Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
3
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын
жасату арқылы
жүреді.
Өткен
тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты
ашу:
А)Үйге берілген тапсырманы
тексеру.
Ә) Гугл диск арқылы өткен
тақырыптарды қайталау тестін орындау
Б)-Бүгінгі сабағымызда да өнімділікке берілген тапсырмалар орындап, мамандықтың басқа
да түрлерін анықтайтын боламыз.
Оқу
мақсаты жарияланады.
В)
Топтық жұмыс: дөңгелектер қию арқылы өнімділікті
анықтау
|
Жаттығу
жасайды.
Жұппен үй жұмысын
тексереді.
|
Бағалау
парағына
критерий бойынша бағалайды
:
А)
3балл
Ә) 6
балл
|
|
Жаңа
білім
10
мин
2 мин
15
мин
Бекіту
13
мин
|
(Т) 1- тапсырма «Ойлан,
талқыла» әдісі.
1)Сұраққа жауап
беріңдер.
Ш:
3*10=30
2*10=20
30>20
30+20=50
Ж: Анасы мен қызы 10 минутта
50 мәнті түйді.
2а) Құмсағаттың көмегімен 1
минут ішінде қанша мысал шығаратындарыңды тексеріңдер. Мысал
шығарудағы өзіңнің өнімділігңді ата.
3*(180-90)-70=200-ф
(320-80)*1=240-о
400:50*40=320-р
240:60*100=400-м
640-560*0=640
-у
1000:5*4=800-л
(940-720)*4=880-а
Формула
2ә) Біз формула деп нені
айтамыз? Формулаларға қараңдар ережені
толықтырыңдар.
ОНЛАЙН МЕКТЕП ПЛАТФОРМАСЫНДА
ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУ
Сергіту сәтінде билеп
сергиді.
(Ұ, Д) 2- тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асады.
3)
t
(мин)
|
2
|
4
|
6
|
7
|
9
|
t
|
A
(құймақ)
|
4
|
8
|
12
|
14
|
18
|
2*t
|
4) Есептің шешуін
жазыңдар.
Ш:
t=84:14=6
Ж: тәжірибелі шебер 6 сағатта
дайындайды.
Ш:А=10*4=40
Ж: жас жұмысшы барлығы 40
бөлшек дайындайды.
Ш:
V=14:2=7
Ж: шебердің шәкірті 1сағатта 7
бөлшек дайындайды.
6) Шығармашылық
жұмыс.
2400:4=600-таңғы
ас
2400:5=480-кешкі
ас
2400-(600+480)=1320(түскі
ас)
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
-4-есептегі кестенің әр жолы
бойынша кері есеп құрастыр және шығар.
(Д) 3- тапсырма дәптермен
жұмыс.
7) Шешуі бойынша есеп
құрастырыңдар. Дәптерге кесте сызып, оны
толтырыңдар.
Тауардың
атауы
|
бағасы,
тг
|
саны
|
құны,
тг
|
Тәтті
нан
|
25
|
160
|
5200
|
шырын
|
?
|
10
|
Асқар әрқайсысы 25тг тұратын
160 дана тәтті нан мен 10 қорап шырынға барлығы 5200тг төледі. Бір
қорап шырынның бағасы қанша теңге?
8) Есепті
шығарыңдар.
Ш: 2*3=6
(жұмыртқа)
1*3=3
(тұз)
½*3=1 ½
(сүт)
2*3=6
(қызанақ)
2*4=8
(жұмыртқа)
1*4=4
(тұз)
½*4=2
(сүт)
2*4=8
(қызанақ)
Ж: 3 адамға 6 жұмыртқа, 3
шымшым тұз,1,5 кесе сүт, 6 қызанақ қажет. 4 адамға 8 жұмыртқа, 4
шымшым тұз,2 кесе сүт, 8 қызанақ қажет.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
84-бет
№9.
|
Тапсырмаларды
орындайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырма
орындайды.
Тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
Тексере отырып өрнектердің
мәнін есептеуді орындайды-.
Өрнектердің мәнін
есептейді-7балл.
3
балл
10
балл
Есептің шешуін, жауабын
шығарады-1балл.
Есептің шешуін, жауабын
шығарады-
Шешуі бойынша есеп құрастырып,
кестені толтырады-1балл.
Есептің шешуін, жауабын
шығарады-2балл.
|
Математика
4-сынып
2-бөлім
Телефон,планшет
|