Материалдар / Оңтүстік Американың ішкі сулары

Оңтүстік Американың ішкі сулары

Материал туралы қысқаша түсінік
өзім секілді жас мамандарға сабақта әдіс-тәсілдерді қолданғанда қажет болады, сабақта 7 модульдің көмегімен тапсырмаларды ала алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2018
468
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

24.01.2018 жыл7в сыныпСабақтың тақырыбы: § 34. Оңтүстік Американың ішкі суларыСабақтың мақсаты:Оқушыларға материк туралы мәліметтер бере отырып, өзен-көлдерімен сарқырамаларын жан-жақты таныстыруСабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар Оңтүстік Америка материгінің географиялық орнын біледі, өзен-көлдерін таниды, сарқырамаларымен танысадыСабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, «Сырлы конверттер» әдісі, «Алты қалпақ» әдісі, «Қара, Оқып шық, Талда, Жауабын тап!», «Көзбен кірпік қаққанша», «Математикалық есептер», «Сырға толы суреттер» әдістері
УақытыСабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіОБ және ОүБТабиғи ресурстар
2мин









КіріспеҰйымдастыру СәлемдесемінКезекшіден жоқ оқушылардың себептерін сұраймынСыныпта жағымды атмосфера қалыптастырып аламын. Оқушылар бүгін естіген жақсы сөздерін айтып тақтадағы балықтарға қол жеткізеді

СәлемдеседіОқушылар естіген жақсы сөздерін айтып шығып балықтарға қол жеткізедіРахмет, жарайсыңдарПлакат балық кескіндері
2минТопқа бөлуБалықтар арқылы сынып 3 топқа бөлінедіІ-топ: «Өзендер» тобыІІ-топ: «Көлдер» тобыІІІ-топ: «Сарқырамалар» тобы Бағалау крилерилерімен таныстырамын, топ басшылары оқушылардың бағаларын бағалау парақшаларына қойып отырадыТопқа бөлініп, ұрандарын дайындайдыМадақтама бағалауЖарайсыңдаррахметА-4 форматты қағаздарымен стикерлер маркерТүрлі-түсті карандаштар
10минҮй тапсырмасын сұрауҚызығушылығын ояту Үй тапсырмасын « Сырлы конверттер» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, картадан көрсетеді.І-топ. “Көзбен кірпік қаққанша” әдісі арқылы картадан аталған объектілерді көрсетеді І-топ: «Өзендер» тобына: Материктің шеткі нүктелерін ата? Матерік ежелгі қай материктен бөлінді? Неліктен Латын Америкасы деп аталады? Материктің ең ірі аралдарымен пайдалы қазбаларын ата? Материк жағалауын қандай мұхит сулары шайып жатыр? Материкте қандай климаттық белдеулер бар?

ІІ-топ. “Математикалық есептерді шығара отырып” сұрақтарға жауап береді1). 3,3 + 15 = 18,3 Материктің жер көлемі2). 50 х 50 + 4460 = 6960 Аконкагуа шыңы3). 18 000 : 2 = 9 000 Анд тауының ұзындығы4). 100-140 = -40 Теңіз дең-н төмен жері5). 2017 – 525 = 1492 Х.Колумбтың саяхаты

ІІІ-топ. “Сырға толы суреттер” әдісі арқылы Материктің ашылуымен зерттелу тарихын айтып береді
  • Х.Колумб саяхаты
  • А.Веспуччи саяхаттары
  • Ф.Магелланмен Ф.Дрейк
  • Топ басшылар конверттен сұрақтарды алып топтарына таратып береді. Берілген сұрақтарға белсене жауап береді

















































    Баллдық жүйемен бағалау парақшаларына топ басшылары түсіріп отырадыСлайдАтлас, физикалық карта,Контур картаКарандашмаркерлер
    20минНегізгі бөлімМағынаны тану

    Жаңа сабақ
    Слайдтан бүгінгі жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға Ы.Алтынсариннің «Өзен» атты өлеңі көрсетіледі соған қарап оқушылар өздері тақырыпты табады

    3 топқа оқулықтағы мәтіндер бөлініп беріледі:І-топ: «ӨЗЕНДЕР» тобына материктің өзендері беріледі Тапсырма: Тірек-сызба әдісімен орындайды«Қайдан бастау аламын, Қайда барып құямын» ІІ-топ: «КӨЛДЕР» тобына Материктің көлдері беріледі. Тапсырма: кесте толтыруІІІ-топ: «САРҚЫРАМАЛАР» тобына Сарқырамалары бөліп беріледі Тапсырма: топтастыру жасайды

    Әр топқа постер жасауды тапсырамын!











    Мәтінмен жұмыс жасайды«Қара, Оқып шық, Талда, Жауабын тап!» әдісі арқылы бір-бірімен ақылдасып, постер жасап әр топ өз жұмыстарын қорғайды











    Баллдық жүйемен бағалау парақшаларына топ басшылары түсіріп отырады










    СлайдОқулықАтласА-5 форматты қағазСтикермаркерлер
    3минСергіту сәтіОтырайық жүрелеп,Өзенге қармақ салайық.Орнымыздан тұрайық,Балық аулап алайық

    Оқушыларға елдердің астаналарын жасырамын:
  • Боливия 6. Замбия
  • Венесуэла 7. Кения
  • Эквадор 8. Мавритания
  • Чили 9. Гана
  • Ангола 10. Тайланд
  • Барлығымыз хормен айтып шығамыз



    Оқушылар белсене картадан тауып жауап береді
    Мадақтама бағалауЖарайсыңдаррахмет









    ДЖ-нің физикалық картасыАтлас



    5мин


    Қорытынды


    Тест тапсырмасы арқылы сабақты қорыта келе, Ойтолғаныс айтады. Егерде мен экология министрі болсам... тақырыбында « Алты қалпақ» әдісі арқылы өздері таңдаған қалпақтарына сай жауап береді



    Тест тапсырмаларын білгілеп, дұрыс жауабын слайдтан тексереді

    Таңдаған қалпақтарының түстеріне сай жауап береді





    Бір-бірін тексереді







    Жиынтық ортақ бағаларын қоямын


    Тест жұмысы



    Слайд


    2мин


    Кері байланыс рефлексия


    «Екі-жұлдыз-бір тілек» кезеңінде оқушылар сабақтың басында алған балықтарын бояу арқылы көңіл-күйлерін білдіреді



    Тақтағы шығап бояған балықтарын өзенге келіп іледі


    Жарайсыңдар, рахмет




    1мин


    Үйге тапсырма беру


    «Материктің ішкі суларын» жан-жақты оқып келеді


    Жан-жақты ізденіп келеді














    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