Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ)
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Жағдаят: Мектебіңе Димаш
Құдайберген кездесуге келеді. Димашпен сұхбаттасу жұмысы саған
тапсырылды. Сен қандай сұрақтар қояр едің?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
35
мин.
|
Кестемен
жұмыс
Өнер
түрлері
|
Өнер түрлерінің
ерекшеліктері
|
|
|
|
Кестемен
жұмыс
Өнер
түрлері
|
Өнер түрлерінің
ерекшеліктері
|
|
|
|
Дескриптор: Жалпы -3 балл.
Өнер
түрлерін жазады;
Өнер
түрлерінің ерекшеліктерін жазады;
-талқылайды.
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
|
№7-тапсырма.
“Әдеби
шеңбер” әдісі
ЕББҚ:
Мәдениет пен өнердің байланысын жазады.
|
№7-тапсырма.
“Әдеби
шеңбер” әдісі
Талқы
себепшісі: Мәтіннен үш сұрақ құрастырады
Белгілеуші: Мәтіннен негізгі ақпараттарды
табады
Пікір
білдіруші: Мәтінге өз пікірін білдіреді
Байланыстырушы: Мәтінді шынайы өмірмен
байланыстырады
Дескриптор: Жалпы -4 балл
-Мәтіннен
сұрақ құрастырады;
Мәтіннен
негізгі ақпараттарды табады;
Мәтінге
пікір білдіреді;
Мәтінді
өмірмен байланыстырады
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
|
«Өнерде жоқ
шегара» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе
жаздырады.
|
«Өнерде жоқ
шегара» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды
қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе
жазады
|
Дескриптор:
Қажетті
клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды
пайдаланады-1балл
Эссе
құрылымын сақтайды-1балл
Өз ойын
дәлелді түрде жазады-1балл
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін
сабақта қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған
ерекше ұнағаны.....
- сабақтан
соң маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|