"Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен 5 сыныпқа "Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: математика

Сынып: 5

Пән мұғалімі: Р. Бекболат

Күні: ___________

Тақырыбы: Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру.

Оқытудың мақсаты: Бөлшек сандардың ондық бөлшекте жазылуы, ондық бөлшектің жай бөлшек түрінде жазылу ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту.

3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу

Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың әдіс – тәсілдері: Көтеріңкі көңіл - күй, «миға шабуыл» сұрақтар, тесттік, деңгейлік тапсырмалар

Пәнаралық байланыс: тарих

Күтілетін нәтиже: Оқушы: - оқылған ақпарат туралы өз түсінігін қадағалайды,

- өз ойларын талдайды, сараптайды; ойлау логикасы дамиды,

- теориялық материалды есептеулерде қолдана алады,

- таным әрекетінде ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады.

Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар, құрал-жабдықтар, сыныптың жағдайы

І.




ІІ.




ІІІ.


ІV.












V.














VІ.

























VІІІ









ІХ.













Х.

ХІ.




ХІІ.



Ұйымдастыру . «Көтеріңкі көңіл - күй» оқушылар аналар мерекесіне отшашу жасайды.


Топқа бөлу. «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек», «Аралас сандар», «Ондық бөлшек».



Үй жұмысын тексеру.

731

Математикалық диктант.

1. Ондық бөлшектерді жазыңдар:

а) жиырма бес бүтін оннан үш;

ә) үш бүтін жүзден он алты;

б) нөл бүтін мыңнан он үш;

в) нөл бүтін мыңнан бес

2. Ондық бөлшекті жазыңдар:

а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз;

ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз.

3. Сандарды оқыңдар:

а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004

Миға шабуыл. Қайталау сұрақтары.

1. Жай бөлшек дегеніміз не? Мысал келтір.

2. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір.

3. Жай бөлшектің қасиеттері?

4. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?

5. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?

6. Ондық бөлшек дегеніміз не?

Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:




Жаңа сабақ.

1. Үтірге дейінгі цифрларды жай бөлшектің бүтін бөлігіне жазу керек.

2. Үтірден кейінгі цифрларды (ондық таңбаларды) жай бөлшектің алымына жазу керек.

3. Жай бөлшектің бөліміне 1 цифры және үтірден кейін неше цифр болса, сонша нөл(нөлдер) тіркеліп жазылады.


Кез келген жай бөлшек ондық бөлшек түрінде жазыла бермейді. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру үшін оның бөлімін 10, 100, 1000 және т.с.с. сандарының біреуіне келтіру керек.

Бөлімдерінің жай көбейткіштерге жіктелуінде 2 мен 5 сандары ғана болатын қысқартылмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға болады.



Постер қорғау

І топ «Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру»

ІІ топ «Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру»

ІІІ топ «Аралас санды ондық бөлшекке айналдыру»

ІV топ «Қысқартылмайтын жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу»

Кім жылдам?

1. Ондық бөлшекті анықта

а) 12,05 в) 28 с)

2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап

а) 12 в) 42 с) 420

3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап

а) 23 в) 53 с)100

4. ондық бөлшек түрінде жаз

а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21

5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта

а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17

Сергіту сәті. «Мен қазақпын»

Кітаппен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

А. Есеп № 737, 738, 741

В. № 1236, 1237, 1238

С. № 1241, 1242.

Рефлексия.

Үйге тапсырма. № 742

Бағалау

Психологиялық оң ахуал туады.

Сан аралықтары арқылы бөлінеді.


Үй жұмысын тексеру барысында оқушылар бір-бірінің есептер шығарудағы қателіктерін тауып, түсіндіреді.








Әр топқа қойылған сұрақтарға жеке жауап береді
























Топ болып тапсырманы орындап, қорғау.

Басқаның ойын білу.













Тапсырмаларды жеке - жеке орындауда бір-бірінің қатесін анықтау.








Бір-бірін бағалау













Жетонмен бағалау


























Бір-бірін бағалау





















Өзін – өзі бағалау.

Интерактивті тақта






Интерактивті тақта

Оқулық



Жетон, фишкалар
















































Кеспе қағаздары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.01.2018
5510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі