|
Күні:15.01.2018 Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: 27 Қатыспағандар саны: 1 |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшектерді оқу және жазу.. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және 1,30; 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Ондық бөлшектерді оқу, жазу тақырыбын тиянақтау, білімдерін тексеру, есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын аттыру |
||
|
Жетістік критерийлері |
Ондық бөлшектер ұғымын енгізу, ондық бөлшектерді оқуға және жаза білуге жағдай жасау; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады; Координаталық сәуленің бойында нүктелерді кескіндеуді үйренеді |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Сурет өнер |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Графикалық диктант: ____- иә, — жоқ
|
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары ондық таңбалар деп аталады. Мысалы: 5,128, мұндағы 1, 2, 8 цифрлары –ондық таңбалары Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға болады.
Мысалы:
Ондық бөлшектерді жазыңдар: 1) бір бүтін оннан екі; 2) үш бүтін жүзден жетпіс бес; 3) тоғыз бүтін мыңнан он сегіз; 4) алты бүтін он мыңнан жеті жүз сегіз.
I топ. жай бөлшектерінен ондық бөлшекке
айналатынын; Есеп № 939, 940 (Жұбыңды тап)
Жауаптары:
Есеп № 943 (Адасқан сандарды тап) Ондық бөлшекке айналатындар Ондық бөлшекке айналмайтындар
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
I топ. Сандарды ондық бөлшек түрінде
жаз: Математикалық диктант
Кері байланыс.
|
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
(Берілгені, табу керек, шешуі, жауабы деген этаптарын толық анықтай алуы)
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшектерді оқу және жазу
Ондық бөлшектерді оқу және жазу
|
Күні:15.01.2018 Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: 27 Қатыспағандар саны: 1 |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшектерді оқу және жазу.. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; 5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және 1,30; 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Ондық бөлшектерді оқу, жазу тақырыбын тиянақтау, білімдерін тексеру, есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын аттыру |
||
|
Жетістік критерийлері |
Ондық бөлшектер ұғымын енгізу, ондық бөлшектерді оқуға және жаза білуге жағдай жасау; тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады; Координаталық сәуленің бойында нүктелерді кескіндеуді үйренеді |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Сурет өнер |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Графикалық диктант: ____- иә, — жоқ
|
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары ондық таңбалар деп аталады. Мысалы: 5,128, мұндағы 1, 2, 8 цифрлары –ондық таңбалары Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға болады.
Мысалы:
Ондық бөлшектерді жазыңдар: 1) бір бүтін оннан екі; 2) үш бүтін жүзден жетпіс бес; 3) тоғыз бүтін мыңнан он сегіз; 4) алты бүтін он мыңнан жеті жүз сегіз.
I топ. жай бөлшектерінен ондық бөлшекке
айналатынын; Есеп № 939, 940 (Жұбыңды тап)
Жауаптары:
Есеп № 943 (Адасқан сандарды тап) Ондық бөлшекке айналатындар Ондық бөлшекке айналмайтындар
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
I топ. Сандарды ондық бөлшек түрінде
жаз: Математикалық диктант
Кері байланыс.
|
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
(Берілгені, табу керек, шешуі, жауабы деген этаптарын толық анықтай алуы)
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз































