Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

    _________________Т.Шарап

    Топ:

    №33

    №36

    Күні:






    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері және ықтималдықтар теориясы

    Колледж: «Жаңақорған аграрлы-техникалық колледжі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

    Мұғалімнің аты-жөні: Бекжанова Айнур Адилхановна

    Күні:

    Курсы: І Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері (2 сағ 1 пар)

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.2.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;

    10.3.2.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

    Сабақтың мақсаты

    • Кездейсоқ оқиға ұғымын біледі ;

    • Кездейсоқ оқиға түрлерін ажыратады

    • Ықтималдықтың қасиеттерін қолданып мысалдар келтіре алады;

    Бағалау критерийі

    Оқиға ықтималдығы және оның қасиеттерін есептерді шығаруда қолданады

    Ойлау дағдылары:

    • білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар

    Ауызша кездейсоқ шамаларды сипаттайды және оларға мысалдар келтіре алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: Ықтималдық, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, үйлесімді оқиға, үйлесімсіз оқиға, элементар оқиға, комбинаторика

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Кездейсоқ оқиға дегеніміз не?

    2. Ақиқат оқиға дегеніміз не?

    3. Ақиқат оқиғаның, мүмкін емес оқиғаның белгіленуі

    4. Ықтималдықтың қасиеттерін тұжырымдаңыз


    Құндылықтарға баулу

    • Оқушылар жаңа жағдайға бейімделеді, мәселені қойып шешімін іздейді, жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдап үйренеді.

    • Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады. Ақпартты тауып қорытынды жасай алады.

    • Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланаған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады.

    Пəнаралық байланыс

    Денешынықтыру пәнімен байланыс: мысалдарда ойын сүйегін лақтырғанда қандай сан бөлігінің түсуін дұрыс таба алады.

    Қазақ тілімен байланыс: Мәтіндік есептерді түсіне оқып, шартын дұрыс, сауатты құрады, шыққан есептің жауабын сөйлемдермен сауатты жазып жеткізеді.

    Алдыңғы білім

    Ықтималдықтар теориясының негіздері (9-сынып)



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың

    басы

    8 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, түгендеу.

    Сабақ тақырыбымен таныстыру, оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау таныстыру:

    • Кездейсоқ оқиға ұғымын біледі ;

    • Кездейсоқ оқиға түрлерін ажыратады;

    • Ықтималдықтың қасиеттерін қолданып мысалдар келтіре алады;


    "Бір қадам алға..." әдісі. Өткен материалдарға байланысты сұрақтар:

    1) Қайталанатын және қайталанбайтын терулер анықтамасын тұжырымда?

    2) Қайталанатын және қайталанбайтын орналастырулар мен алмастырулар анықтамасын тұжырымда?

    3) Ньютон биномы формуласын тұжырымда


    Үй тапсырмасын тексеру: №25.12, №25.13

    Берілген үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз жауаптарын ұялы телефондарынан

    https://quizizz.com/ru

    платформасы арқылы жауап береді.

    Бағалау: Компьютер бағалауы







    Алгебра және анализ бастамалары

    10-сынып

    А.Е.Әбілқасымова 194-бет, 2020ж.



    https://quizizz.com/join/game/U2FsdGVkX1%252FOqkloW9mR5V8Uq2x%252BOCPaD61Jlhuss3ybi1%252BC194LGNiZMQXxJ1Pn?gameType=solo


    Сабақтың

    ортасы

    23 мин












    Жаңа сабақ

    Оқиғалар ақиқат, кездейсоқ және мүмкін емес оқиғаларға бөлінеді:

    Оқиғалар

    Ақиқат

    Кездейсоқ

    Мүмкін емес

    Тәжірибе барысында міндетіт түрде орындалатын оқиға ақиқат оқиға деп аталады

    Тәжірибе барысында орындалатын немесе орындалмайтын оқиға кездейсоқ оқиға деп аталады

    Тәжірибе барысында орындалмайтын оқиға мүмкін емес оқиға деп аталады


    Ықтималдықтар теориясында біз бір ғана формуланы пайдаланамыз: Р-ықтималдық m-керек жағдай n-барлық жағдай.

    Ықтималдықтар теориясында қарама-қарсы оқиғалар бар. Қарама-қарсы оқиғалардың қосындысы ірдайым 1-санына тең. Көбіне ауа райына қатысты келеді.


    Ақиқат оқиғаның белгіленуі: U; Қарама–қарсы белгіленуі:

    Мүмкін емес оқиғаның белгіленуі: V; Қарама–қарсы белгіленуі:


    Ықтималдықтардың қасиеттері:

    1-қасиет. Ақиқат оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең

    2-қасиет. Мүмкін емес немесе жалған оқиғаның ықтималдығы 0-ге тең.

    3-қасиет. Толық топты құрайтын оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең.

    4-қасиет. Қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығы 1 мен берілген оқиға ықтималдығының айырмасына тең, яғни Р


    Мысал 1: Күннің ашық болу ықтималдығы 0,6 болса, күннің бұлтты болу ықтималдығын табыңыз? (Қарама-қарсы болғандықтан екеуінің қосындысы әрдайым 1-ге тең болу керек)

    =0,6

    =?

    1-0,6= 0.4


    Мысал 2:

    Тиын ақша екі рет лақтырылды. Оның дәл бір рет сан жағымен түсу ықтималдығын табыңыз? (тиын екі рет лақтырылса 2*2=4. Бізге керегі дәл 1 рет сан жағымен түсуі)

    • СС -

    • СЕ - -1рет сан

    • ЕС - -1рет сан

    • ЕЕ -

    = = =0,5


    Мысал 3:

    Лақтырылған екі ойын сүйегінің жақтарындағы цифрлардың қосындысы 11 болуының ықтималдығы қандай? (екі ойын сүйегі лақтырылды демек 6*6=36 яғни барлық жағдай - 36, бізге керек жағдай қосындысы- 11 болу керек. Егер бірінші ойын сүйегінен 5, екінші ойын сүйегінен 6 шықса немесе керісінше 6 және 5 шықса)

    = =


    Жаңа сабақты бекіту


    а) Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс)

    №26.1.

    Ойын сүйегін лақтырған кезде 1-ден 6-ға дейінгі сандар түседі. Төмендегі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңдар:

    • 2 санының түсуі (1/6)

    • 4 немесе 6 санының түсуі (1/3)

    • 1 немесе 2 санының түсуі (1/2)

    • Жұп санның түсуі (1/2)


    Бағалау: Дұрыс жауап арқылы бағалау.


    б) Топтық жұмыс.

    Мақсаты: Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту. Әр топтың топбасшысы сайланып, тапсырма соңында топбасшылар алмасып өзге топтың есебін тексереді.

    №26.4

    • Сыныпта 25 оқушы бар. Олардың ішінде 5 оқушы «өте жақсы», 12 оқушы «жақсы», 6 оқушы «қанағаттанарлық» деген бағаға, ал 2 оқушының үлгерімі «төмен». Сыныптан кездейсоқ таңдап алынған бір оқушы бағасының «өте жақсы» немесе «жақсы» болуының ықтималдығын табыңдар.

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Бекжанова Айнур Адилхановна
      03 Қараша 2021
      2067
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері

      Материал туралы қысқаша түсінік
      10.3.2.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру; 10.3.2.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      «Бекітемін»

      Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

      _________________Т.Шарап

      Топ:

      №33

      №36

      Күні:






      Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері және ықтималдықтар теориясы

      Колледж: «Жаңақорған аграрлы-техникалық колледжі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

      Мұғалімнің аты-жөні: Бекжанова Айнур Адилхановна

      Күні:

      Курсы: І Қатысқандар: Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері (2 сағ 1 пар)

      Осы сабақта қол

      жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      10.3.2.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;

      10.3.2.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

      Сабақтың мақсаты

      • Кездейсоқ оқиға ұғымын біледі ;

      • Кездейсоқ оқиға түрлерін ажыратады

      • Ықтималдықтың қасиеттерін қолданып мысалдар келтіре алады;

      Бағалау критерийі

      Оқиға ықтималдығы және оның қасиеттерін есептерді шығаруда қолданады

      Ойлау дағдылары:

      • білу, түсіну, қолдану

      Тілдік мақсаттар

      Ауызша кездейсоқ шамаларды сипаттайды және оларға мысалдар келтіре алады.

      Пәнге тән лексика мен терминология: Ықтималдық, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, үйлесімді оқиға, үйлесімсіз оқиға, элементар оқиға, комбинаторика

      Талқылауға арналған сұрақтар:

      1. Кездейсоқ оқиға дегеніміз не?

      2. Ақиқат оқиға дегеніміз не?

      3. Ақиқат оқиғаның, мүмкін емес оқиғаның белгіленуі

      4. Ықтималдықтың қасиеттерін тұжырымдаңыз


      Құндылықтарға баулу

      • Оқушылар жаңа жағдайға бейімделеді, мәселені қойып шешімін іздейді, жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдап үйренеді.

      • Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады. Ақпартты тауып қорытынды жасай алады.

      • Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланаған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады.

      Пəнаралық байланыс

      Денешынықтыру пәнімен байланыс: мысалдарда ойын сүйегін лақтырғанда қандай сан бөлігінің түсуін дұрыс таба алады.

      Қазақ тілімен байланыс: Мәтіндік есептерді түсіне оқып, шартын дұрыс, сауатты құрады, шыққан есептің жауабын сөйлемдермен сауатты жазып жеткізеді.

      Алдыңғы білім

      Ықтималдықтар теориясының негіздері (9-сынып)



      Сабақ барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


      Ресурстар


      Сабақтың

      басы

      8 мин.

      Ұйымдастыру кезеңі

      Оқушылармен амандасып, түгендеу.

      Сабақ тақырыбымен таныстыру, оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау таныстыру:

      • Кездейсоқ оқиға ұғымын біледі ;

      • Кездейсоқ оқиға түрлерін ажыратады;

      • Ықтималдықтың қасиеттерін қолданып мысалдар келтіре алады;


      "Бір қадам алға..." әдісі. Өткен материалдарға байланысты сұрақтар:

      1) Қайталанатын және қайталанбайтын терулер анықтамасын тұжырымда?

      2) Қайталанатын және қайталанбайтын орналастырулар мен алмастырулар анықтамасын тұжырымда?

      3) Ньютон биномы формуласын тұжырымда


      Үй тапсырмасын тексеру: №25.12, №25.13

      Берілген үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз жауаптарын ұялы телефондарынан

      https://quizizz.com/ru

      платформасы арқылы жауап береді.

      Бағалау: Компьютер бағалауы







      Алгебра және анализ бастамалары

      10-сынып

      А.Е.Әбілқасымова 194-бет, 2020ж.



      https://quizizz.com/join/game/U2FsdGVkX1%252FOqkloW9mR5V8Uq2x%252BOCPaD61Jlhuss3ybi1%252BC194LGNiZMQXxJ1Pn?gameType=solo


      Сабақтың

      ортасы

      23 мин












      Жаңа сабақ

      Оқиғалар ақиқат, кездейсоқ және мүмкін емес оқиғаларға бөлінеді:

      Оқиғалар

      Ақиқат

      Кездейсоқ

      Мүмкін емес

      Тәжірибе барысында міндетіт түрде орындалатын оқиға ақиқат оқиға деп аталады

      Тәжірибе барысында орындалатын немесе орындалмайтын оқиға кездейсоқ оқиға деп аталады

      Тәжірибе барысында орындалмайтын оқиға мүмкін емес оқиға деп аталады


      Ықтималдықтар теориясында біз бір ғана формуланы пайдаланамыз: Р-ықтималдық m-керек жағдай n-барлық жағдай.

      Ықтималдықтар теориясында қарама-қарсы оқиғалар бар. Қарама-қарсы оқиғалардың қосындысы ірдайым 1-санына тең. Көбіне ауа райына қатысты келеді.


      Ақиқат оқиғаның белгіленуі: U; Қарама–қарсы белгіленуі:

      Мүмкін емес оқиғаның белгіленуі: V; Қарама–қарсы белгіленуі:


      Ықтималдықтардың қасиеттері:

      1-қасиет. Ақиқат оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең

      2-қасиет. Мүмкін емес немесе жалған оқиғаның ықтималдығы 0-ге тең.

      3-қасиет. Толық топты құрайтын оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең.

      4-қасиет. Қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығы 1 мен берілген оқиға ықтималдығының айырмасына тең, яғни Р


      Мысал 1: Күннің ашық болу ықтималдығы 0,6 болса, күннің бұлтты болу ықтималдығын табыңыз? (Қарама-қарсы болғандықтан екеуінің қосындысы әрдайым 1-ге тең болу керек)

      =0,6

      =?

      1-0,6= 0.4


      Мысал 2:

      Тиын ақша екі рет лақтырылды. Оның дәл бір рет сан жағымен түсу ықтималдығын табыңыз? (тиын екі рет лақтырылса 2*2=4. Бізге керегі дәл 1 рет сан жағымен түсуі)

      • СС -

      • СЕ - -1рет сан

      • ЕС - -1рет сан

      • ЕЕ -

      = = =0,5


      Мысал 3:

      Лақтырылған екі ойын сүйегінің жақтарындағы цифрлардың қосындысы 11 болуының ықтималдығы қандай? (екі ойын сүйегі лақтырылды демек 6*6=36 яғни барлық жағдай - 36, бізге керек жағдай қосындысы- 11 болу керек. Егер бірінші ойын сүйегінен 5, екінші ойын сүйегінен 6 шықса немесе керісінше 6 және 5 шықса)

      = =


      Жаңа сабақты бекіту


      а) Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс)

      №26.1.

      Ойын сүйегін лақтырған кезде 1-ден 6-ға дейінгі сандар түседі. Төмендегі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңдар:

      • 2 санының түсуі (1/6)

      • 4 немесе 6 санының түсуі (1/3)

      • 1 немесе 2 санының түсуі (1/2)

      • Жұп санның түсуі (1/2)


      Бағалау: Дұрыс жауап арқылы бағалау.


      б) Топтық жұмыс.

      Мақсаты: Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту. Әр топтың топбасшысы сайланып, тапсырма соңында топбасшылар алмасып өзге топтың есебін тексереді.

      №26.4

      • Сыныпта 25 оқушы бар. Олардың ішінде 5 оқушы «өте жақсы», 12 оқушы «жақсы», 6 оқушы «қанағаттанарлық» деген бағаға, ал 2 оқушының үлгерімі «төмен». Сыныптан кездейсоқ таңдап алынған бір оқушы бағасының «өте жақсы» немесе «жақсы» болуының ықтималдығын табыңдар.

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Математика Ашық сабақ Басқа
        03.11.2021
        2067
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Бекжанова Айнур Адилхановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации