстығын
тексереді.
Оқушылар экрандағы cұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Өзін-өзі бағалау
парағына 1б. Белгілейді.
«Киіз
үй»
Өзін-өзі бағалау
парағы арқылы
бағаланады
ҚБ «Бірін бірі
бағалау»
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
«Киіз
үй»
Өзін-өзі бағалау
парағы
|
Ортасы
35
минут
|
Топтық
тапсырма
7,2*3
|
8*0,05
|
6,4*10
|
7*6,2
|
6,5*4
|
6*12,5
|
7*1,2
|
4,2*1
|
0,2*15
|
41*0,7
|
5*0,2
|
0,2*20
|
3,5*6
|
2*12,2
|
8*1,2
|
6*1,3
|
1-топ
«Пазл»әдісі

2- топ:
«STARS-FINISH» әдісі арқылы тапсырма 
3-топ:
https://www.educaplay.com/learning-resources/22279394-learning_resource.html
платформасында тапсырма
орындайды
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі арқылы жұптық тапсырмаларды
орындайды.
1-тапсырма
Адамның
салмағы 80 кг, ал пілдің салмағы 12,5 есе ауыр. Пілдің салмағын
тап.
2-тапсырма
Сәйкестендіруді
орында
3,8*6
|
1,68
|
4,1*12
|
22,8
|
0,2*23
|
602
|
0,06*28
|
49,2
|
60,2*10
|
4,6
|
7.6*1.5
|
11.4
|
3-тапсырма
Бос орындарды
толтыр.
0,49 ∙ 100 =
_____
6,11 ∙ 1000 =
_____
0,3 ∙ _____ =
1,8
1,5 ∙ 0,2 =
_____
0,4 ∙ _____ =
12
0,2 ∙ 0,2 =
_____
Функционалдық сауаттылыққа
есеп қолмен ұстап көру арқылы есеп
шығару
Метрдің көмегімен
партаның ауданын
табу
Жеке жұмыс оқулықпен
жұмыс
№820
№821есеп
|
Оқушылар практикалық бөлімде
топтық жұмыс жасау арқылы берілген функционалдыты дамыту
тапсырмаларын біргелікте орындайды.
1-топ: Қағаз қиындыларын
құрастыру арқылы пазлдағы бейнені дұрыс
жинайды.
2-топ: Старт түймесінен бастап
Финишқа дейін қима қағаздарды орын орнына қойып, мақсатқа
жетеді.
3-топ: Экранда көрсетілген
есептерді шешу арқылы оқушылар тапсырмаларды орындап
шығады.
Оқушылар бұл кезеңде жұптық
тапсырмаларды орындайды.Берілген уақыт аралығында шығарып,өздерін
тексереді.
Шешуі:
80*12,5=1000кг
Шешуі:
3,8*6
|
22,8
|
4,1*12
|
49,2
|
0,2*23
|
4,6
|
0,06*28
|
1,68
|
60,2*10
|
602
|
7.6*1.5
|
11.4
|
-
Шешуі:
0,49*100=49
6,11*1000=6110
0.3*6=1,8
1,5*0,2
=0,3
0,4*30=12
0,2*0,2=0,04
Қолмен өлшеу
арқылы
партаның ауданын
табады
Оқулықтан есеп
шығарады
|
Дескриптор:
-Ондық бөлшектерді көбейтеді
1б
-үтірді дұрыс ажыратады
1б
-мәнін табады
1б
-бейнені шығарады
1б
Дескриптор:
-Ондық бөлшектерді көбейтеді
1б
-үтірді дұрыс ажыратады
1б
-мәнін табады
1б
-мәреге жетеді
1б
Дескриптор:
-Ондық бөлшектерді көбейтеді
1б
-үтірді дұрыс
ажыратады.1б
-мәнін табады
1б
-жеңіске жетеді
1б
«Киіз
үй»
Өзін-өзі бағалау парағы
арқылы
бағаланады
Дескриптор:
-Ондық бөлшектерді көбейтеді
1б
-мәселені дрыс шешді
1б
-жауабын табады
1б
Дескриптор:
-Ондық бөлшектерді көбейтеді
1б
-
дрыс сәйкестендіреді
1б
-сызбаны дұрыс жүргізеді
1б
Дескриптор:
-Ондық бөлшектерді көбейтеді
1б
-бос орынды толтырады
1б
-жауабын табады
1б
«Киіз
үй»
Өзін-өзі бағалау парағы
арқылы
Бағаланады
Дескриптор:
-жауабын табады
1б
Белсенділігі бойынша
бағаланады 1б
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Презентация «Киіз
үй»
Өзін-өзі бағалау
парағы
Интернет
ресурстары
|