Материалдар / Өө әрпі мен дыбысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өө әрпі мен дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
698
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сауат ашу пәні

Сабақ

Мектепт

Күні:

Оқытушының аты-жөні: .

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғатқа саяхат.

Өө дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы білуге тиісті: Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап береді (мұғалім көмегімен). Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиісті: Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажыратады және орынды қолданады. Мәнерлеп оқиды, түсінігін айтады.

Кейбір оқушылар білуге тиісті: Алған білімдерін қолдана алады.

Тілдік мақсат

Ішінде Ө дыбысы бар сөздерді қолданады, мағынасын түсінеді.

Құндылықтар-ды дарыту

Сүйіспеншілік. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, ынтымақтасып жұмыс жасай алуына тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым.

Бастапқы білім

Оқушылардың дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен түсініктері бар; сызба-үлгілерді қолдана отырып, сөзге дыбыстық талдау жасай алады; дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады; сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан; өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар.

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурс-тар

Дескрип-тор

Ұ

Сабақтың басы

1-2 минут


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Ширату:

Жақсы бала еңбекшіл
Ер азамат болады.
Қиындықты жеңіп кіл,
Құшағы гүлге толады.
Еңбекшіл осындай,
Болайықшы досым – ай.

Топтарға бөлу


Жай музыка

Тақпақ









Қызығушылықты ояту


Білу

3-10 минут






1.2.6.1 (МК; Ө; Т; Қ) Ертегінің мазмұнын сурет бойынша айту білігін бағалау


Оқушыларға ертегіні сурет бойынша жалғастырып, «Құмырсқаның достары шын достар ма?», «Адал дос қандай болады?» деген сұрақтарға жауап іздетіледі.

Тыңдалған мәтін мазмұнын сурет бойынша мазмұнын айта алу білігі бағаланады.

Оқулық

Суреттер

1. Ертегіні жалғастыра-ды.

2. Сұрақтарға жауап береді.

3. Суретті пайдаланып, ертегінің мазмұнын баяндайды.

1



1


1


Мағынаны ажырату


Ортасы

Түсіну

11-15 минут







1.2.9.1 (МК; Ө; Қ) «Ө» дыбысы мен әрпін ажырата алу, әріпті дыбыспен сәйкестендіру білігін бағалау.


«Ө» дыбысы және әрпімен таныстырылады. «Ө» дауысты дыбыс екені, оның сөздің басында, ортасында, соңында келу үлгілері көрсетіледі.

Әріптік таңбасы үйретіледі.

« Өрмекші»» сөзіне дыбыстық талдау жасатылады.

Оқулық

https://www. Google.kz

Сурет-тер





1. Ө дыбысын дұрыс дыбыстайды, әрп таңбасын таниды.

2. Сөз ішіндегі орнын біледі, табды.

3 Сөзге дыбыстық талдау жасайды.

1





1




1




Қолдану

16-24 минут



























25-30 минут












1.2.5.1 (МК; Ө; Қ) Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу білігін бағалау.


Оқулықтағы Мерей мен Әлидің сұхбаты оқылады. «Табиғат дегеніміз не?» деген сұрақ қойып, балалардың не білетіндері сұралады. «Бізді қоршаған әлем» туралы балаларда бар білімді анықтау үшін «Өрмекші торы» немесе «Шырмауық» әдісі қолданылады. Балалар шеңбер болып тұрады. Тоқыма жібі пайдаланылады, сұраққа жауап берген оқушының қолына жіп бір рет оралады. Келесі жауап берген оқушы да жіптен ұстайды. Осылайша әр жауап берген оқушы қолына жіпті бір реттен оралады. Шеңбер болып тұрған оқушылардың қолындағы жіп те өрмекші торы секілді шиеленісе береді. Белгіленген уақыттан кейін (5 минут) әр оқушының қолындағы жіп орауын санау арқылы табиғат туралы қаншалықты мәлімет білетіндігі анықталады.


Рисунок 2



Бөлім

Тыңдалым және айтылым

Бөлімше

1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну

Оқу мақсаты

1.1.1.1 Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.

Ойлау дағдыла-рының деңгейі

Қолдану

Бағалау критерийі

1. Сөз, сөйлем, мәтінді ажыратады.

2. Сөйлеу барысында тілдік бірліктерді орынды қолданады.

3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын айтады.


Тапсырма: Суретке мұқият қараңыз. Берілген сөйлемдерді тыңдаңыз. Қайсысы мәтін екенін анықтаңыз.



1-тыңдалым

Менің әкем - теңізші. Ол бізге теңіз туралы көп әңгімелер айтады. Оның әңгімелері өте қызықты.


2-тыңдалым

Теңізшінің қалпағында зәкірдің суреті бар. Бала тастың үстінде отыр.


Мәтінде неше сөйлем бар?

Мәтіннің мазмұнын айтыңыз.


Дескриптор: Білім алушы

1. Мәтін мен сөйлемді ажыратады.

2. Мәтіндегі сөйлемдердің санын анықтайды.

3. Мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды.


Оқулық

Суреттер

Жіп






























ҚБ


Сұраққа дұрыс жауап береді.

































1. Мәтін мен сөйлемді ажыратады.

2. Мәтіндегі сөйлемдер-дің санын анықтайды.

3. Мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды.


1



































1



1




1



Талдау

31-36 минут







Сергіту сәті

37 минут


1.1.9.2 (МК; Ө; Қ) Сөздерге буындық-дыбыстық талдау жасау.


Табиғатқа жататын сөздер тақтаға және дәптерге жазғызылып, буындық-дыбыстық талдау жасалады.


Табиғат:


Бір, екі, үш,

Бойға жинап күш.

Қолға қалам алайық,

Әдемі етіп жазайық.

Оқулық

Дәптер







Сергіту сәтіне арналған жинақ

1. Сөздерді қатесіз жазады.

2. Сөздерді буынға дұрыс бөледі.

3. Дыбыстық талдау жасайды.


1



1




1







Ой толғаныс


Жинақтау

38-42 минут

1.3.11.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстыру және оларды гигиеналық талаптарға сай жазу білігін бағалау.


Оқушылардың Өө әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз, әрі көркем жазуы қадағаланады.

Оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыруда бастырып жазу әдісі мен генетикалық әдіс тиімді қолданылады.

84-беттегі қоңырау өлеңін көшіртіп жазғызылады.

ң дыбысы кездесетін сөздерді буынға бөлдіріп жазғызылады.

Қатені табу және түзету жұмыстары жұппен жұмыс арқылы жүргізіледі.

Дәптер-

мен жұмыс


1. Ө әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз, көркем жазады.

2. Өлеңді қатесіз, көркем жазып көшіреді.

3. Сөздерді буынға дұрыс бөледі.

1






1





1

Сабақтың соңы

Бағалау

43-45 минут

Кері байланыс

Оқушылардың «Бас бармақ» арқылы өзін-өзі, өзгелерді бағалауы және мұғалімнің бағалау парағы арқылы бағалауы жүргізіледі.

Мадақтаулар

Бағалау парағы

Дифференциа-ция – оқушы-ларға көбірек қолдау көрсе-туді қалай жос-парлайсыз? Қа-білеті жоғары оқушыларға қандай тапсыр-малар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс. Денсау-лық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ.
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсе-ту. Қабілеті жоғары оқу-шылар айтыл-ған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұ-рыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
























Сауат ашу пәні


БЕКІТЕМІН

Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақ

Мектеп:

Күні

Оқытушының аты-жөні:

Сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғатқа саяхат.

Өө дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы білуге тиісті: Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білеі немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап береді (мұғалім көмегімен). Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиісті: Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажыратады және орынды қолданады. Мәнерлеп оқиды, түсінігін айтады.

Кейбір оқушылар білуге тиісті:

Тілдік мақсат

Ішінде Ө дыбысы бар сөздерді қолданады, мағынасын түсінеді.

Құндылықтар-ды дарыту

Сүйіспеншілік. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, ынтымақтасып жұмыс жасай алуына тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым.

Бастапқы білім

Оқушылардың дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен түсініктері бар; сызба-үлгілерді қолдана отырып, сөзге дыбыстық талдау жасай алады; дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата алады; сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан; өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар.

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурс-тар

Дескрип-тор

Ұ

Сабақтың басы

1-2 минут


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Ширату:

Үлкенді тыңдаймыз,

Кішілерді сыйлаймыз.

Жүректердің жылуын

Бір-бірімізге сыйлаймыз.

(Оқушылар суретке қарап бір-біріне тілек айтады)

Шын жүректен! Гүлдей жайна! Күндей күлімде! Жұлдыздай жарқыра! Аспандай ашық бол! т.б.

Топтарға бөлу


Жай музыка

Тақпақ









Қызығушылықты ояту


Білу

3-10 минут





1.2.5.1 (МК; Ө; Қ) Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу білігін бағалау.


«Табиғат дегеніміз не?» деген сұрақ қойып, балалардың не білетіндері сұралады. «Бізді қоршаған әлем» туралы балаларда бар білімді анықтау үшін «Өрмекші торы» немесе «Шырмауық» әдісі қолданылады. Балалар шеңбер болып тұрады. Белгіленген уақыттан кейін (5 минут) әр оқушының қолындағы жіп орауын санау арқылы табиғат туралы қаншалықты мәлімет білетіндігі анықталады.

Оқулық

Суреттер

Сұраққа дұрыс жауап береді.











1















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!