|
Пәні: математика |
Сынып: 5 |
Пән мұғалімі: Р. Бекболат |
Күні: ___________ |
||||
|
Тақырыбы: Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. |
|||||||
|
Оқытудың мақсаты: Бөлшек сандардың ондық бөлшекте жазылуы, ондық бөлшектің жай бөлшек түрінде жазылу ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту. 2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту. 3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу |
|||||||
|
Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту |
|||||||
|
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Көтеріңкі көңіл - күй, «миға шабуыл» сұрақтар, тесттік, деңгейлік тапсырмалар |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс: тарих |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже: Оқушы: - оқылған ақпарат туралы өз түсінігін қадағалайды, - өз ойларын талдайды, сараптайды; ойлау логикасы дамиды, - теориялық материалды есептеулерде қолдана алады, - таным әрекетінде ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады. |
|||||||
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар, құрал-жабдықтар, сыныптың жағдайы |
||
|
І. ІІ. ІІІ. ІV. V. VІ. VІІІ ІХ. Х. ХІ. ХІІ. |
|
Ұйымдастыру . «Көтеріңкі көңіл - күй» оқушылар аналар мерекесіне отшашу жасайды. Топқа бөлу. «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек», «Аралас сандар», «Ондық бөлшек». Үй жұмысын тексеру. № 731 Математикалық диктант. 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандарды оқыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 Миға шабуыл. Қайталау сұрақтары. 1. Жай бөлшек дегеніміз не? Мысал келтір. 2. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. 3. Жай бөлшектің қасиеттері? 4. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? 5. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? 6. Ондық бөлшек дегеніміз не? Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:
Жаңа сабақ. 1. Үтірге дейінгі цифрларды жай бөлшектің бүтін бөлігіне жазу керек. 2. Үтірден кейінгі цифрларды (ондық таңбаларды) жай бөлшектің алымына жазу керек. 3. Жай бөлшектің бөліміне 1 цифры және үтірден кейін неше цифр болса, сонша нөл(нөлдер) тіркеліп жазылады. Кез келген жай бөлшек ондық бөлшек түрінде жазыла бермейді. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру үшін оның бөлімін 10, 100, 1000 және т.с.с. сандарының біреуіне келтіру керек. Бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 мен 5 сандары ғана болатын қысқартылмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға болады.
Постер қорғау І топ «Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру» ІІ топ «Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру» ІІІ топ «Аралас санды ондық бөлшекке айналдыру» ІV топ «Қысқартылмайтын жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу» Кім жылдам? 1. Ондық бөлшекті анықта
а) 12,05 в) 28
с) 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап а) 23 в) 53 с)100 4. ондық бөлшек түрінде жаз а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17 Сергіту сәті. «Мен қазақпын» Кітаппен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. А. Есеп № 737, 738, 741 В. № 1236, 1237, 1238 С. № 1241, 1242. Рефлексия. Үйге тапсырма. № 742 Бағалау |
Психологиялық оң ахуал туады. Сан аралықтары арқылы бөлінеді. Үй жұмысын тексеру барысында оқушылар бір-бірінің есептер шығарудағы қателіктерін тауып, түсіндіреді. Әр топқа қойылған сұрақтарға жеке жауап береді Топ болып тапсырманы орындап, қорғау. Басқаның ойын білу. Тапсырмаларды жеке - жеке орындауда бір-бірінің қатесін анықтау. |
Бір-бірін бағалау Жетонмен бағалау Бір-бірін бағалау Өзін – өзі бағалау. |
Интерактивті тақта Интерактивті тақта Оқулық Жетон, фишкалар Кеспе қағаздары |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру" 5 сынып
"Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру" 5 сынып
|
Пәні: математика |
Сынып: 5 |
Пән мұғалімі: Р. Бекболат |
Күні: ___________ |
||||
|
Тақырыбы: Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. |
|||||||
|
Оқытудың мақсаты: Бөлшек сандардың ондық бөлшекте жазылуы, ондық бөлшектің жай бөлшек түрінде жазылу ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту. 2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту. 3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу |
|||||||
|
Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту |
|||||||
|
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Көтеріңкі көңіл - күй, «миға шабуыл» сұрақтар, тесттік, деңгейлік тапсырмалар |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс: тарих |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже: Оқушы: - оқылған ақпарат туралы өз түсінігін қадағалайды, - өз ойларын талдайды, сараптайды; ойлау логикасы дамиды, - теориялық материалды есептеулерде қолдана алады, - таным әрекетінде ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады. |
|||||||
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар, құрал-жабдықтар, сыныптың жағдайы |
||
|
І. ІІ. ІІІ. ІV. V. VІ. VІІІ ІХ. Х. ХІ. ХІІ. |
|
Ұйымдастыру . «Көтеріңкі көңіл - күй» оқушылар аналар мерекесіне отшашу жасайды. Топқа бөлу. «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек», «Аралас сандар», «Ондық бөлшек». Үй жұмысын тексеру. № 731 Математикалық диктант. 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандарды оқыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 Миға шабуыл. Қайталау сұрақтары. 1. Жай бөлшек дегеніміз не? Мысал келтір. 2. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. 3. Жай бөлшектің қасиеттері? 4. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? 5. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? 6. Ондық бөлшек дегеніміз не? Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:
Жаңа сабақ. 1. Үтірге дейінгі цифрларды жай бөлшектің бүтін бөлігіне жазу керек. 2. Үтірден кейінгі цифрларды (ондық таңбаларды) жай бөлшектің алымына жазу керек. 3. Жай бөлшектің бөліміне 1 цифры және үтірден кейін неше цифр болса, сонша нөл(нөлдер) тіркеліп жазылады. Кез келген жай бөлшек ондық бөлшек түрінде жазыла бермейді. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру үшін оның бөлімін 10, 100, 1000 және т.с.с. сандарының біреуіне келтіру керек. Бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 мен 5 сандары ғана болатын қысқартылмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға болады.
Постер қорғау І топ «Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру» ІІ топ «Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру» ІІІ топ «Аралас санды ондық бөлшекке айналдыру» ІV топ «Қысқартылмайтын жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу» Кім жылдам? 1. Ондық бөлшекті анықта
а) 12,05 в) 28
с) 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап а) 23 в) 53 с)100 4. ондық бөлшек түрінде жаз а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17 Сергіту сәті. «Мен қазақпын» Кітаппен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. А. Есеп № 737, 738, 741 В. № 1236, 1237, 1238 С. № 1241, 1242. Рефлексия. Үйге тапсырма. № 742 Бағалау |
Психологиялық оң ахуал туады. Сан аралықтары арқылы бөлінеді. Үй жұмысын тексеру барысында оқушылар бір-бірінің есептер шығарудағы қателіктерін тауып, түсіндіреді. Әр топқа қойылған сұрақтарға жеке жауап береді Топ болып тапсырманы орындап, қорғау. Басқаның ойын білу. Тапсырмаларды жеке - жеке орындауда бір-бірінің қатесін анықтау. |
Бір-бірін бағалау Жетонмен бағалау Бір-бірін бағалау Өзін – өзі бағалау. |
Интерактивті тақта Интерактивті тақта Оқулық Жетон, фишкалар Кеспе қағаздары |
||
шағым қалдыра аласыз













