Жұппен жұмыс.
Мақсат: Берілген санға
қарама-қарсы санды табу.
№315.
Берілген сандардан қарама-қарсы сандар жұбын теріп
жазыңдар:
1; -27;
-8,3; 0; -1; 4 ; 27; 9,2; 8,3; 5.
Бағалау
критерийi
|
Дескриптор
|
берілген санға қарама-қарсы санды
табады
|
берілген санға қарама-қарсы санды
табады
|
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам
әдісі». Жасыл
(толық және Дұрыс
жауап берген оқушыға), сары (толық және аздаған
қателігі бар оқушыға), қызыл (дұрыс емес орындаған
оқушыға) карточка көрсету
арықылы.
Саралау:
Қарқын; Қорытынды; Диалогтік және қолдау көрсету;
Бағалау.
Топтық жұмыс. Джигсо
әдісі.
Мақсат:
Қарама-қарсы сандар ұғымын
меңгеру.
№316. Кестедегі бос орындарды
толытырыңдар:
а
|
12
|
|

|
|
-31
|
|
15
|
|

|
-а
|
|
0
|
|
-4
|
|
-9
|
|
6
|
|
Кестені толтыру арқылы келесідей түрткі сұрақтарға жауап
береді:
- Оң санға қарама – қарсы
сан?
- Теріс санға қарама – қарсы
сан?
- Нөлге қарама – қарсы
сан?
Қалыптастырушы
бағалау: Топтар өз жұмыстарын ауыстыру арқылы бір – бірін
тексереді.
Саралау:
Қарқын; Қорытынды; Бағалау; Диалогтік және қолдау (түрткі
сұрақтар) Жіктеу.
Дескриптор:
Білім алушы
- қарама – қарсы сандарды
табады;
- кестені
толтырады;
- сұрақтарға жауап
жазады.
Сыныппен
жұмыс. «Ашық микрофон»
әдісі Саймон Браунхилл бойынша. Оқушыны жылдам әрі
тұжырымды ойлауға дағдыландыру. (Тапсырма орындап болған соң
оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өтілген сабаққа байланысты сұрақ
қояды, екінші оқушы жауап береді.)
Деңгейлік
тапсырмалар.
А
Мақсат: Қарама-қарсы сандар
ұғымын меңгеру
№324. -30; 5; 9; -27; 13; -9;
4; -0,2; 0; 27; -13 рационал сандарынан:
1) бүтін оң
сандарды;
2) қарама-қарсы
сандарды;
3) бүтін теріс сандарды бөліп
жазыңдар.
В
Мақсат: Оң сандар мен теріс сандарды
өмірмен байланыстырады. Қарама-қарсы сандар ұғымын
меңгереді.
Мұздың арасына термометр
орналастырылған (2.11-сурет).
-
Мұздың температурасын
жазыңдар.
-
Мұз тағы да
30С-қа суыса, термометрдің
көрсетуі неше градус болады?
-
Мұз еріп, суға айналып,
термометр +30С-ты көрсетсе, термометрдің
көрсетуі неше градусқа өзгереді? 
С
Мақсат: Координаталық түзуді салады.
Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін
табады.
№325. Координаталық түзуде
А(-5); В(-3); С(2); D(4) нүктелері берілген. Координаталары осы
нүктелердің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Е, F, К және
L нүктелерін белгілеңдер.

Бағалау
критерийi
|
Дескриптор
|
А
Берілген санға қарама-қарсы санды
табады
|
Бүтін оң сандарды
теріп жазады
|
Қарама-қарсы санды
теріп жазады
|
Бүтін теріс сандарды
бөліп жазады
|
В
Қарама-қарсы сандар
ұғымын меңгереді.
|
Мұздың
температурасын жазады
|
Мұздың тағы
30С-қа суығандағы көрсеткішін
табады
|
Термометрдің
көрсеткіші бастапқыдан неше градусқа өзгергендігін
жазады
|
С
Берілген нүктелерге
қарама-қарсы сан болатын нүктелерін
табады.
|
Координаталық түзуде
берілген сандарды белгілейді
|
Берілген нүктелерге
қарама-қарсы сан болатын нүктелерін
табады.
|
Оларды координата
бойында дұрыс белгілейді.
|
Қалыптастырушы бағалау
«Бас бармақ жоғары/төмен» әдісі арқылы
жүргізіледі.
Саралау: 1.Тапсырма бойынша. 2. Қарқын.
3. Қорытынды. 4. Диалог және қолдау көрсету. 5.
Бағалау.
Қорытынды.
Жеке
тапсырма.
Мақсат: Қарама-қарсы сандар
ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде
белгілеу.
а)
А; В; С
нүктелерінің координаталарын табыңыз;
в)
координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама –
қарсы сан болатын E; F; K нүктелерін
белгілеңіз.

Дескриптор: Білім
алушы:
-
А; В; С нүктелерінің
координаталарын табады;
-
Қарама – қарсы сандарды
сәйкестендіреді;
-
Е; F; K нүктелерінің
координаталарын тауып белгілейді.
Дескриптор бойынша
оқушылар өзін – өзі бағалайды.
Саралау: Қарқын,
Қорытынды; Диалог және қолдау
көрсету;
Бағалау.
Мысалы,
диалог
және қолдау көрсету әдісі.
«Қанекей, балалар!
Қарама-қарсы сандардың анықтамасын еске
түсірейікші.
Олар координаталық
түзуде қандай қашықтықта жатады?» деген сұрақтар қою арқылы қолдау
көрсетемін.
|