Материалдар / Ондық бөлшектерді оқытудың әдістемесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ондық бөлшектерді оқытудың әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1592
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ондық бөлшектерді оқытудың әдістемесіМатематиканы оқыту әдістемесі математика пәнінің ерекшеліктеріне негізделген оқу-тәрбие жүйесі жайындағы ғылым. Бұл жүйені меңгеру математиканы оқыту мен математика пәні арқылы оқушыларды тәрбиелеу ісін ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Математиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым сондықтан да ол қазіргі қоғамның талаптарына сай педагогика ғылымы анықтап берген жалпы білім беру мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес құрылады. Математиканы оқыту әдістемесі мұғалімнің оқу материалдарын беру, оқушылардың математикалық білімді саналы меңгеру және алған білімінпрактикада қолдану іскерліктерін шыңдау әдістері мен құралдарын тағайындайды. Математикалық сауаттылықтың дамуы  оқушының жалпы сөйлеу мәдениетін дамытып, қазіргі қоғамда тұлғаның ұтымды сөйлеу коммуникацияларын қалыптастырады. Осыған қоса, көп жылғы іс-тәжірибе көрсеткендей, математикалық білімнің меңгерілуі мен үйретілуі, оқытылуы дәрежесі жоғары болған сайын, оның бастауыш сыныптағы оқушылардың бойында  адамгершілік кейіптегі жағымды  із қалдырарлықтай бірқатар жақтары  бар. Математикалық сауаттылықты қалыптастырудың  бастауыш сынып оқушылары үшін сыныптан тыс жұмыстар арқылы олардың қызығушылықтарымен сауаттылығын дамыту. Мысалы: математикалық  үйірмелерде сабақтан тыс уақытта  тек математикалық сауатты оқу  мен жазуға, ұғымдарды дұрыс қолданып дұрыс ажыратуға көңіл бөліп  мұғалім жұмыстар жүргізу арқылы қалыптастыра алады. Оқушылардың пәнге  деген көзқарасы әр түрлі факторлармен: жеке басының және пәннің ерекшеліктерімен қатар оқыту әдісімен анықталады. Олардың осындай ерекшіліктерін ескере отырып, пәнге деген ынтасын  арттыру мақсатында математикадан  сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастырып жүргізудің маңызы зор.Математиканың әдістерінің ішінде ондық бөлшектерді оқытудың әдістемесіне тереңдеп тоқталып өтсек артық болмас. Негізінен, әдістеменің түрлері көп. Әр оқытушы қай әдісті таңдаса да қателеспейді деп ойлаймын. Мысалға, ондық бөлшектер тіралы түсіндіру барысында дәстүрлі түрде тек қана анықтама беріп, бірнеше түрлеріне тоқталып, есептер шығарумен ғана шектелмей, сонымен қатар қазіргі заман технологияларына сай түрлі ақпарат көздерін қолдануға болады. Біздің барлығымыздың білетініміз презентация арқылы немесе тақтада түсіндіру. Ал қазіргі заман талабына сай ол сабақты қызықтырақ өткізу үшін түрлі бағдарламаларды ғаламтор арқылы қолданып, оқушыларға көрсетіге болады. Мысалы, prezi бағдарламасын алайық. Ол бағдарлама презентацияның бағдарламасына ұқсайды. Бірақ та, бұл бағдарламада басқа да мүмкіншіліктері көп. Презентацияда жасайтын қаншама слайдтарды бұл бағдарламада бір ғана бетке жасауға болады. Сол сияқты FlipChart, MacroMedia, т.б. бағдарламаларды қолдануға болады.

Есептер№1. Ондық бөлшек түрінде жазыңдар: Нөл бүтін оннан тоғыз – 0,9;Нөл бүтін жүзден он жеті – 0,17;Нөл бүтін жүзден үш – 0,03;Екі бүтін мыңнан үш – 2,003;Үш бүтін жүзден бес – 3,05;Тоғыз бүтін мыңнан екі жүз жеті – 9,207. №2. Амалдарды орындаңдар.





№3. Жай бөлшек түрінде жазыңдар.







№4. Ондық бөлшектердің бүтін бөліктерін салыстырыңдар. 2,75 және 3,14, 2 3;8,26 және 5,789, 8 5;9,7 және 6,03, 9 6. №5. Ондық бөлшектердің ондық үлестерін салыстырыңдар.6,324 және 6,185, 3 1;4,253 және 4,653, 2 6;5,07 және 5,127, 0 1. №6. Ондық бөлшектердің жүздік үлестерін салыстырыңдар. 7,538 және 7,548, 3 4;2,6912 және 2,6301, 9 3.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!