Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
Мектеп: №6 ЖББОМ |
|||||||||||||
|
Күні: |
||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар |
|||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу; |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бейбітшілік проблемаларын ескере отырып, жаһандық азаматтық сезімін дамыту. Өзіне және басқаларға құрметпен қарауды, ынтымақтастықты жұптық және топтық жұмыстар арқылы дарыту. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Бұл сабақта жаратылыстану-математика бағытындағы сабақтарда әртүрлі есептеулер үшін қажетті түсініктер қарастырылады. |
|||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сызба жұмыстарын орындауда Active Board тақтасын қолдану. |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Координаталық сәуле туралы ұғым. Ондық және жай бөлшектерге арифметикалық амалдарды орындай алу. Жай және ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей алу. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы
0 – 3 мин |
Ұйымдастыру кезені Бірлескен оқу ортасын құру. Алған білімдерін жүйелеу. Үй тапсырмасын тексеру. Проблемалық оқыту Тиін ағаш бұтасындағы ұясынан шығып жоғары, төмен жүгіре берді. Егер тиін ұясынан 3 м қашықтықта болса, қай жерде болады?
|
Қосымша 1 Слайд 4 |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
3 – 13 мин 13 – 18 мин 18 -20 мин 20 – 27 мин 27 - 29 мин 29 – 31 мин 31 – 37 мин |
Жаңа сабақ Оқыту практикалық жұмысы 1.
Координаталық түзу туралы түсінік беру. Координаталық түзу дегеніміз санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған, оң бағыты көрсетілген түзу.
Оң бағыт – оң сандар, теріс бағыт – теріс сандарды кескіндеу туралы түсінік беру.
А және В нүктелері О нүктесінен бірдей қашықтықта, бірақ қарама – қарсы бағытта орналасқан, айырмашылығы тек таңбасында, мұндай сандарды қарама –қарсы сандар деп атайды. Қарама –қарсы сандар туралы түсінік беру.
Мысалы: -2 және 2; -0,6
және 0,6;
Мысалы: 2 және -2; 0,6
және -0,6; Жеке тапсырма №1.
№2. а) А; В; С нүктелерінің координаталарын табыңыз; в) координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама – қарсы сан болатын E; F; K нүктелерін белгілеңіз.
Дескриптор: Білім алушы:
Дескриптор бойынша оқушылар өзін – өзі бағалайды. Жұптық жұмыс №1. Саяхатшылар жорыққа шығып, К, М, Р пункттерінде болды. Бұл пункттер лагерьден қандай қашықтықта?
Жауабы: К – батыс бағытта 5км, М – шығыс бағытта 3км, Р – батыс бағытта 7км. №2. а санын координиталық түзуде нүктемен кескіндеңіз: а) а = -6; +3; -5; -8; +10;-2; +7. в) а = 2; -1; 4; -7; 8; -10; -9; +9. №3. Үшбұрышты жалауша тұрған нүктенің координатасы -2, төртбұрышты жалауша тұрған нүктенің координатасы +2. Санақ басын, бірлік кесіндіні белгілей отырып, В, С, D нүктелерінің координаталарын жазыңыз.
Жауабы: D(1), В(-1,5), С(-4). Дескриптор: Білім алушы:
Дескриптор бойынша бірін – бірі бағалайды. Көзге жаттығу жүргізу
Зерттеу (шығармашылық) тапсырма 7, 8, 3 және 5 цифрларынан 7 - ге аяқталып, 3 – ке бөлінетіндей әр түрлі төрт сан құрастырыңыз. Өз қалауыңмен бірлік кесіндіні таңдап алып, кез келген екі санды координаталық түзуде кескіндеңіз. Жауабы: 357, 387, 537, 837. Мұғалімнің бағалауы және өзін – өзі бағалау. |
Қосымша 2
Слайд 5 - 6
Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы Т.А. Алдамуратова, Т.С, Байшоланов, Е.С, Байшоланов . – Алматы: Атамұра, 2015. ISBN 9965-34-442-6
Қосымша 3 Слайд 7 Қосымша 4 Слайд 8 Қосымша 5 Слайд 9 Қосымша 6 Слайд 10 |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
37 – 40 мин |
Сабақты қорытындылау:
Рефлексия Мен бүгінгі сабақта не білдім:
Үйге тапсырма: № 308 Координаталық түзу бойында А(2) және В(-3) нүктелері берілген.
|
Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы Т.А. Алдамуратова, Т.С, Байшоланов, Е.С, Байшоланов . – Алматы: Атамұра, 2015. ISBN 9965-34-442-6
Слайд 11 - 12 |
||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
||||||||||||
|
Сабақ үрдісінде ұсынылған тапсырмалар біртіндеп күрделеген. Оқушының ойлау қабілетін шыңдау барысында зерттеу тапсырмасы ұсынылады. |
Жұптық жұмыста бірін-бірі бағалау,өзін өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. Әр жұмыстан кейін кері байланыс жасап отыру. |
Дұрыс отыруын қадағалау, жұмыстану кезінде емін еркін қозғалыста болу, көзге жаттығу орындау. |
||||||||||||
5
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оң сандар. Теріс сандар.Координаталық түзу.Қарама-қарсы сандар
Оң сандар. Теріс сандар.Координаталық түзу.Қарама-қарсы сандар
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
Мектеп: №6 ЖББОМ |
|||||||||||||
|
Күні: |
||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Оң сандар. Теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар |
|||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу; |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бейбітшілік проблемаларын ескере отырып, жаһандық азаматтық сезімін дамыту. Өзіне және басқаларға құрметпен қарауды, ынтымақтастықты жұптық және топтық жұмыстар арқылы дарыту. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Бұл сабақта жаратылыстану-математика бағытындағы сабақтарда әртүрлі есептеулер үшін қажетті түсініктер қарастырылады. |
|||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сызба жұмыстарын орындауда Active Board тақтасын қолдану. |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Координаталық сәуле туралы ұғым. Ондық және жай бөлшектерге арифметикалық амалдарды орындай алу. Жай және ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей алу. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы
0 – 3 мин |
Ұйымдастыру кезені Бірлескен оқу ортасын құру. Алған білімдерін жүйелеу. Үй тапсырмасын тексеру. Проблемалық оқыту Тиін ағаш бұтасындағы ұясынан шығып жоғары, төмен жүгіре берді. Егер тиін ұясынан 3 м қашықтықта болса, қай жерде болады?
|
Қосымша 1 Слайд 4 |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
3 – 13 мин 13 – 18 мин 18 -20 мин 20 – 27 мин 27 - 29 мин 29 – 31 мин 31 – 37 мин |
Жаңа сабақ Оқыту практикалық жұмысы 1.
Координаталық түзу туралы түсінік беру. Координаталық түзу дегеніміз санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған, оң бағыты көрсетілген түзу.
Оң бағыт – оң сандар, теріс бағыт – теріс сандарды кескіндеу туралы түсінік беру.
А және В нүктелері О нүктесінен бірдей қашықтықта, бірақ қарама – қарсы бағытта орналасқан, айырмашылығы тек таңбасында, мұндай сандарды қарама –қарсы сандар деп атайды. Қарама –қарсы сандар туралы түсінік беру.
Мысалы: -2 және 2; -0,6
және 0,6;
Мысалы: 2 және -2; 0,6
және -0,6; Жеке тапсырма №1.
№2. а) А; В; С нүктелерінің координаталарын табыңыз; в) координаталары осы нүктелердің координаталарына қарама – қарсы сан болатын E; F; K нүктелерін белгілеңіз.
Дескриптор: Білім алушы:
Дескриптор бойынша оқушылар өзін – өзі бағалайды. Жұптық жұмыс №1. Саяхатшылар жорыққа шығып, К, М, Р пункттерінде болды. Бұл пункттер лагерьден қандай қашықтықта?
Жауабы: К – батыс бағытта 5км, М – шығыс бағытта 3км, Р – батыс бағытта 7км. №2. а санын координиталық түзуде нүктемен кескіндеңіз: а) а = -6; +3; -5; -8; +10;-2; +7. в) а = 2; -1; 4; -7; 8; -10; -9; +9. №3. Үшбұрышты жалауша тұрған нүктенің координатасы -2, төртбұрышты жалауша тұрған нүктенің координатасы +2. Санақ басын, бірлік кесіндіні белгілей отырып, В, С, D нүктелерінің координаталарын жазыңыз.
Жауабы: D(1), В(-1,5), С(-4). Дескриптор: Білім алушы:
Дескриптор бойынша бірін – бірі бағалайды. Көзге жаттығу жүргізу
Зерттеу (шығармашылық) тапсырма 7, 8, 3 және 5 цифрларынан 7 - ге аяқталып, 3 – ке бөлінетіндей әр түрлі төрт сан құрастырыңыз. Өз қалауыңмен бірлік кесіндіні таңдап алып, кез келген екі санды координаталық түзуде кескіндеңіз. Жауабы: 357, 387, 537, 837. Мұғалімнің бағалауы және өзін – өзі бағалау. |
Қосымша 2
Слайд 5 - 6
Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы Т.А. Алдамуратова, Т.С, Байшоланов, Е.С, Байшоланов . – Алматы: Атамұра, 2015. ISBN 9965-34-442-6
Қосымша 3 Слайд 7 Қосымша 4 Слайд 8 Қосымша 5 Слайд 9 Қосымша 6 Слайд 10 |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
37 – 40 мин |
Сабақты қорытындылау:
Рефлексия Мен бүгінгі сабақта не білдім:
Үйге тапсырма: № 308 Координаталық түзу бойында А(2) және В(-3) нүктелері берілген.
|
Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы Т.А. Алдамуратова, Т.С, Байшоланов, Е.С, Байшоланов . – Алматы: Атамұра, 2015. ISBN 9965-34-442-6
Слайд 11 - 12 |
||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
||||||||||||
|
Сабақ үрдісінде ұсынылған тапсырмалар біртіндеп күрделеген. Оқушының ойлау қабілетін шыңдау барысында зерттеу тапсырмасы ұсынылады. |
Жұптық жұмыста бірін-бірі бағалау,өзін өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. Әр жұмыстан кейін кері байланыс жасап отыру. |
Дұрыс отыруын қадағалау, жұмыстану кезінде емін еркін қозғалыста болу, көзге жаттығу орындау. |
||||||||||||
5
шағым қалдыра аласыз
























