Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өнер құндылықтары
|
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Садуова Ж |
|
Күні: |
14.10.2024ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі); |
|
Сабақтың мақсаты: |
қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады. ЕББҚ |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||||||||||
|
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Жағдаят: Мектебіңе Димаш Құдайберген кездесуге келеді. Димашпен сұхбаттасу жұмысы саған тапсырылды. Сен қандай сұрақтар қояр едің? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин. |
Кестемен жұмыс
|
Кестемен жұмыс
|
Дескриптор: Жалпы -3 балл. Өнер түрлерін жазады; Өнер түрлерінің ерекшеліктерін жазады; -талқылайды. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
||||||||
|
|
№7-тапсырма. “Әдеби шеңбер” әдісі ЕББҚ: Мәдениет пен өнердің байланысын жазады. |
№7-тапсырма. “Әдеби шеңбер” әдісі Талқы себепшісі: Мәтіннен үш сұрақ құрастырады Белгілеуші: Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады Пікір білдіруші: Мәтінге өз пікірін білдіреді Байланыстырушы: Мәтінді шынайы өмірмен байланыстырады Дескриптор: Жалпы -4 балл -Мәтіннен сұрақ құрастырады; Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады; Мәтінге пікір білдіреді; Мәтінді өмірмен байланыстырады |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|||||||||
|
|
«Өнерде жоқ шегара» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаздырады.
|
«Өнерде жоқ шегара» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады |
Дескриптор: Қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды пайдаланады-1балл Эссе құрылымын сақтайды-1балл Өз ойын дәлелді түрде жазады-1балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өнер құндылықтары
Өнер құндылықтары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Өнер құндылықтары
|
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Садуова Ж |
|
Күні: |
14.10.2024ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі); |
|
Сабақтың мақсаты: |
қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады. ЕББҚ |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||||||||||
|
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Жағдаят: Мектебіңе Димаш Құдайберген кездесуге келеді. Димашпен сұхбаттасу жұмысы саған тапсырылды. Сен қандай сұрақтар қояр едің? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин. |
Кестемен жұмыс
|
Кестемен жұмыс
|
Дескриптор: Жалпы -3 балл. Өнер түрлерін жазады; Өнер түрлерінің ерекшеліктерін жазады; -талқылайды. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
||||||||
|
|
№7-тапсырма. “Әдеби шеңбер” әдісі ЕББҚ: Мәдениет пен өнердің байланысын жазады. |
№7-тапсырма. “Әдеби шеңбер” әдісі Талқы себепшісі: Мәтіннен үш сұрақ құрастырады Белгілеуші: Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады Пікір білдіруші: Мәтінге өз пікірін білдіреді Байланыстырушы: Мәтінді шынайы өмірмен байланыстырады Дескриптор: Жалпы -4 балл -Мәтіннен сұрақ құрастырады; Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады; Мәтінге пікір білдіреді; Мәтінді өмірмен байланыстырады |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|||||||||
|
|
«Өнерде жоқ шегара» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаздырады.
|
«Өнерде жоқ шегара» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады |
Дескриптор: Қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды орынды пайдаланады-1балл Эссе құрылымын сақтайды-1балл Өз ойын дәлелді түрде жазады-1балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
















