(Ж) Оқулықпен жұмыс, 2
тапсырма
Оқушыларға жұппен жұмыс
жасайтындарын хабарлаймын. Тапсырмалар жұп оқушыларына жеке-жеке
таратылады, тапсырма мазмұны: түсіндіре отырып, есепте, бір
қосылғышты 10-ға дейін толықтыр, ол үшін екінші қосылғышты 10-ға
дейін толықтыратын тиімді қосылғыштар қосындысына жікте, бірінші
қосылғышты 10-ға дейін толықтырып, содан кейін қалған қосылғышты
қос
7 + 4 17+ 4 27+ 4
37+ 4

Дескриптор:
- екінші қосылғыштың сан
құрамын анықтайды.
-бірінші қосылғышты 10-ға
дейін толықтырады.
- өрнек
құрады.
-қосындының мәнін
табады.
(Т) Проблемалық
сұрақтар.
Оқушыларды топқа
бөліп «Гүлдер
әлемінде» ойынын ұсынамын. Әр топқа саны
оннан асатын жасанды гүлдерді таратамын. Топтардың тапсырмасын
белгілеймін.
1-топ Сендердің қолдарыңда 7 гүл
бар, енді 12 гүл болу үшін қанша гүл
қосасың?
Қосылған гүлдер санының
құрамын тауып, тиімді қосылғыштарға жіктейсіңдер, өрнекті
құрғанда екінші қосылғыш қосындының мәнін
онға дейін толықтыруы
керек.
7 + 5
=
Ж
ауабы: 7 +5 =
7+3+2=10+2=12
3
2
2-
топ: Қолдарыңда 5 гүл бар, енді 15
гүлге толықтыр.
Қосылған гүлдер санының
құрамын тауып, тиімді қосылғыштарға жіктейсіңдер, өрнекті
құрғанда екінші қосылғыш қосындының мәнін
онға дейін толықтыруы
керек.
5+ 10
=

Дескриптор:
- екінші қосылғыштың сан
құрамын табады.
- өрнекте оннан аттап қосуды жүзеге
асырады.
Сергіту сәті:
«Санамақ»
(Д) Оқулықпен жұмыс: 4
тапсырма
Есептер бойынша өрнектер
құрастыр.
а) Конструктор жиынтығында 18
көк және одан 4-еуі артық қызыл түсті бөлшектер бар. Конструктор
жиынтығында неше қызыл түсті бөлшек
бар?
ә) Конструктор жиынтығында 90
көк және 60 қызыл түсті бөлшектер бар. Қандай түсті бөлшек артық
және нешеуі артық?
б) Конструктор жиынтығында 100
бөлшек бар. Олардың 30-ы сары түсті, ал қалғаны –қызыл. Конструктор
жиынтығында неше қызыл түсті бөлшек
бар?
(Ж) Конструктор жиынтығында 100
бөлшек бар. Ұшақты құрастырғаннан кейін, онда 30 бөлшек қалды. Ұшақ
құрастыру үшін неше бөлшек
пайдаланылды?
Дескриптор:
- есептер бойынша өрнектер
құрастырады.
- артық, кем терминдерін
түсінеді.
-қосу және азайту амалын
өрнектерде дұрыс қолданады.
(Т) Екі таңбалы сандардың
разрядтық құрамы туралы білімін қайталау. Тапсырма: топ мүшелерімен
17, 29, 15 сандарының модельдерін
қарастырыңдар.
(МК,
Д) Математикалық
диктант.
7+5 9+4 8+7 5+6
6+9
30+50 70+20 40+60 80+20
50+40
Дескриптор:
-модельдеу жолдарын
біледі
-сандарды модельдеу арқылы
жеке-жеке бірліктер мен ондықтарға бөліп
көрсетеді
-бір таңбалы және екі таңбалы
сандарды ажыратады
-бірліктерді бірліктерге,
ондықтарды ондықтарға қосады
-бір таңбалы және екі таңбалы
сандарды қатесіз қосады
(қ) Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырма.
Ойлау дағдыларының
деңгейлері:
-білу
-түсіну
-қолдану
Қосу кестесін
пайдаланып, берілген өрнектердің мәнін тап. Өрнектің мәнін табу
жолын кестеге сызықтармен белгілеп көрсет. Өрнектің мәнін қоршап
сыз.
7 + 5 = 4 +8
=

Дескриптор Білім
алушы
−
қосу кестесін
қолданып, бірінші өрнектің мәнін
табады;
−
қосу кестесін
қолданып, екінші өрнектің мәнін
табады;
− қосу кестесін қолдану жолын
сызып көрсетеді.
|