«Бекітемін»
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
_________________Т.Шарап
|
Топ: |
№33 |
№36 |
|
Күні: |
|
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері және ықтималдықтар теориясы Колледж: «Жаңақорған аграрлы-техникалық колледжі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны Мұғалімнің аты-жөні: Бекжанова Айнур Адилхановна Күні: Курсы: І Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері (2 сағ 1 пар) |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.2.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру; 10.3.2.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу; |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийі |
Оқиға ықтималдығы және оның қасиеттерін есептерді шығаруда қолданады |
|
Ойлау дағдылары: |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Ауызша кездейсоқ шамаларды сипаттайды және оларға мысалдар келтіре алады. Пәнге тән лексика мен терминология: Ықтималдық, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, үйлесімді оқиға, үйлесімсіз оқиға, элементар оқиға, комбинаторика Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
Пəнаралық байланыс |
Денешынықтыру пәнімен байланыс: мысалдарда ойын сүйегін лақтырғанда қандай сан бөлігінің түсуін дұрыс таба алады. Қазақ тілімен байланыс: Мәтіндік есептерді түсіне оқып, шартын дұрыс, сауатты құрады, шыққан есептің жауабын сөйлемдермен сауатты жазып жеткізеді. |
|
Алдыңғы білім |
Ықтималдықтар теориясының негіздері (9-сынып) |
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, түгендеу. Сабақ тақырыбымен таныстыру, оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау таныстыру:
"Бір қадам алға..." әдісі. Өткен материалдарға байланысты сұрақтар: 1) Қайталанатын және қайталанбайтын терулер анықтамасын тұжырымда? 2) Қайталанатын және қайталанбайтын орналастырулар мен алмастырулар анықтамасын тұжырымда? 3) Ньютон биномы формуласын тұжырымда Үй тапсырмасын тексеру: №25.12, №25.13 Берілген үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз жауаптарын ұялы телефондарынан платформасы арқылы жауап береді. Бағалау: Компьютер бағалауы |
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып А.Е.Әбілқасымова 194-бет, 2020ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 23 мин |
Жаңа сабақ Оқиғалар ақиқат, кездейсоқ және мүмкін емес оқиғаларға бөлінеді:
Ықтималдықтар теориясында біз
бір ғана формуланы пайдаланамыз:
Ықтималдықтар теориясында қарама-қарсы оқиғалар бар. Қарама-қарсы оқиғалардың қосындысы ірдайым 1-санына тең. Көбіне ауа райына қатысты келеді.
Ақиқат оқиғаның белгіленуі: U;
Қарама–қарсы белгіленуі:
Мүмкін емес оқиғаның
белгіленуі: V; Қарама–қарсы белгіленуі:
Ықтималдықтардың қасиеттері: 1-қасиет. Ақиқат оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең 2-қасиет. Мүмкін емес немесе жалған оқиғаның ықтималдығы 0-ге тең. 3-қасиет. Толық топты құрайтын оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең.
4-қасиет. Қарама-қарсы оқиғаның
ықтималдығы 1 мен берілген оқиға ықтималдығының айырмасына тең,
яғни Р
Мысал
1: Күннің ашық болу ықтималдығы
0,6 болса, күннің бұлтты болу ықтималдығын табыңыз? (Қарама-қарсы
болғандықтан екеуінің қосындысы әрдайым 1-ге тең болу
керек)
1-0,6=
0.4
Мысал 2: Тиын ақша екі рет лақтырылды. Оның дәл бір рет сан жағымен түсу ықтималдығын табыңыз? (тиын екі рет лақтырылса 2*2=4. Бізге керегі дәл 1 рет сан жағымен түсуі)
Мысал 3: Лақтырылған екі ойын сүйегінің жақтарындағы цифрлардың қосындысы 11 болуының ықтималдығы қандай? (екі ойын сүйегі лақтырылды демек 6*6=36 яғни барлық жағдай - 36, бізге керек жағдай қосындысы- 11 болу керек. Егер бірінші ойын сүйегінен 5, екінші ойын сүйегінен 6 шықса немесе керісінше 6 және 5 шықса)
Жаңа сабақты бекіту
а) Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс) №26.1. Ойын сүйегін лақтырған кезде 1-ден 6-ға дейінгі сандар түседі. Төмендегі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңдар:
Бағалау: Дұрыс жауап арқылы бағалау.
б) Топтық жұмыс. Мақсаты: Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту. Әр топтың топбасшысы сайланып, тапсырма соңында топбасшылар алмасып өзге топтың есебін тексереді. №26.4
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



=
=
=













