Сабақтың
басы
Миға шабуыл
презентациясы
3
минут
Бастапқы кері
байланыс
«ой
толғау»
3
минут
Жұпқа
біріктіру
«Сиқырлы
түс»
1
минут
Негізгі
тапсырма
2
минут
Зерттеу
кезеңі
15
минут
Бағалау
критерийі
2
минут
Дифференциациялық
тапсырма
2
минут
Таныстырылым
кезеңі
12
минут
Өзара
бағалау
«Смайлик»
әдісі
Кейінгі кері
байланыс
«Микрофон»
2
минут
Сабақты
қорыту
2
минут
Үйге
тапсырма
1
минут
|
Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі
сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі.
Презентацияда сәндік тоқыма бұйымдарының мысалы, алаша, кілем,
қамшы, газеттерден тоқылған ыдыстар т.б. заттардың фотосуреттері
көрсетіледі.
Слайдтар көрсетіліп болған соң оқушыларға төмендегіше
сұрақтар қойылады. Бұл бастапқы кері байланыс
болады.
Сұрақтар:
-
Тоқыма жұмыстары үшін қандай материалдарды қолдануға
болады?
-
Табиғи материалдардан қандай бұйым тоқуға, өруге
болады?
-
Өру, тоқу яғни сәндік қолөнер бұйымын жасаудың адам
ағзасына қандай пайдасы бар деп
ойлайсыздар?
Үстел бетіне 5 түрлі түсті стикер 2 данадан қойылады.
Оқушылар кезекпен үстелге жақындап көздерін жұмып стикердің біреуін
алу қажет. Барлық оқушылар қағазды алып болған соң жұптарын іздеп
тауып бірігеді.
Жұпқа біріккен оқушыларға өз таңдаулары бойынша тоқыма
сәндік бұйымын, әдісін яғни тоқыма түрлерін зерттеу тапсырылады. Ол
үшін тақтаға 5 өру, тоқу өнерінің аттары жазылады.
Олар:
-
Алаша өнері
-
Кілем тоқу өнері
-
Ат әбзелдерін
тоқу
-
Қамшы
өру
-
Газеттен тоқу өнері
Оқушылар осы тоқу өнерінің түрлерінен өз қалаулары бойынша
таңдап алады. Бірақ 5 жұп осы 5 тоқу өнерінің түрлерін түгел
таңдаулары тиіс екендігін мұғалім
ескертеді.
Зерттеу жұмысына қойылатын бағалау
критерийі:
-
Тоқыма түрінің ерекшелігін
анықтау;
-
Қолданылатын материалдарын
зерттеу;
-
Зерттеу аясын ашып көрсету.
Бағалау критерийіне сәйкес оқушылар жұп болып зерттеу
жұмыстарын бастайды. Оқушыларға екі деңгейлі дифференциациялық
тапсырма беріледі.
Қабілеті жоғары оқушылар үшін: өз таныстырылымын POWER
POINT бағдарламасында электронды түрде
жасайды.
Қабілеті орта оқушылар үшін: Өз зерттеулерін А2 форматына
түрлі-түсті маркер арқылы сызбамен, суретпен
көрсетеді.
Зерттеулерін аяқтаған жұп 3 рет қол шапалақтауы
тиіс.
Оқушылар зерттеулерін аяқтап болған соң таныстырылым
кезеңін бастайды.
Қалған тыңдаушы оқушылар әр жұп бір сұрақтан қояды, және
өзара бағалау жүргізеді.
Өзара бағалау жүргізу үшін оқушыларға екі түрлі смайлик
суреттері таратылады. Бағалау критериінің үшеуіне толық жауап
берген жұпқа күліп тұрған, ал екі бағалау критерийіне айтылған
жауапқа мұңайып тұрған смайликтердің суреттерін көрсету арқылы
бағалап отырады.
Бастапқы кері байланыстан кеінгі кері байланыста қандай
ерекшелік байқағандарын анықтау үшін ауызша төмендегіше сұрақтар
қойылады. Бұл кері байланыс «микрофон» деп аталады. Себебі мұғалім
қызыл маркерді алып сұрақтарды қояды, көк маркерді алған оқушы
жауап береді.
Сұрақтар:
-
Тоқыма өнер түрлерінің бір-бірінен айырмашылықтары
қандай?
-
Қолданылатын материалдарында қандай ерекшеліктер бар
екендігін байқадыңыз?
-
Бүгінгі сабақта өзіңізге қажет жаңа мәлімет ала алдыңыз
ба?
Сабақты қорыту мақсатында бүгінгі сабақтың сәтті және
сәтсіз тұстарын айтып өтемін. Сәтті тұстары: оқушылар сабаққа
белсенді түрде қатысқандығы болуы мүмкін.
Сәтсіз тұсы: зерттеу кезеңіне уақыттың жетпей қалуы немесе
таныстырылым кезінде өз ойларын толық жеткізе алмаулары болуы
мүмкін.
Қайшы, тоқыма жіптері, қажет емес газет, ПВА желімі, картон
алып келу керектігін ескертемін.
|
Презентация
1,2,3,4,5
слайдтар
Тоқу
түрлерімен танысу
http://infourok.ru/urok-vizanie-klass-740635.html
Шыбықтан бұйым тоқу
шеберханасы
http://baq.kz/news/kogam/elordada-shibiktan-buiim-toku-sheberhanasi-ashildi-foto-74496
Өрнектеп тоқу
түрлері
http://bilimsite.kz/tehnologia/257-ornektep-toku-turleri.html
Қазақтың бір өнері -- кілем тоқу -
YouTube
https://www.youtube-nocookie.com/embed/djz4iAUxkl0
Алаша
тоқу.
https://www.youtube.com/watch?v=T5Yf336osIA
|
Оқушыдан күтілетін
нәтиже – тапсырманы уақытылы орындау, бағалау критерийіне сәйкес
болу, шығармашылық жұмысты сауатты
орындау.
|
Бастапқы кері
байланыс
«ой
толғау»
Өзара бағалау
түрі
«Смайлик»
әдісі
|
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары:
-
сызғышты, қаламды лақтырмау;
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|