Жаңа
сабақ
Оқиғалар ақиқат, кездейсоқ
және мүмкін емес оқиғаларға
бөлінеді:
Оқиғалар
|
Ақиқат
|
Кездейсоқ
|
Мүмкін
емес
|
Тәжірибе барысында міндетіт
түрде орындалатын оқиға ақиқат оқиға деп
аталады
|
Тәжірибе барысында
орындалатын немесе орындалмайтын оқиға кездейсоқ оқиға деп
аталады
|
Тәжірибе барысында
орындалмайтын оқиға мүмкін емес оқиға деп
аталады
|
Ықтималдықтар теориясында біз
бір ғана формуланы пайдаланамыз:
Р-ықтималдық m-керек жағдай
n-барлық жағдай.
Ықтималдықтар теориясында
қарама-қарсы оқиғалар бар. Қарама-қарсы оқиғалардың қосындысы
ірдайым 1-санына тең. Көбіне ауа райына қатысты
келеді.
Ақиқат оқиғаның белгіленуі: U;
Қарама–қарсы белгіленуі: 
Мүмкін емес оқиғаның
белгіленуі: V; Қарама–қарсы белгіленуі:

Ықтималдықтардың
қасиеттері:
1-қасиет. Ақиқат оқиғаның ықтималдығы
1-ге тең
2-қасиет. Мүмкін емес немесе жалған
оқиғаның ықтималдығы 0-ге
тең.
3-қасиет. Толық топты құрайтын оқиғаның
ықтималдығы 1-ге тең.
4-қасиет. Қарама-қарсы оқиғаның
ықтималдығы 1 мен берілген оқиға ықтималдығының айырмасына тең,
яғни Р
Мысал
1: Күннің ашық болу ықтималдығы
0,6 болса, күннің бұлтты болу ықтималдығын табыңыз? (Қарама-қарсы
болғандықтан екеуінің қосындысы әрдайым 1-ге тең болу
керек) 
=0,6
=?
1-0,6=
0.4 
Мысал
2:
Тиын ақша екі рет лақтырылды.
Оның дәл бір рет сан жағымен түсу ықтималдығын табыңыз? (тиын екі
рет лақтырылса 2*2=4. Бізге керегі дәл 1 рет сан жағымен
түсуі)
= = =0,5
Мысал
3:
Лақтырылған екі ойын сүйегінің
жақтарындағы цифрлардың қосындысы 11 болуының ықтималдығы қандай?
(екі ойын сүйегі лақтырылды демек 6*6=36 яғни барлық жағдай - 36,
бізге керек жағдай қосындысы- 11 болу керек. Егер бірінші ойын
сүйегінен 5, екінші ойын сүйегінен 6 шықса немесе керісінше 6 және
5 шықса)
= =

Жаңа сабақты
бекіту
а) Жеке жұмыс (Оқулықпен
жұмыс)
№26.1.
Ойын сүйегін лақтырған кезде
1-ден 6-ға дейінгі сандар түседі. Төмендегі оқиғалардың
ықтималдықтарын табыңдар:
Бағалау: Дұрыс жауап арқылы
бағалау.
б) Топтық
жұмыс.
Мақсаты: Оқушылардың зерттеушілік
дағдыларын дамыту. Әр топтың топбасшысы сайланып, тапсырма соңында
топбасшылар алмасып өзге топтың есебін
тексереді.
№26.4
-
Сыныпта 25 оқушы бар. Олардың
ішінде 5 оқушы «өте жақсы», 12 оқушы «жақсы», 6 оқушы
«қанағаттанарлық» деген бағаға, ал 2 оқушының үлгерімі «төмен».
Сыныптан кездейсоқ таңдап алынған бір оқушы бағасының «өте жақсы»
немесе «жақсы» болуының ықтималдығын
табыңдар.
-
|