Информатика пәні бойынша 9 сыныпқа арналған маршрут парағы
|
Сыныбы |
9 «А, Ә» |
|
Пәні |
Информатика |
|
Мерзімі: |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Увалиева Майрагуль Калкеновна |
|
Оқулық |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық . / Г.И.Салғараева, К.А.Калымова, Ж.А.Орынтаева – Нұр-Сұлтан:«Арман-ПВ»баспасы,2019./ |
|
Сабақ №27, тақырыбы |
§5.1. PyGame кітапханасы |
|
Оқу мақсаты |
9.3.3.3 - PyGame; PyGame кітапханасын қосу |
|
Іс –әрекет түрі |
Ресурс ( Мұғалім толтырады) |
Орындалуы |
||
|
Оқы |
“ PyGame кітапханасы” атты (GoogleClassroom платформасы немесе WhatsApp желісі арқылы) слайд қарау. |
Оқушы орын-даған тапсыр-маларға «+» таңбасын қою |
||
|
Сұрақтар |
Тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары : 1.Python кітапханалары деген не? 2.PyGame кітапханасын қалай іске қосуға болады? 3.PyGame кітапханасының қызметінің мәні неде? 4.PyGame модульдерін атаңдар. |
Оқушы дұрыс жауап берген 1 сұраққа 1 балл беру. |
||
|
Орында |
Міндетті деңгей |
Мүмкін деңгей |
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша |
|
|
Тапсырма. Дәптерге орында. PyGame кітапханасын орнату алгоритмін дәптерлеріңе жазыңдар.
|
Компьютермен жұмыс. Компьютерге PyGame орнатыңдар. PyGame программасының орнатылғандығын тексер. |
|||
|
Рефлексия |
|
|
||
|
Мына сұрақтарға жауап беру ұсынылады: - нені білді, нені үйренді - не түсініксіз қалды - немен жұмыс жасау қажет |
«+» не/се «-» |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Міндетті деңгей. Оқулықтағы тақырыпты түсініп оқу және сұрақтарға жауап бере алу. |
Мүмкін деңгей . Қосымша ғаламтордан ақпарат іздеу. Python мен PyGame тақырып-тарының терминдеріне қатысты сөзжұмбақ құрастырыңдар. |
|
|
|
Оқушымен кері байланыс |
Ауызша бағалау, комментарий жазу, балл қою |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Онлайн сабақ. Артқы фон мен ойын кейіпкерлері
Онлайн сабақ. Артқы фон мен ойын кейіпкерлері
Информатика пәні бойынша 9 сыныпқа арналған маршрут парағы
|
Сыныбы |
9 «А, Ә» |
|
Пәні |
Информатика |
|
Мерзімі: |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Увалиева Майрагуль Калкеновна |
|
Оқулық |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық . / Г.И.Салғараева, К.А.Калымова, Ж.А.Орынтаева – Нұр-Сұлтан:«Арман-ПВ»баспасы,2019./ |
|
Сабақ №27, тақырыбы |
§5.1. PyGame кітапханасы |
|
Оқу мақсаты |
9.3.3.3 - PyGame; PyGame кітапханасын қосу |
|
Іс –әрекет түрі |
Ресурс ( Мұғалім толтырады) |
Орындалуы |
||
|
Оқы |
“ PyGame кітапханасы” атты (GoogleClassroom платформасы немесе WhatsApp желісі арқылы) слайд қарау. |
Оқушы орын-даған тапсыр-маларға «+» таңбасын қою |
||
|
Сұрақтар |
Тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары : 1.Python кітапханалары деген не? 2.PyGame кітапханасын қалай іске қосуға болады? 3.PyGame кітапханасының қызметінің мәні неде? 4.PyGame модульдерін атаңдар. |
Оқушы дұрыс жауап берген 1 сұраққа 1 балл беру. |
||
|
Орында |
Міндетті деңгей |
Мүмкін деңгей |
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша |
|
|
Тапсырма. Дәптерге орында. PyGame кітапханасын орнату алгоритмін дәптерлеріңе жазыңдар.
|
Компьютермен жұмыс. Компьютерге PyGame орнатыңдар. PyGame программасының орнатылғандығын тексер. |
|||
|
Рефлексия |
|
|
||
|
Мына сұрақтарға жауап беру ұсынылады: - нені білді, нені үйренді - не түсініксіз қалды - немен жұмыс жасау қажет |
«+» не/се «-» |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Міндетті деңгей. Оқулықтағы тақырыпты түсініп оқу және сұрақтарға жауап бере алу. |
Мүмкін деңгей . Қосымша ғаламтордан ақпарат іздеу. Python мен PyGame тақырып-тарының терминдеріне қатысты сөзжұмбақ құрастырыңдар. |
|
|
|
Оқушымен кері байланыс |
Ауызша бағалау, комментарий жазу, балл қою |
шағым қалдыра аласыз













