Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

    ( 19 сағ)

    Мектеп:Т.Рысқұлов атындағы ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жуманова М.

    Сынып: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар(3/2)



    Осысабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу;

    Сабақтың мақсаты

    • қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу;

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • берілген санға қарама-қарсы санды табады

    • қарама-қарсы сандарды координаталық түзуде белгілейді.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • берілген лексика мен терминалогияны сабақта қолданады;

    • координаталық түзуді салуды сипаттайды.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • оң сан;

    • теріс сан;

    • бүтін сан;

    • қарама-қарсы сандар;

    Қoлдaнылaтын тiркестер:

    Координаталық түзуде кесккіндеу

    Оң сан және теріс сандарды координаталарымен жазу

    Құндылықтарға баулу


    Өзіне және басқаларға құрметпен қарауды, ынтымақтастықты жұптық және топтық жұмыстар арқылы дарыту.

    Пәнаралық байланыс

    жаратылыстану-математика бағытындағы сабақтарда әртүрлі есептеулер үшін қажетті түсініктер қарастырамыз

    Алдыңғы білім


    Координаталық түзуді біледі, координаталық түзуде нүктелерді белгілейді

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу. түгелдеу.

    Миға шабуыл.

    Оқушыларға жалпы сұрақ қою:

    - Оң және теріс сандарға қандай анықтама беруге болады?

    - Оң және теріс сандарды координаталық түзуде қалай белгілейміз?

    - 0 саны оң сан ба, әлде теріс сандарға тиісті ме?

    Психологиялық ахуал. Сабақтың тақырыбымен таныстыру, мақсатын айқындау.

    Тақтада координаталық түзуді сызамын. Және оның бойында 3; -3; 1; -1; сандарын белгілеп көрсетемін. Оқушылар олардың санақ басы О нүктесі 0 санынан қанша бірлікте жатқандығын санайды.

    Оқушы:

    3 саны да -3 саны да 0 ден бірдей қашықтықта жатыр, бірақ 3 –үш бірлік оң бағытта, ал -3 үш бірлік сол бағытта жатыр. 1 және -1 саны дар 0-ден бірдей қашықтықта 1 – бір бірлік оң бағытта, ал -1 бір бірлік сол бағытта жатыр.

    Мұғалім:

    Демек 3 және -3, 1 және -1 бізде қандай сандар?

    Оқушы:

    Олар қарама-қарсы бағытта, бірдей қашықтықта жатқандықтан қарама-қарсы сандар.

    Мұғалім:

    Дұрыс балалар. Демек бүгінгі тақырыбымыз «Қарама-қарсы сандар.»

    АКТ, тақта, маркер,стикер.

    Сабақтың ортасы


    Жұппен жұмыс.

    Мақсат: Берілген санға қарама-қарсы санды табу.

    №315. Берілген сандардан қарама-қарсы сандар жұбын теріп жазыңдар:

    1; -27; -8,3; 0; -1; 4 ; 27; 9,2; 8,3; 5.

    Бағалау критерийi

    Дескриптор

    берілген санға қарама-қарсы санды табады


    берілген санға қарама-қарсы санды табады


    Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам әдісі». Жасыл (толық және Дұрыс жауап берген оқушыға), сары (толық және аздаған қателігі бар оқушыға), қызыл (дұрыс емес орындаған оқушыға) карточка көрсету арықылы.


    Саралау: Қарқын; Қорытынды; Диалогтік және қолдау көрсету; Бағалау.


    Топтық жұмыс. Джигсо әдісі.

    Мақсат: Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру.

    №316. Кестедегі бос орындарды толытырыңдар:

    а

    12



    -31


    15


    -а


    0


    -4


    -9


    6


    Кестені толтыру арқылы келесідей түрткі сұрақтарға жауап береді:

    - Оң санға қарама – қарсы сан?

    - Теріс санға қарама – қарсы сан?

    - Нөлге қарама – қарсы сан?

    Қалыптастырушы бағалау: Топтар өз жұмыстарын ауыстыру арқылы бір – бірін тексереді.

    Саралау: Қарқын; Қорытынды; Бағалау; Диалогтік және қолдау (түрткі сұрақтар) Жіктеу.

    Дескриптор: Білім алушы

    - қарама – қарсы сандарды табады;

    - кестені толтырады;

    - сұрақтарға жауап жазады.


    Сыныппен жұмыс. «Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша. Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. (Тапсырма орындап болған соң оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өтілген сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.)

    Деңгейлік тапсырмалар.

    А

    Мақсат: Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру

    №324. -30; 5; 9; -27; 13; -9; 4; -0,2; 0; 27; -13 рационал сандарынан:

    1) бүтін оң сандарды;

    2) қарама-қарсы сандарды;

    3) бүтін теріс сандарды бөліп жазыңдар.


    В

    Мақсат: Оң сандар мен теріс сандарды өмірмен байланыстырады. Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгереді.

    Мұздың арасына термометр орналастырылған (2.11-сурет).

    1. Мұздың температурасын жазыңдар.

    2. Мұз тағы да 30С-қа суыса, термометрдің көрсетуі неше градус болады?

    3. Мұз еріп, суға айналып, термометр +30С-ты көрсетсе, термометрдің көрсетуі неше градусқа өзгереді?

    С

    Мақсат: Координаталық түзуді салады. Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін табады.

    №325. Координаталық түзуде А(-5); В(-3); С(2); D(4) нүктелері берілген. Координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Е, F, К және L нүктелерін белгілеңдер.


    Бағалау критерийi

    Дескриптор

    А

    Берілген санға қарама-қарсы санды табады


    Бүтін оң сандарды теріп жазады

    Қарама-қарсы санды теріп жазады

    Бүтін теріс сандарды бөліп жазады

    В

    Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгереді.

    Мұздың температурасын жазады

    Мұздың тағы 30С-қа суығандағы көрсеткішін табады

    Термометрдің көрсеткіші бастапқыдан неше градусқа өзгергендігін жазады

    С

    Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін табады.

    Координаталық түзуде берілген сандарды белгілейді

    Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін табады.

    Оларды координата бойында дұрыс белгілейді.

    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ жоғары/төмен» әдісі арқылы жүргізіледі.


    Саралау: 1.Тапсырма бойынша. 2. Қарқын. 3. Қорытынды. 4. Диалог және қолдау көрсету. 5. Бағалау.


    Қорытынды.

    Жеке тапсырма.

    Мақсат: Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу.

    а) А; В; С нүктелерінің координаталарын табыңыз;

    в) координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама – қарсы сан болатын E; F; K нүктелерін белгілеңіз.

    Дескриптор: Білім алушы:

    • А; В; С нүктелерінің координаталарын табады;

    • Қарама – қарсы сандарды сәйкестендіреді;

    • Е; F; K нүктелерінің координаталарын тауып белгілейді.

    Дескриптор бойынша оқушылар өзін – өзі бағалайды.

    Саралау: Қарқын, Қорытынды; Диалог және қолдау көрсету; Бағалау.

    Мысалы, диалог және қолдау көрсету әдісі.

    «Қанекей, балалар! Қарама-қарсы сандардың анықтамасын еске түсірейікші.

    Олар координаталық түзуде қандай қашықтықта жатады?» деген сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.



    Сабақтың соңы


    Сабақты қорытындылау:

    1. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады?

    2. 0 саны қандай санға қарама-қарсы?

    Рефлексия

    Мен бүгінгі сабақта не білдім:

    Мен не білдім


    Мен не үйрендім


    Мен нені түсінбедім


    Мен не білуім керек


    Үйге тапсырма: №328



    Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сіз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жуманова Маржан Пернеқызы
    27 Сәуір 2021
    634
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар(3/2) 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар(3/2) 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Білім алушы: • берілген санға қарама-қарсы санды табады • қарама-қарсы сандарды координаталық түзуде белгілейді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

    ( 19 сағ)

    Мектеп:Т.Рысқұлов атындағы ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жуманова М.

    Сынып: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар(3/2)



    Осысабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу;

    Сабақтың мақсаты

    • қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу;

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • берілген санға қарама-қарсы санды табады

    • қарама-қарсы сандарды координаталық түзуде белгілейді.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • берілген лексика мен терминалогияны сабақта қолданады;

    • координаталық түзуді салуды сипаттайды.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • оң сан;

    • теріс сан;

    • бүтін сан;

    • қарама-қарсы сандар;

    Қoлдaнылaтын тiркестер:

    Координаталық түзуде кесккіндеу

    Оң сан және теріс сандарды координаталарымен жазу

    Құндылықтарға баулу


    Өзіне және басқаларға құрметпен қарауды, ынтымақтастықты жұптық және топтық жұмыстар арқылы дарыту.

    Пәнаралық байланыс

    жаратылыстану-математика бағытындағы сабақтарда әртүрлі есептеулер үшін қажетті түсініктер қарастырамыз

    Алдыңғы білім


    Координаталық түзуді біледі, координаталық түзуде нүктелерді белгілейді

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу. түгелдеу.

    Миға шабуыл.

    Оқушыларға жалпы сұрақ қою:

    - Оң және теріс сандарға қандай анықтама беруге болады?

    - Оң және теріс сандарды координаталық түзуде қалай белгілейміз?

    - 0 саны оң сан ба, әлде теріс сандарға тиісті ме?

    Психологиялық ахуал. Сабақтың тақырыбымен таныстыру, мақсатын айқындау.

    Тақтада координаталық түзуді сызамын. Және оның бойында 3; -3; 1; -1; сандарын белгілеп көрсетемін. Оқушылар олардың санақ басы О нүктесі 0 санынан қанша бірлікте жатқандығын санайды.

    Оқушы:

    3 саны да -3 саны да 0 ден бірдей қашықтықта жатыр, бірақ 3 –үш бірлік оң бағытта, ал -3 үш бірлік сол бағытта жатыр. 1 және -1 саны дар 0-ден бірдей қашықтықта 1 – бір бірлік оң бағытта, ал -1 бір бірлік сол бағытта жатыр.

    Мұғалім:

    Демек 3 және -3, 1 және -1 бізде қандай сандар?

    Оқушы:

    Олар қарама-қарсы бағытта, бірдей қашықтықта жатқандықтан қарама-қарсы сандар.

    Мұғалім:

    Дұрыс балалар. Демек бүгінгі тақырыбымыз «Қарама-қарсы сандар.»

    АКТ, тақта, маркер,стикер.

    Сабақтың ортасы


    Жұппен жұмыс.

    Мақсат: Берілген санға қарама-қарсы санды табу.

    №315. Берілген сандардан қарама-қарсы сандар жұбын теріп жазыңдар:

    1; -27; -8,3; 0; -1; 4 ; 27; 9,2; 8,3; 5.

    Бағалау критерийi

    Дескриптор

    берілген санға қарама-қарсы санды табады


    берілген санға қарама-қарсы санды табады


    Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам әдісі». Жасыл (толық және Дұрыс жауап берген оқушыға), сары (толық және аздаған қателігі бар оқушыға), қызыл (дұрыс емес орындаған оқушыға) карточка көрсету арықылы.


    Саралау: Қарқын; Қорытынды; Диалогтік және қолдау көрсету; Бағалау.


    Топтық жұмыс. Джигсо әдісі.

    Мақсат: Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру.

    №316. Кестедегі бос орындарды толытырыңдар:

    а

    12



    -31


    15


    -а


    0


    -4


    -9


    6


    Кестені толтыру арқылы келесідей түрткі сұрақтарға жауап береді:

    - Оң санға қарама – қарсы сан?

    - Теріс санға қарама – қарсы сан?

    - Нөлге қарама – қарсы сан?

    Қалыптастырушы бағалау: Топтар өз жұмыстарын ауыстыру арқылы бір – бірін тексереді.

    Саралау: Қарқын; Қорытынды; Бағалау; Диалогтік және қолдау (түрткі сұрақтар) Жіктеу.

    Дескриптор: Білім алушы

    - қарама – қарсы сандарды табады;

    - кестені толтырады;

    - сұрақтарға жауап жазады.


    Сыныппен жұмыс. «Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша. Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. (Тапсырма орындап болған соң оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өтілген сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.)

    Деңгейлік тапсырмалар.

    А

    Мақсат: Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру

    №324. -30; 5; 9; -27; 13; -9; 4; -0,2; 0; 27; -13 рационал сандарынан:

    1) бүтін оң сандарды;

    2) қарама-қарсы сандарды;

    3) бүтін теріс сандарды бөліп жазыңдар.


    В

    Мақсат: Оң сандар мен теріс сандарды өмірмен байланыстырады. Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгереді.

    Мұздың арасына термометр орналастырылған (2.11-сурет).

    1. Мұздың температурасын жазыңдар.

    2. Мұз тағы да 30С-қа суыса, термометрдің көрсетуі неше градус болады?

    3. Мұз еріп, суға айналып, термометр +30С-ты көрсетсе, термометрдің көрсетуі неше градусқа өзгереді?

    С

    Мақсат: Координаталық түзуді салады. Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін табады.

    №325. Координаталық түзуде А(-5); В(-3); С(2); D(4) нүктелері берілген. Координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Е, F, К және L нүктелерін белгілеңдер.


    Бағалау критерийi

    Дескриптор

    А

    Берілген санға қарама-қарсы санды табады


    Бүтін оң сандарды теріп жазады

    Қарама-қарсы санды теріп жазады

    Бүтін теріс сандарды бөліп жазады

    В

    Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгереді.

    Мұздың температурасын жазады

    Мұздың тағы 30С-қа суығандағы көрсеткішін табады

    Термометрдің көрсеткіші бастапқыдан неше градусқа өзгергендігін жазады

    С

    Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін табады.

    Координаталық түзуде берілген сандарды белгілейді

    Берілген нүктелерге қарама-қарсы сан болатын нүктелерін табады.

    Оларды координата бойында дұрыс белгілейді.

    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ жоғары/төмен» әдісі арқылы жүргізіледі.


    Саралау: 1.Тапсырма бойынша. 2. Қарқын. 3. Қорытынды. 4. Диалог және қолдау көрсету. 5. Бағалау.


    Қорытынды.

    Жеке тапсырма.

    Мақсат: Қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу.

    а) А; В; С нүктелерінің координаталарын табыңыз;

    в) координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама – қарсы сан болатын E; F; K нүктелерін белгілеңіз.

    Дескриптор: Білім алушы:

    • А; В; С нүктелерінің координаталарын табады;

    • Қарама – қарсы сандарды сәйкестендіреді;

    • Е; F; K нүктелерінің координаталарын тауып белгілейді.

    Дескриптор бойынша оқушылар өзін – өзі бағалайды.

    Саралау: Қарқын, Қорытынды; Диалог және қолдау көрсету; Бағалау.

    Мысалы, диалог және қолдау көрсету әдісі.

    «Қанекей, балалар! Қарама-қарсы сандардың анықтамасын еске түсірейікші.

    Олар координаталық түзуде қандай қашықтықта жатады?» деген сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.



    Сабақтың соңы


    Сабақты қорытындылау:

    1. Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады?

    2. 0 саны қандай санға қарама-қарсы?

    Рефлексия

    Мен бүгінгі сабақта не білдім:

    Мен не білдім


    Мен не үйрендім


    Мен нені түсінбедім


    Мен не білуім керек


    Үйге тапсырма: №328



    Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сіз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 6 сынып
    27.04.2021
    634
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жуманова Маржан Пернеқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации