Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Директордың оқу-өндірістік

    жұмыстары жөніндегі орынбасары

    _____________А.Б.Ахметова


    Түсіндірме жазба


    Курс:

    4

    Топ:

    №13

    Сабақ нөмірі:

    /пар/

    9

    Мамандық /

    біліктілік:

    130401-Ақпаратты қорғау технигі

    Сабақтың тақырыбы:

    Оперативті жады және оның түрлері 

    Күні:

    №13 28.09.2021

    Ұзақтығы:

    90

    Өткізу орны:

    №8 «Информатика» кабинеті

    Сабақтың мақсаты:

    • міндеті:

    Компьютер құрылысының бір бөлігі жадымен танысып оқушылардың түсініктерін жүйелеуге және кеңейтуге жағдай жасау. Тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.


    • тәрбиелік:

    Студенттерді сабақ барысында білімділікке, жауапкершілікке, нақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.


    • күтілетін нәтиже:

    Кез келген компьютердің ең негізгі құрамдас бөлігі ол – жады. Сол туралы білімдеоін кеңейтіп өз беттерінше тақырыпты талқылап терең түрде ашу ,білімдерін жүйелеу және кеңейтуме н дағдыларын қалыптастыру.


    Сабақ типі:

    Сабақ түрі:

    Теориялық сабақ

    Оқыту әдістері, әдістемелік шаралар, педагогикалық техникалар,

    педагогикалық технологиялар:

    кітаппен жұмыс/ СӨЖ,пікірлесу,

    лекция/,көрнекілік/иллюстрация,демонстрация /;практикалық репродуктивті;дедуктивті;

    оқытушының оқу-әдістемелік жұмыстары, өзіндік оқу жұмысының әдістемесі,ауызша бақылау

    жұмысы, жазбаша бақылау жұмысы, тест, сұрақ-жауап ж/е т.б


    Қажетті құралдар мен жабдықтар:

    Оқулықтар, әдістемелік оқулық, интерактивті тақта, электрондық оқулық, таратылмалы дидактикалық материалдар, плакаттар.


    Оқытушы туралы ақпарат:

    Т.А.Ә: Терекбаева А.Б.

    Тел.: 87077287654

    Сабақтың жоспар- конспектісі



    Сабақ барысы


    Уақыт (мин)


    Оқытушы әрекеті


    Білім алушының әрекеті

    Оқыту ресурстары мен материалдар

    1

    2

    3

    4

    5

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    5

    а) Дәрісхананың гигиеналық тазалығын тексеру;

    ә) Интерактивті тақтаны қосып, сабаққа дайындау ;

    б) Студенттерді түгендеу;

    д) Кезекшілерден үйге не берілгендігі жөнінде сұрау;

    в) Студенттердің сабаққа дайындығын тексеру;

    г) Сабақтың мақсатымен, барысымен таныстыру.


    Сәлеметсіздер ме! Отырыңыздар! Кім кезекші? Сабақта кім жоқ? Үйге не берілді?

    Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күнді және сабақтың тақырыбын жазып алыңыздар.


    Ұйымдастырудың қысқаша мерзімінде студенттер амандасады,топ студенттерінің толық дайындығын көрсетеді.

    Тақта,

    Көрнекілік материалдар

    2.Үй жұмысын

    жан жақты тексеру

    6

    Бақылаймын.

    Студенттердің алдыңғы сабақтағы алған білімдерін байқау үшін сұрақ-жауап қойылады.

    1. Пернелерді басу ережелері қандай?

    2. Машиналық аударма дегеніміз не?

    3. Қолданбалы бағдарлама пакеттері дегеніміз не?

    4. Практикалық жұмысты жасамастан бұрын, ең бірінші біз мән беретін нәрсе?

    «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау


    1.Студенттер сұрақ –жауап әдісімен өздерінің білімдерін жинақтап, еске түсіріп, сұрақтарға жауап береді.

    2. Үй тапсырмасын орындайды.

    Тақта,

    көрнекілік материалдар.


    3.Жаңа сабақты қабылдау кезеңі.

    51

    • Біз бүгінгі сабағымызда т ақпарат туралы сөз қозғаймыз.

    • Осы біз ақпаратты қалай сақтаймыз?Ақпаратты қалай қабылдаймыз?

    Ұялы телефондарға тоқталайық. Оқушылар жауабы /Дербес компьютер, проектор, ұялы телефондар, интерактивті тақта/

    Сендер компьютер , телефонды қалай тандаймыз несіне көңәл бөлемізр? Оқушылар жауабы: Оқушылар телефондардың фирмаларының аттарын айтады ,компьютердің ,телефонның түрі, жадысы, экраны, размері.



    • Тақтаға назар аударайық мында түрлі ұялы телефондардың аты, шыққан жылы, өндіруші ел, операциялық жүйесі жазылған

    ұялы телефондар туралы слайд көрсетіледі

    Осы ақпарат қандай түрінде берілген? Оқушылар жауабы /мәтіндік/

    Мәтіндік ақпаратты басқа түрде ұсынуға бола ма? Қандай? Оқушылар жауабы -Өз ойларын айтады

    Мәтінде берілген шамаларды салыстырыңдар. Берілген ақпаратты есте сақтау оңай ма? Осы мәтін күйінде берілген ақпаратты біз бірден қабылдай аламыз ба? Оқушылар жауабы -Өз ойларын айтады.

    Оқушылар жауабы өз ойларын айтады

    Проблемалық сұрақ Мәтіндік ақпаратты тағы қандай түрде ұсынуға болады? Схема, график, сызба, диаграмма түрінде

    • Ақпаратты компьютердің,телефонның кандай құрылғысы сақтайды? ОЗУ, КЕШ.ЖАДЫ.

    • Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен? Сабақтың тақырыбы «Оператифті жады»

    • Оперативті деген сөзді қалай түсінеміз? Оқушылар жауап береді.

    ІҮ. Сабақтың негізгі тақырыбы мен мақсатын анықтау

    мақсат қою:

    енді осы тақырып бойынша әркім дәптерлеріңе 2 сөйлеммен Смарт (ақылды) мақсат жаза қойыңдар. Әр оқушы дәптерлеріне бүгінгі сабаққа мақсаттарын жазады, 1-2 оқушыға оқыту

    Электронды оқулықта берілген ақпаратпен жұмыс жасаймыз.SIN KAZ Модуль 1 компьютер құрылғысы.

    Ол не?

    Не үшін керек?

    =

    ұғым

    +



    Ұғым



    Слайдта көру

    Ү. Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеруі

    - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

    Бағыт беру /тапсырма бойынша/ Топта постермен жұмыс.

    Әр топқа топтастырылған тақырып бойынша мәтін беріледі. Әр топ берілген мәтіндә талқылайды

    Жұппен жұмыс. Оқушылар карточканың түсі бойынша жұптасып отырады. «Көршіңе айтып бер» тәсілі бойынша жұппен талқылау ұсынылады.

    І топ: Оперативті жады деген не?

    ІІ топ: Жадының түрлері

    ІІІ топ: Қандай қызмет атқарады?

    Мұғалімнің қалауымен әр топта орындықтың артына стикер жабыстыру арқылы спикер тағайындау жүзеге асады.

    Постерге түсіру, қорғау ұсынылады.

    Постерді бағалау дискрипторы бойынша бағалау Ұтымды жағын қолдау және өз ұстанымдарына сәйкес ұсыныстарын ортаға салу. Әр топ өз идеяларын постерге түсіреді.




    Студенттер өз бетінше тапсырмаларды орындайды

    Оқулықтар,тақта,

    көрнекілік материалдар. Әдістемелік нұсқаулар.

    4. Білім алушылардың жаңа материалды түсініп және белсенді игеру

    үшін бекіту кезеңі.




    8

    Пысықтаймын.

    1.Жаңа сабақта алған білімдерін бекіту үшін сұрақтар қоямын.

    1. Бұл практикалық жұмыстарды қандай программаларды орындадыңыздар?

    2. Сіздерге қандай тапсырма ұнады, несімен?


    1.Студенттер жаңа сабақ бойынша алған білімдерін қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді


    Оқулықтар,тақта,

    көрнекілік материалдар. Әдістемелік нұсқаулар.


    10

    Сергіту сәті. Психологиялық тест

    Сергіту сәті: «Көзге арналған жаттығулар»

    • Көздерді оңға – солға, солдан оңға қарай қозғалту;

    • Көз қарашығын көкке одан төменге қарату;

    • Сағат тілі бойымен көзді айналдыру;

    • Тез арада көзді ашып – жұму;

    • Көздерді солжақ астыңғы бұрыштан, оңжақ үстіңгі бұрышқа қарату. Дәл солай бірақ енді керісінше жасау.

    Әрбір жаттығуды кемінде 4-5 рет қайталау қажет.



