"Өнімділік " тақырыбына сабақ жоспары 4 сынып математика пәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Өнімділік " тақырыбына сабақ жоспары 4 сынып математика пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өнімділік " тақырыбына арналған сабақ жоспары 4 сынып математика пәні Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ Өскемен қаласы ШҚО

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 63-сабақ

Бөлім:

Есеп шығару. Ортақ тақырып: «Мамандықтар әлемі»

Мұғалімнің аты-жөні

Рахимжанова Данара Мусратовна

Күні:

07.12.2022 жыл

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өнімділік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.2** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану;

Сабақтың мақсаты

  • есептерді шығаруда өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Ә) Гугл диск арқылы өткен тақырыптарды қайталау тестін орындау

Б)-Бүгінгі сабағымызда да өнімділікке берілген тапсырмалар орындап, мамандықтың басқа да түрлерін анықтайтын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

В) Топтық жұмыс: дөңгелектер қию арқылы өнімділікті анықтау

Жаттығу жасайды.



Жұппен үй жұмысын тексереді.




Бағалау парағына

критерий бойынша бағалайды :

А) 3балл

Ә) 6 балл





Жаңа білім

10 мин























2 мин



15 мин
























Бекіту

13 мин








(Т) 1- тапсырма «Ойлан, талқыла» әдісі.

1)Сұраққа жауап беріңдер.

Ш: 3*10=30

2*10=20

30>20

30+20=50

Ж: Анасы мен қызы 10 минутта 50 мәнті түйді.

2а) Құмсағаттың көмегімен 1 минут ішінде қанша мысал шығаратындарыңды тексеріңдер. Мысал шығарудағы өзіңнің өнімділігңді ата.

3*(180-90)-70=200-ф

(320-80)*1=240-о

400:50*40=320-р

240:60*100=400-м

640-560*0=640 -у

1000:5*4=800-л

(940-720)*4=880-а

Формула

2ә) Біз формула деп нені айтамыз? Формулаларға қараңдар ережені толықтырыңдар.

ОНЛАЙН МЕКТЕП ПЛАТФОРМАСЫНДА ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУ

Сергіту сәтінде билеп сергиді.


(Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

3)

t (мин)

2

4

6

7

9

t

A (құймақ)

4

8

12

14

18

2*t

4) Есептің шешуін жазыңдар.

Ш: t=84:14=6

Ж: тәжірибелі шебер 6 сағатта дайындайды.

Ш:А=10*4=40

Ж: жас жұмысшы барлығы 40 бөлшек дайындайды.

Ш: V=14:2=7

Ж: шебердің шәкірті 1сағатта 7 бөлшек дайындайды.

6) Шығармашылық жұмыс.

2400:4=600-таңғы ас

2400:5=480-кешкі ас

2400-(600+480)=1320(түскі ас)

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

-4-есептегі кестенің әр жолы бойынша кері есеп құрастыр және шығар.


(Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

7) Шешуі бойынша есеп құрастырыңдар. Дәптерге кесте сызып, оны толтырыңдар.

Тауардың атауы

бағасы, тг

саны

құны, тг

Тәтті нан

25

160


5200

шырын

?

10

Асқар әрқайсысы 25тг тұратын 160 дана тәтті нан мен 10 қорап шырынға барлығы 5200тг төледі. Бір қорап шырынның бағасы қанша теңге?

8) Есепті шығарыңдар.

Ш: 2*3=6 (жұмыртқа)

1*3=3 (тұз)

½*3=1 ½ (сүт)

2*3=6 (қызанақ)

2*4=8 (жұмыртқа)

1*4=4 (тұз)

½*4=2 (сүт)

2*4=8 (қызанақ)

Ж: 3 адамға 6 жұмыртқа, 3 шымшым тұз,1,5 кесе сүт, 6 қызанақ қажет. 4 адамға 8 жұмыртқа, 4 шымшым тұз,2 кесе сүт, 8 қызанақ қажет.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

84-бет №9.

Тапсырмаларды орындайды.






















Билеп сергиді.


Тапсырма орындайды.























Тапсырма орындайды.











Дескриптор:





Тексере отырып өрнектердің мәнін есептеуді орындайды-.

Өрнектердің мәнін есептейді-7балл.

3 балл



10 балл


Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.


Есептің шешуін, жауабын шығарады-



















Шешуі бойынша есеп құрастырып, кестені толтырады-1балл.









Есептің шешуін, жауабын шығарады-2балл.



Математика

4-сынып 2-бөлім



















Телефон,планшет
















Қорытынды

2 мин

Кері байланыс: «Жемістер» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: 84-бет №10.

Рефлексия жасайды.

ҚБ қойылады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2022
1164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі