Уақыты
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
ОБ және
ОүБ
|
Табиғи
ресурстар
|
2мин
|
Кіріспе
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесемін
Кезекшіден жоқ
оқушылардың себептерін
сұраймын
Сыныпта жағымды
атмосфера қалыптастырып
аламын.
Оқушылар бүгін
естіген жақсы сөздерін айтып тақтадағы балықтарға қол
жеткізеді
|
Сәлемдеседі
Оқушылар естіген жақсы
сөздерін айтып шығып балықтарға қол
жеткізеді
|
Рахмет,
жарайсыңдар
|
Плакат
балық
кескіндері
|
2мин
|
Топқа
бөлу
|
Балықтар арқылы
сынып 3 топқа бөлінеді
І-топ: «Өзендер»
тобы
ІІ-топ: «Көлдер»
тобы
ІІІ-топ:
«Сарқырамалар» тобы
Бағалау крилерилерімен
таныстырамын, топ басшылары оқушылардың
бағаларын бағалау
парақшаларына қойып
отырады
|
Топқа бөлініп, ұрандарын
дайындайды
|
Мадақтама
бағалау
Жарайсыңдар
рахмет
|
А-4 форматты
қағаздарымен стикерлер
маркер
Түрлі-түсті
карандаштар
|
10
мин
|
Үй тапсырмасын
сұрау
Қызығушылығын
ояту
|
Үй
тапсырмасын « Сырлы
конверттер» әдісі арқылы сұрақтарға жауап
беріп, картадан көрсетеді.
І-топ. “Көзбен
кірпік қаққанша” әдісі арқылы картадан аталған объектілерді
көрсетеді
І-топ: «Өзендер»
тобына:
Материктің шеткі
нүктелерін ата?
Матерік ежелгі қай
материктен бөлінді?
Неліктен Латын
Америкасы деп аталады?
Материктің ең ірі
аралдарымен пайдалы қазбаларын ата?
Материк жағалауын
қандай мұхит сулары шайып жатыр?
Материкте қандай
климаттық белдеулер бар?
ІІ-топ.
“Математикалық есептерді шығара отырып” сұрақтарға жауап
береді
1). 3,3 + 15 = 18,3
Материктің жер көлемі
2). 50 х 50 + 4460 =
6960 Аконкагуа шыңы
3). 18 000 : 2 =
9 000 Анд тауының
ұзындығы
4). 100-140 = -40
Теңіз дең-н төмен жері
5). 2017 – 525 =
1492 Х.Колумбтың саяхаты
ІІІ-топ. “Сырға
толы суреттер” әдісі арқылы Материктің ашылуымен зерттелу тарихын
айтып береді
-
Х.Колумб
саяхаты
-
А.Веспуччи
саяхаттары
-
Ф.Магелланмен
Ф.Дрейк
|
Топ басшылар
конверттен сұрақтарды алып топтарына таратып береді. Берілген
сұрақтарға белсене жауап
береді
|
Баллдық жүйемен бағалау
парақшаларына топ басшылары түсіріп
отырады
|
Слайд
Атлас, физикалық
карта,
Контур
карта
Карандаш
маркерлер
|
20
мин
|
Негізгі
бөлім
Мағынаны
тану
Жаңа
сабақ
|
Слайдтан бүгінгі
жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға Ы.Алтынсариннің «Өзен» атты
өлеңі көрсетіледі соған қарап оқушылар өздері тақырыпты
табады
3 топқа
оқулықтағы мәтіндер бөлініп
беріледі:
І-топ: «ӨЗЕНДЕР»
тобына материктің өзендері беріледі Тапсырма: Тірек-сызба әдісімен
орындайды
«Қайдан бастау
аламын,
Қайда барып
құямын»
ІІ-топ: «КӨЛДЕР»
тобына Материктің көлдері беріледі. Тапсырма: кесте
толтыру
ІІІ-топ:
«САРҚЫРАМАЛАР» тобына Сарқырамалары бөліп беріледі Тапсырма:
топтастыру жасайды
Әр топқа постер
жасауды тапсырамын!
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды
«Қара, Оқып шық,
Талда, Жауабын тап!» әдісі арқылы бір-бірімен
ақылдасып, постер жасап
әр топ өз жұмыстарын
қорғайды
|
Баллдық жүйемен бағалау
парақшаларына топ басшылары түсіріп
отырады
|
Слайд
Оқулық
Атлас
А-5 форматты
қағаз
Стикер
маркерлер
|
3мин
|
Сергіту
сәті
|
Отырайық
жүрелеп,
Өзенге қармақ
салайық.
Орнымыздан
тұрайық,
Балық аулап
алайық
Оқушыларға
елдердің астаналарын
жасырамын:
-
Боливия 6.
Замбия
-
Венесуэла 7.
Кения
-
Эквадор 8.
Мавритания
-
Чили 9.
Гана
-
Ангола 10.
Тайланд
|
Барлығымыз хормен
айтып шығамыз
Оқушылар белсене картадан
тауып жауап береді
|
Мадақтама
бағалау
Жарайсыңдар
рахмет
|
ДЖ-нің физикалық
картасы
Атлас
|
5мин
|
Қорытынды
|
Тест тапсырмасы
арқылы сабақты қорыта келе, Ойтолғаныс айтады. Егерде мен экология
министрі болсам... тақырыбында «
Алты
қалпақ»
әдісі арқылы өздері таңдаған
қалпақтарына сай жауап
береді
|
Тест тапсырмаларын
білгілеп, дұрыс жауабын слайдтан
тексереді
Таңдаған
қалпақтарының түстеріне сай жауап
береді
|
Бір-бірін
тексереді
Жиынтық ортақ бағаларын
қоямын
|
Тест
жұмысы
Слайд
|
2мин
|
Кері байланыс
рефлексия
|
«Екі-жұлдыз-бір
тілек» кезеңінде оқушылар сабақтың
басында алған балықтарын бояу арқылы көңіл-күйлерін
білдіреді
|
Тақтағы шығап бояған
балықтарын өзенге келіп
іледі
|
Жарайсыңдар,
рахмет
|
|
1мин
|
Үйге тапсырма
беру
|
«Материктің ішкі
суларын» жан-жақты оқып
келеді
|
Жан-жақты ізденіп
келеді
|
|
|