Күні:15.01.2018Сынып: 5 | Қатысқандар саны: 27Қатыспағандар саны: 1 |
Сабақтың тақырыбы | Ондық бөлшектерді оқу және жазу.. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.1.13ондық бөлшек ұғымын меңгеру;5.5.2.5ондық бөлшектерді оқу және жазу;5.1.1.14ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және 1,30;5.1.2.25бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру |
Сабақтың мақсаттары | Ондық бөлшектерді оқу, жазу тақырыбын тиянақтау, білімдерін тексеру, есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын аттыру |
Жетістік критерийлері | Ондық бөлшектер ұғымын енгізу, ондық бөлшектерді оқуға және жаза білуге жағдай жасау;тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады;Координаталық сәуленің бойында нүктелерді кескіндеуді үйренеді |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Сурет өнер |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Табиғатқа саяхат. . |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Графикалық диктант: ____- иә, — жоқӨзара тең бөліктер үлес деп аталады. бөлшектері қысқарылмайтын бөлшектер.Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады15 минут сағаттың бөлігіДұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.
|
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары ондық таңбалар деп аталады.Мысалы: 5,128, мұндағы 1, 2, 8 цифрлары –ондық таңбаларыЖай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға болады. Мысалы: Ондық бөлшектерді жазыңдар: 1) бір бүтін оннан екі; 2) үш бүтін жүзден жетпіс бес; 3) тоғыз бүтін мыңнан он сегіз; 4) алты бүтін он мыңнан жеті жүз сегіз.
I топ. жай бөлшектерінен ондық бөлшекке айналатынын;II топ. ондық бөлшекке айналмайтындарын теріп жазыңдар.III топ. ондық бөлшекке айналатын 2 жай бөлшек, ондық бөлшекке айналмайтын 2 жай бөлшекке мысал келтіріңдер.1) Бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 және 5 сандарынан басқа жай көбейткіштер болмайтын қысқартылмайтын жай бөлшектер ондық бөлшекпен жазылады.2) Бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 және 5 сандарынан басқада жай көбейткіштер болатын қысқартылмайтын жай бөлшектер ондық бөлшекке айналмайды.I топ бөлшектерінің бөлімін 10санына; II топ бөлшектерінің бөлімін 100санына;.
Есеп № 939, 940 (Жұбыңды тап)Жауаптары:
Есеп № 943 (Адасқан сандарды тап)
Ондық бөлшекке айналатындар Ондық бөлшекке айналмайтындар
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
| I топ. Сандарды ондық бөлшек түрінде жаз:II топ. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаз:0,5; 1,6; 0,37; 51,007;III топ. Ондық бөлшектерді жаз:1) бір бүтін оннан екі;2) үш бүтін жүзден жетпіс бес;3) тоғыз бүтін мыңнан он сегіз;4) он алты бүтін он мыңнан төрт.Математикалық диктантБөлімдері 10, 100, 1000 және т.с.с болатын жай бөлшектерді ... түрінде жазуға боладыСанды ондық бөлшекпен жазғанда бүтін бөліктен соң ... қойылады.Жай бөлшектің ондық бөлшек түрінде жазылуында оның бөлімінде қанша ... болса, үтірден кейін сонша цифр болады.Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары ... деп аталады.Бөлімдерінің жіктелуінде ... сандарынан басқа жай көбейткіштер болмайтын қысқармайтын бөлшектер ондық бөлшек түрінде жазылады.
Кері байланыс.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Тақырыпты өздігінен талдап, шешім шығара білуіЕсеп шартын талдай алуы (Берілгені, табу керек, шешуі, жауабы деген этаптарын толық анықтай алуы)Амалдарды орындау реті және орындалуын білуіЖеке тапсырмаларды орындауыТоп жұмысына белсене араласуы
|
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Математика сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |