№19.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Блок: «Заттар әлемі»
|
Ай апта |
Қазан. III-апта |
Мақсаты |
|
|
Білім саласы |
«Денсаулық» |
Мақсаты:Екінші жаққа бұрылу үшін жеткілікті түрде жоғары секіруді үйрету.Саптізбекте бірдей жүріс қарқының сақтап, жүру мен жүгіруді кезектестіре білуді бекіту. Доғаның астынан біртіңдеп төрт тағандап еңбектеуге жаттықтыру. |
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Дене шынықтыру. |
||
|
Негізгі қимылдар: |
Оңға,солға бұрылып орнында секіру. Саптізбекте бір-бірден жүру және жүгіру. Доғаның астынан еңбектеу(биіктігі 40см) |
||
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,жаттығу жасату,секіру, еңбектеу |
||
|
Керекті-құралдар |
Бала санына қарай жалаушалар,доға,доп, екі қасқыр маскасы, қаздар маскалары |
||
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Тәрбиеші балаларды саптізбекке тұрғызып залға кіруді ұсынады. Жалпы дамыту жаттығуы. Комплекс № 4 1.Балаларды сапқа тұрғызып бір-бірлеп алға және артқа жүргізу,колоннағатұрғызу.Тапсырма сылдырмақтың дыбысымен орындалады.(қатты және жәй соғу)(3-4рет) 2.Жүру,қолды белге қойып жүру,аяқ ұшымен,өкшемен жүру,жүгіру және жүру,шеңбер жасап тұру. II.1 б.қ аяқтың арасы алшақ,қол белде 1.қолды жоғары көтеру,қолды сермеу,оралу. 2.б.қ. аяқ бірге,қол төменде Қолды алға созу,төмен сермеу,оралу. 3.б.қ аяқтың арасы алшақ қол белде 1.қолды созып оңға бұрылу,оралу,солға бұрылу,оралу 4-5рет қайталау. 4.б.қ аяқтың арасы алшақ,қол белде 1. қолды алға созу,отыру,тұру,оралу 4-5рет қайталау. 5. б.қ аяқ бірге,қолды кеудеде ұстап,қос аяқпен секіру (7-8сек) III. Еркін тыныс алу. |
Жалаушалармен жалпы дамыту жаттығуын орындайды. |
|
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Негізгі қимылдар: 1.Оңға,солға бұрылып орнында секіру - Саптізбекте тұру,оңға содан кейін солға бұрылып секіру. 2.Саптізбекте бір-бірден жүру және жүгіру. -Саптізбекте жүріс қарқынын сақтап жүру және жәймен бірінен соң бірі жүгіру. 3.Доғаның астынан еңбектеу (биіктігі 40см). -еденге биіктігі 40 см болатын доғаны орналастыру. -еденге алақан мен тізені тіреу,доғаның астынан еңбектеп өту. Қимылды ойындар: «Аққу-қаздар» Шарты: Ойнаушылардың ішінен қасқыр мен бақташы таңдалып алынады.Балалардың қалғаны қаз болады. Қаздар шалғында жүреді, ұшады. Содан кейін бақташы былай дейді: — Қаздар, қаздар! Қаздар тоқтайды да жауап береді: — Га, га, га Бақташы — Қаздар, қаздар, қаңқылдап, Барасыңдар қай жаққа? Қаздар: Айна көлі жалтылдап, Жатқан жасыл аймаққа. Бақташы: Біздің жерге түсе кет, Түсіп суын іше кет. Қаздар: Сіздің жерге түсеміз, Түсіп суын ішеміз. Бақташы: — Болсын онда жол жайлы! Қаздар: — Бізге ол жаққа болмайды, Жолды тосып сұр қасқыр, Тау бөктерлеп жүр қасқыр! Бақташы: — Олай болса қалаған, Жақтарыңа бар аман! Қаздар қанаттарын қағып, (қолдарын жан-жағына сермеп, көк шалғын үстімен үйлеріне қарай ұшады, ал қасқыр қаздардың даусын естіп, жүгіріп шығады да, олардың жолын кескестейді, оларды ұстап алуға (қолын тигізуге) тырысады, ұстаған қаздарды қасқыр үңгірге алып кетеді. |
«Оң» және «сол» сөздерінің қолданылуын түсініп оңға, солға секіру тапсырмасын орындайды. Жүріс қарқынын сақтап жүреді және жәймен жүгіреді . 40 см биіктікте еденге орналасқан доғаның астынан өтеді.
Бір бала бақташы ,екі бала қасқыр,қалған балалар қаздар болып ойында қызығушылық танытады. |
|
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Жәй қимылды ойындар: « Доп кімде?» Шарты: Бір бала жүргізуші болады. Бір бала ортада көзін жұмып тұрады. Қойған балалар шеңбер жасап, қолдарын артына ұстап, иықтарын тақап тұрады.Сыртта жүрген бала сездірмей, шеңбердің сыртын айналып жүріп, бір баланың қолына ұстатады да өзі алысқа барып тұрады да « болды» дейді.Ортадағы бала көзін ашып, шеңбердің ішінде тұрып, кімде екенін біліп айту керек. Тапса допты алады. Таппаса-басын шайқайды. Сол кезде добы бар бала теріс айналып, допты көрсетеді. Сенде-деген жоғары көтеруі тиіс. |
Балалардың демалысы бірқалыпқа түседі. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Білу керек |
Дене шынықтыру іс-әрекеттерін; |
||
|
Түсінеді |
Негізгі қимыл-қозғалыстың орындалуын; |
||
|
Қолдана біледі |
Секіруді,еңбектеуді,жүріс қарқының сақтап жүруді. |
||
Тәрбиеші: Насиева Ф
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оңға,солға бұрылып орнында секіру.
Оңға,солға бұрылып орнында секіру.
№19.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Блок: «Заттар әлемі»
|
Ай апта |
Қазан. III-апта |
Мақсаты |
|
|
Білім саласы |
«Денсаулық» |
Мақсаты:Екінші жаққа бұрылу үшін жеткілікті түрде жоғары секіруді үйрету.Саптізбекте бірдей жүріс қарқының сақтап, жүру мен жүгіруді кезектестіре білуді бекіту. Доғаның астынан біртіңдеп төрт тағандап еңбектеуге жаттықтыру. |
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Дене шынықтыру. |
||
|
Негізгі қимылдар: |
Оңға,солға бұрылып орнында секіру. Саптізбекте бір-бірден жүру және жүгіру. Доғаның астынан еңбектеу(биіктігі 40см) |
||
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,жаттығу жасату,секіру, еңбектеу |
||
|
Керекті-құралдар |
Бала санына қарай жалаушалар,доға,доп, екі қасқыр маскасы, қаздар маскалары |
||
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Тәрбиеші балаларды саптізбекке тұрғызып залға кіруді ұсынады. Жалпы дамыту жаттығуы. Комплекс № 4 1.Балаларды сапқа тұрғызып бір-бірлеп алға және артқа жүргізу,колоннағатұрғызу.Тапсырма сылдырмақтың дыбысымен орындалады.(қатты және жәй соғу)(3-4рет) 2.Жүру,қолды белге қойып жүру,аяқ ұшымен,өкшемен жүру,жүгіру және жүру,шеңбер жасап тұру. II.1 б.қ аяқтың арасы алшақ,қол белде 1.қолды жоғары көтеру,қолды сермеу,оралу. 2.б.қ. аяқ бірге,қол төменде Қолды алға созу,төмен сермеу,оралу. 3.б.қ аяқтың арасы алшақ қол белде 1.қолды созып оңға бұрылу,оралу,солға бұрылу,оралу 4-5рет қайталау. 4.б.қ аяқтың арасы алшақ,қол белде 1. қолды алға созу,отыру,тұру,оралу 4-5рет қайталау. 5. б.қ аяқ бірге,қолды кеудеде ұстап,қос аяқпен секіру (7-8сек) III. Еркін тыныс алу. |
Жалаушалармен жалпы дамыту жаттығуын орындайды. |
|
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Негізгі қимылдар: 1.Оңға,солға бұрылып орнында секіру - Саптізбекте тұру,оңға содан кейін солға бұрылып секіру. 2.Саптізбекте бір-бірден жүру және жүгіру. -Саптізбекте жүріс қарқынын сақтап жүру және жәймен бірінен соң бірі жүгіру. 3.Доғаның астынан еңбектеу (биіктігі 40см). -еденге биіктігі 40 см болатын доғаны орналастыру. -еденге алақан мен тізені тіреу,доғаның астынан еңбектеп өту. Қимылды ойындар: «Аққу-қаздар» Шарты: Ойнаушылардың ішінен қасқыр мен бақташы таңдалып алынады.Балалардың қалғаны қаз болады. Қаздар шалғында жүреді, ұшады. Содан кейін бақташы былай дейді: — Қаздар, қаздар! Қаздар тоқтайды да жауап береді: — Га, га, га Бақташы — Қаздар, қаздар, қаңқылдап, Барасыңдар қай жаққа? Қаздар: Айна көлі жалтылдап, Жатқан жасыл аймаққа. Бақташы: Біздің жерге түсе кет, Түсіп суын іше кет. Қаздар: Сіздің жерге түсеміз, Түсіп суын ішеміз. Бақташы: — Болсын онда жол жайлы! Қаздар: — Бізге ол жаққа болмайды, Жолды тосып сұр қасқыр, Тау бөктерлеп жүр қасқыр! Бақташы: — Олай болса қалаған, Жақтарыңа бар аман! Қаздар қанаттарын қағып, (қолдарын жан-жағына сермеп, көк шалғын үстімен үйлеріне қарай ұшады, ал қасқыр қаздардың даусын естіп, жүгіріп шығады да, олардың жолын кескестейді, оларды ұстап алуға (қолын тигізуге) тырысады, ұстаған қаздарды қасқыр үңгірге алып кетеді. |
«Оң» және «сол» сөздерінің қолданылуын түсініп оңға, солға секіру тапсырмасын орындайды. Жүріс қарқынын сақтап жүреді және жәймен жүгіреді . 40 см биіктікте еденге орналасқан доғаның астынан өтеді.
Бір бала бақташы ,екі бала қасқыр,қалған балалар қаздар болып ойында қызығушылық танытады. |
|
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Жәй қимылды ойындар: « Доп кімде?» Шарты: Бір бала жүргізуші болады. Бір бала ортада көзін жұмып тұрады. Қойған балалар шеңбер жасап, қолдарын артына ұстап, иықтарын тақап тұрады.Сыртта жүрген бала сездірмей, шеңбердің сыртын айналып жүріп, бір баланың қолына ұстатады да өзі алысқа барып тұрады да « болды» дейді.Ортадағы бала көзін ашып, шеңбердің ішінде тұрып, кімде екенін біліп айту керек. Тапса допты алады. Таппаса-басын шайқайды. Сол кезде добы бар бала теріс айналып, допты көрсетеді. Сенде-деген жоғары көтеруі тиіс. |
Балалардың демалысы бірқалыпқа түседі. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Білу керек |
Дене шынықтыру іс-әрекеттерін; |
||
|
Түсінеді |
Негізгі қимыл-қозғалыстың орындалуын; |
||
|
Қолдана біледі |
Секіруді,еңбектеуді,жүріс қарқының сақтап жүруді. |
||
Тәрбиеші: Насиева Ф
шағым қалдыра аласыз













