×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Онтогенез – организмдердің жеке дамуы.

Автор:Бакирова Зухра Икрамхановна
Бағыты: Биология
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 10 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-04-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

1. Организмдердің эмбриологиялық, постэмбриологиялық даму сатыларына сипаттама беру; 2. Эктодерма, мезодерма, энтодерма ұрық жапырақшаларында мүшелердің пайда болуын түсіндіру;



Күні:
С. Керімбеков атындағы орта мектеп



Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: §35. Онтогенез – организмдердің жеке дамуы.
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1. Организмдердің эмбриологиялық, постэмбриологиялық даму сатыларына сипаттама беру;2. Эктодерма, мезодерма, энтодерма ұрық жапырақшаларында мүшелердің пайда болуын түсіндіру;
Сабақтың мақсаттары:




Жетістік критерийлері: 1. Организмдердің эмбриологиялық, постэмбриологиялық даму сатыларына сипаттама бере біледі;2. Эктодерма, мезодерма, энтодерма ұрық жапырақшаларында мүшелердің пайда болуын түсінеді;
Тілдік мақсат:
Пәнаралық байланыстар
АКТ қолдану дағдылары
Әдіс-тәсілдер:
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы І. Кіріспе:(5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушыларды түгелдеу.



АКТ

Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім:(30 минут)Метаморфоз – түрленіп даму.

2) Онтогенез қандай ірі екі кезеңге бөлінеді? Эмбриогенез, постэмбриогенез.













Зигота туу тірш.жою

1-топ: Онтогенез. Эмбриология ғылымының дамуы туралы қысқаша тарихи мәліметтер.2-топ: Бластула. Гаструла.3-топ: Нейрула1. Жеке жұмыс. Кітапты оқиды. 2. Жұппен жұмыс. Екі оқушыдан бірлесіп тақырып бойынша мәліметтерді бөліседі





оқулық,

жұмыс дәптері,

слайд,

бағалау парағы,

стикер,



маркер,


1-топ: «Ойлан тап» әдісі





2-топ: «Дұрыс, бұрыс» әдісі

3-топ: «Биологиялық диктант» әдісі













АКТбағалау парағы,

стикер,



маркер,













бағалау парағы,

стикер,



маркер,























бағалау парағы,

стикер,





маркер,


Сергіту-қорытындылау. Шеринг әдісі

Сабақтың соңыІІІ. Қорытынды:«Кері байланыс бутерброды»Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;Сабақ соңында оқушылардан кері байланыс аламын:Оқушылардың білімін бағалау.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады бағалау парағы,

стикер,

күнделік.


Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Қорытынды бағамдау2: топтық жұмыс 1:2:


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: