Сабақтың
басы
|
Амандасу, сыныпты түгендеу,
сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру,
«Шаңырақ» әдісі арқылы топқа бөлу,
көшбасшы сайлау. ( 2 мин)
«Елші» әдісі қолданылады. (10
мин)
Ондық бөлщектерді салыстырудың
3 тәсілі топтарға бөлініп беріледі.
1- тәсіл. Ондық бөлшектерді
координаталық сәуледе салыстыру.
0,6 және 1,3 ондық бөлшектерін
координаталық сәуледе салыстырайық. 0,6 ондық бөлшегі координаталық
сәуледе А нүктесімен кескінделсе, 1,3 ондық бөлшегі В нүктесімен
кескінделеді: А(0,6); В(1,3)
Координаталық сәуледе оң жақта
кескінделген сан сол жақта кескінделген саннан үлкен болады. Онда
0,6 < 1,3
2- тәсіл. Ондық жүйеде
жазылғандықтан, ондық бөлшектер разрядтары бойынша да
салыстырылады.
6,56 >
4,89
6 >
4
3 - тәсіл. Ондық бөлшектерді
натурал санға түрлендіріп, салыстыру.
3,456 және
3,46
3456 <
3460
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
Саралау: Диалог және қолдау
көрсету
|
Әртүрлі
ленталар
|
Сабақтың
ортасы
|
«Көршіңе көмектес» стратегиясы
бойынша, жұптаса отырып талдайды. /жұптық жұмыс/ (15
мин)
1.Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып,
ондық бөлшектерді
салыстырыңдар. 0,3 *
2/5;
0,75 *
4/5;
1/4 *
0,9
2.А(0,2), В(1,34), С(3,4),
Д(0,09) нүктелерін координаталық сәуледе
белгіле.
3. Координаталық сәуледе
белгіленген D, Е, Т және К нүктелерінің координаталарын анықта және
салыстыр.
4.Бірлік кесіндісі 10 см тең
координаталық сәуле сызыңыз. Оның бойынан 0,15; 0,4; 0,65; 0,8;
0,95 сандарын кескіндейтін нүктелерді тауып, әріптермен белгілеңіз.
Нүктелерді координаталарымен жазыңыз
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Ондық бөлшектерді салыстыра
алады.
|
Жай бөлшекті ондық бөлшекке
айналдыра алады
|
1
|
Ондық бөлшектерді салыстыра
алады.
|
1
|
Нүктелердің координаталарын
жаза алады
|
Бірлік кесіндісі 10 см тең
кесінді сала біледі
|
1
|
Координаталық сәуледе сандарды
кескіндей алады;
|
1
|
Әріптермен белгілей
алады
|
1
|
Нүктелердің координаталарын
жаза алады.
|
1
|
Барлық
ұпайлар
|
6
|
Бағалау: Дескриптор арқылы
өзара бағалау
Саралау: Диалог және қолдау
көрсету
«Математикалық амалдар» -
сергіту сәті:(3
мин)
Сандар қатарымен жұмыс.
Оқушылар сандарды қосу,азайту, көбейту, бөлу арқылы шешімін тауып
нәтиже шығарады, демалады.
«Kahoot»
стратегиясы арқылы тез әрі тиімді жолмен шешу арқылы
білімдерін тереңдетеді. Ойын соңынды әр оқушының жұмысы автоматты
түрде ииллюстрацияланып, бағаланады. /жекелей жұмыс/ (8
мин)
1. Ондық бөлшек дегеніміз
не?
А) бүтін бөліктен және бөлшек
бөліктен тұратын сан
Ә) бірліктен де кіші
разрядтары бар, ондық жүйеде жазылған сан
(+)
Б) қысқартылмайтын
бөлшек
2. 0,5 ондық бөлшегіне тең бөлшекті
көрсет:
А) 0,10
Ә) 0,500
(+)
Б) 5,0
3. Ондық бөлшектерді неше тәсілмен салыстыруға
болады?
А) 3 (+)
Ә) 2
Б) 5
4. 0,6; 1,4; 1 сандарының қайсысы
координаталық сәуледе оң жақта
кескінделген?
А) 0,6;
Ә) 1,4;
(+)
Б) 1.
5.
салыстыр
3,5*
4,8;
А) (
>)
Ә) (
<)
(+)
Б) (=)
b)
54,643*54,6430;
А) (
>)
Ә) (
<)
Б) (=)(+)
c) 235,4
*23,54
А) (
>)(+)
Ә) (
<)
Б) (=)
Бағалау: Өзін өзі
бағалау
Саралау: Қарқын. Тапсырма.
Бағалау.
|
Үлестірме
материалдар
Оқулық
5сынып
http :
get.kahoot.com
|
Тапсырмалар жеңілінен қиынына
қарай таңдалынып алынды.Аралап жүріп жекелей, жұптық, топтық жұмыс
кезінде қиналған оқушыларға қолдау көрсету, бағыт
беру.
|
Оқушылардың жұмыстарын бақылау
арқылы, өзін өзі бағалау, жұптық жұмыс кезіндегі оқушылардың
бір-бірін бас бармақ арқылы өзара бағалау, топпен
бағалау.
|
Сергіту
сәті.
|