    5.Жаңа материалды білім алушының түсінуін тексеру кезеңі

    10

    «Бес саусақ» тәсілі

    Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

    Бас бармақ –

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Терекбаева Айнашым Балтабайқызы
    18 Қазан 2021
    858
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Оперативті жады және оның түрлері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Оперативті жады және оның түрлері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Кез келген компьютердің ең негізгі құрамдас бөлігі ол – жады. Сол туралы білімдеоін кеңейтіп өз беттерінше тақырыпты талқылап терең түрде ашу ,білімдерін жүйелеу және кеңейтуме н дағдыларын қалыптастыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Директордың оқу-өндірістік

    жұмыстары жөніндегі орынбасары

    _____________А.Б.Ахметова


    Түсіндірме жазба


    Курс:

    4

    Топ:

    №13

    Сабақ нөмірі:

    /пар/

    9

    Мамандық /

    біліктілік:

    130401-Ақпаратты қорғау технигі

    Сабақтың тақырыбы:

    Оперативті жады және оның түрлері 

    Күні:

    №13 28.09.2021

    Ұзақтығы:

    90

    Өткізу орны:

    №8 «Информатика» кабинеті

    Сабақтың мақсаты:

    • міндеті:

    Компьютер құрылысының бір бөлігі жадымен танысып оқушылардың түсініктерін жүйелеуге және кеңейтуге жағдай жасау. Тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.


    • тәрбиелік:

    Студенттерді сабақ барысында білімділікке, жауапкершілікке, нақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.


    • күтілетін нәтиже:

    Кез келген компьютердің ең негізгі құрамдас бөлігі ол – жады. Сол туралы білімдеоін кеңейтіп өз беттерінше тақырыпты талқылап терең түрде ашу ,білімдерін жүйелеу және кеңейтуме н дағдыларын қалыптастыру.


    Сабақ типі:

    Сабақ түрі:

    Теориялық сабақ

    Оқыту әдістері, әдістемелік шаралар, педагогикалық техникалар,

    педагогикалық технологиялар:

    кітаппен жұмыс/ СӨЖ,пікірлесу,

    лекция/,көрнекілік/иллюстрация,демонстрация /;практикалық репродуктивті;дедуктивті;

    оқытушының оқу-әдістемелік жұмыстары, өзіндік оқу жұмысының әдістемесі,ауызша бақылау

    жұмысы, жазбаша бақылау жұмысы, тест, сұрақ-жауап ж/е т.б


    Қажетті құралдар мен жабдықтар:

    Оқулықтар, әдістемелік оқулық, интерактивті тақта, электрондық оқулық, таратылмалы дидактикалық материалдар, плакаттар.


    Оқытушы туралы ақпарат:

    Т.А.Ә: Терекбаева А.Б.

    Тел.: 87077287654

    Сабақтың жоспар- конспектісі



    Сабақ барысы


    Уақыт (мин)


    Оқытушы әрекеті


    Білім алушының әрекеті

    Оқыту ресурстары мен материалдар

    1

    2

    3

    4

    5

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    5

    а) Дәрісхананың гигиеналық тазалығын тексеру;

    ә) Интерактивті тақтаны қосып, сабаққа дайындау ;

    б) Студенттерді түгендеу;

    д) Кезекшілерден үйге не берілгендігі жөнінде сұрау;

    в) Студенттердің сабаққа дайындығын тексеру;

    г) Сабақтың мақсатымен, барысымен таныстыру.


    Сәлеметсіздер ме! Отырыңыздар! Кім кезекші? Сабақта кім жоқ? Үйге не берілді?

    Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күнді және сабақтың тақырыбын жазып алыңыздар.


    Ұйымдастырудың қысқаша мерзімінде студенттер амандасады,топ студенттерінің толық дайындығын көрсетеді.

    Тақта,

    Көрнекілік материалдар

    2.Үй жұмысын

    жан жақты тексеру

    6

    Бақылаймын.

    Студенттердің алдыңғы сабақтағы алған білімдерін байқау үшін сұрақ-жауап қойылады.

    1. Пернелерді басу ережелері қандай?

    2. Машиналық аударма дегеніміз не?

    3. Қолданбалы бағдарлама пакеттері дегеніміз не?

    4. Практикалық жұмысты жасамастан бұрын, ең бірінші біз мән беретін нәрсе?

    «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау


    1.Студенттер сұрақ –жауап әдісімен өздерінің білімдерін жинақтап, еске түсіріп, сұрақтарға жауап береді.

    2. Үй тапсырмасын орындайды.

    Тақта,

    көрнекілік материалдар.


    3.Жаңа сабақты қабылдау кезеңі.

    51

    • Біз бүгінгі сабағымызда т ақпарат туралы сөз қозғаймыз.

    • Осы біз ақпаратты қалай сақтаймыз?Ақпаратты қалай қабылдаймыз?

    Ұялы телефондарға тоқталайық. Оқушылар жауабы /Дербес компьютер, проектор, ұялы телефондар, интерактивті тақта/

    Сендер компьютер , телефонды қалай тандаймыз несіне көңәл бөлемізр? Оқушылар жауабы: Оқушылар телефондардың фирмаларының аттарын айтады ,компьютердің ,телефонның түрі, жадысы, экраны, размері.



    • Тақтаға назар аударайық мында түрлі ұялы телефондардың аты, шыққан жылы, өндіруші ел, операциялық жүйесі жазылған

    ұялы телефондар туралы слайд көрсетіледі

    Осы ақпарат қандай түрінде берілген? Оқушылар жауабы /мәтіндік/

    Мәтіндік ақпаратты басқа түрде ұсынуға бола ма? Қандай? Оқушылар жауабы -Өз ойларын айтады

    Мәтінде берілген шамаларды салыстырыңдар. Берілген ақпаратты есте сақтау оңай ма? Осы мәтін күйінде берілген ақпаратты біз бірден қабылдай аламыз ба? Оқушылар жауабы -Өз ойларын айтады.

    Оқушылар жауабы өз ойларын айтады

    Проблемалық сұрақ Мәтіндік ақпаратты тағы қандай түрде ұсынуға болады? Схема, график, сызба, диаграмма түрінде

    • Ақпаратты компьютердің,телефонның кандай құрылғысы сақтайды? ОЗУ, КЕШ.ЖАДЫ.

    • Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен? Сабақтың тақырыбы «Оператифті жады»

    • Оперативті деген сөзді қалай түсінеміз? Оқушылар жауап береді.

    ІҮ. Сабақтың негізгі тақырыбы мен мақсатын анықтау

    мақсат қою:

    енді осы тақырып бойынша әркім дәптерлеріңе 2 сөйлеммен Смарт (ақылды) мақсат жаза қойыңдар. Әр оқушы дәптерлеріне бүгінгі сабаққа мақсаттарын жазады, 1-2 оқушыға оқыту

    Электронды оқулықта берілген ақпаратпен жұмыс жасаймыз.SIN KAZ Модуль 1 компьютер құрылғысы.

    Ол не?

    Не үшін керек?

    =

    ұғым

    +



    Ұғым



    Слайдта көру

    Ү. Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеруі

    - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

    Бағыт беру /тапсырма бойынша/ Топта постермен жұмыс.

    Әр топқа топтастырылған тақырып бойынша мәтін беріледі. Әр топ берілген мәтіндә талқылайды

    Жұппен жұмыс. Оқушылар карточканың түсі бойынша жұптасып отырады. «Көршіңе айтып бер» тәсілі бойынша жұппен талқылау ұсынылады.

    І топ: Оперативті жады деген не?

    ІІ топ: Жадының түрлері

    ІІІ топ: Қандай қызмет атқарады?

    Мұғалімнің қалауымен әр топта орындықтың артына стикер жабыстыру арқылы спикер тағайындау жүзеге асады.

    Постерге түсіру, қорғау ұсынылады.

    Постерді бағалау дискрипторы бойынша бағалау Ұтымды жағын қолдау және өз ұстанымдарына сәйкес ұсыныстарын ортаға салу. Әр топ өз идеяларын постерге түсіреді.




    Студенттер өз бетінше тапсырмаларды орындайды

    Оқулықтар,тақта,

    көрнекілік материалдар. Әдістемелік нұсқаулар.

    4. Білім алушылардың жаңа материалды түсініп және белсенді игеру

    үшін бекіту кезеңі.




    8

    Пысықтаймын.

    1.Жаңа сабақта алған білімдерін бекіту үшін сұрақтар қоямын.

    1. Бұл практикалық жұмыстарды қандай программаларды орындадыңыздар?

    2. Сіздерге қандай тапсырма ұнады, несімен?


    1.Студенттер жаңа сабақ бойынша алған білімдерін қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді


    Оқулықтар,тақта,

    көрнекілік материалдар. Әдістемелік нұсқаулар.


    10

    Сергіту сәті. Психологиялық тест

    Сергіту сәті: «Көзге арналған жаттығулар»

    • Көздерді оңға – солға, солдан оңға қарай қозғалту;

    • Көз қарашығын көкке одан төменге қарату;

    • Сағат тілі бойымен көзді айналдыру;

    • Тез арада көзді ашып – жұму;

    • Көздерді солжақ астыңғы бұрыштан, оңжақ үстіңгі бұрышқа қарату. Дәл солай бірақ енді керісінше жасау.

    Әрбір жаттығуды кемінде 4-5 рет қайталау қажет.



    5.Жаңа материалды білім алушының түсінуін тексеру кезеңі

    10

    «Бес саусақ» тәсілі

    Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

    Бас бармақ –

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Барлық материалдар Басқа
    18.10.2021
    858
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Терекбаева Айнашым Балтабайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации