Материалдар / Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері

Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
10.3.2.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру; 10.3.2.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2021
1544
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

_________________Т.Шарап

Топ:

33

36

Күні:






Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Комбинаторика элементтері және ықтималдықтар теориясы

Колледж: «Жаңақорған аграрлы-техникалық колледжі» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

Мұғалімнің аты-жөні: Бекжанова Айнур Адилхановна

Күні:

Курсы: І Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Оқиғаның ықтималдығы және оның қасиеттері (2 сағ 1 пар)

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.2.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;

10.3.2.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

Сабақтың мақсаты

  • Кездейсоқ оқиға ұғымын біледі ;

  • Кездейсоқ оқиға түрлерін ажыратады

  • Ықтималдықтың қасиеттерін қолданып мысалдар келтіре алады;

Бағалау критерийі

Оқиға ықтималдығы және оның қасиеттерін есептерді шығаруда қолданады

Ойлау дағдылары:

  • білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсаттар

Ауызша кездейсоқ шамаларды сипаттайды және оларға мысалдар келтіре алады.

Пәнге тән лексика мен терминология: Ықтималдық, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, үйлесімді оқиға, үйлесімсіз оқиға, элементар оқиға, комбинаторика

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Кездейсоқ оқиға дегеніміз не?

  2. Ақиқат оқиға дегеніміз не?

  3. Ақиқат оқиғаның, мүмкін емес оқиғаның белгіленуі

  4. Ықтималдықтың қасиеттерін тұжырымдаңыз


Құндылықтарға баулу

  • Оқушылар жаңа жағдайға бейімделеді, мәселені қойып шешімін іздейді, жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдап үйренеді.

  • Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады. Ақпартты тауып қорытынды жасай алады.

  • Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланаған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады.

Пəнаралық байланыс

Денешынықтыру пәнімен байланыс: мысалдарда ойын сүйегін лақтырғанда қандай сан бөлігінің түсуін дұрыс таба алады.

Қазақ тілімен байланыс: Мәтіндік есептерді түсіне оқып, шартын дұрыс, сауатты құрады, шыққан есептің жауабын сөйлемдермен сауатты жазып жеткізеді.

Алдыңғы білім

Ықтималдықтар теориясының негіздері (9-сынып)



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың

басы

8 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, түгендеу.

Сабақ тақырыбымен таныстыру, оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтау таныстыру:

  • Кездейсоқ оқиға ұғымын біледі ;

  • Кездейсоқ оқиға түрлерін ажыратады;

  • Ықтималдықтың қасиеттерін қолданып мысалдар келтіре алады;


"Бір қадам алға..." әдісі. Өткен материалдарға байланысты сұрақтар:

1) Қайталанатын және қайталанбайтын терулер анықтамасын тұжырымда?

2) Қайталанатын және қайталанбайтын орналастырулар мен алмастырулар анықтамасын тұжырымда?

3) Ньютон биномы формуласын тұжырымда


Үй тапсырмасын тексеру: №25.12, №25.13

Берілген үй тапсырмасы бойынша оқушылар өз жауаптарын ұялы телефондарынан

https://quizizz.com/ru

платформасы арқылы жауап береді.

Бағалау: Компьютер бағалауы







Алгебра және анализ бастамалары

10-сынып

А.Е.Әбілқасымова 194-бет, 2020ж.



https://quizizz.com/join/game/U2FsdGVkX1%252FOqkloW9mR5V8Uq2x%252BOCPaD61Jlhuss3ybi1%252BC194LGNiZMQXxJ1Pn?gameType=solo


Сабақтың

ортасы

23 мин












Жаңа сабақ

Оқиғалар ақиқат, кездейсоқ және мүмкін емес оқиғаларға бөлінеді:

Оқиғалар

Ақиқат

Кездейсоқ

Мүмкін емес

Тәжірибе барысында міндетіт түрде орындалатын оқиға ақиқат оқиға деп аталады

Тәжірибе барысында орындалатын немесе орындалмайтын оқиға кездейсоқ оқиға деп аталады

Тәжірибе барысында орындалмайтын оқиға мүмкін емес оқиға деп аталады


Ықтималдықтар теориясында біз бір ғана формуланы пайдаланамыз: Р-ықтималдық m-керек жағдай n-барлық жағдай.

Ықтималдықтар теориясында қарама-қарсы оқиғалар бар. Қарама-қарсы оқиғалардың қосындысы ірдайым 1-санына тең. Көбіне ауа райына қатысты келеді.


Ақиқат оқиғаның белгіленуі: U; Қарама–қарсы белгіленуі:

Мүмкін емес оқиғаның белгіленуі: V; Қарама–қарсы белгіленуі:


Ықтималдықтардың қасиеттері:

1-қасиет. Ақиқат оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең

2-қасиет. Мүмкін емес немесе жалған оқиғаның ықтималдығы 0-ге тең.

3-қасиет. Толық топты құрайтын оқиғаның ықтималдығы 1-ге тең.

4-қасиет. Қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығы 1 мен берілген оқиға ықтималдығының айырмасына тең, яғни Р


Мысал 1: Күннің ашық болу ықтималдығы 0,6 болса, күннің бұлтты болу ықтималдығын табыңыз? (Қарама-қарсы болғандықтан екеуінің қосындысы әрдайым 1-ге тең болу керек)

=0,6

=?

1-0,6= 0.4


Мысал 2:

Тиын ақша екі рет лақтырылды. Оның дәл бір рет сан жағымен түсу ықтималдығын табыңыз? (тиын екі рет лақтырылса 2*2=4. Бізге керегі дәл 1 рет сан жағымен түсуі)

  • СС -

  • СЕ - -1рет сан

  • ЕС - -1рет сан

  • ЕЕ -

= = =0,5


Мысал 3:

Лақтырылған екі ойын сүйегінің жақтарындағы цифрлардың қосындысы 11 болуының ықтималдығы қандай? (екі ойын сүйегі лақтырылды демек 6*6=36 яғни барлық жағдай - 36, бізге керек жағдай қосындысы- 11 болу керек. Егер бірінші ойын сүйегінен 5, екінші ойын сүйегінен 6 шықса немесе керісінше 6 және 5 шықса)

= =


Жаңа сабақты бекіту


а) Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс)

26.1.

Ойын сүйегін лақтырған кезде 1-ден 6-ға дейінгі сандар түседі. Төмендегі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңдар:

  • 2 санының түсуі (1/6)

  • 4 немесе 6 санының түсуі (1/3)

  • 1 немесе 2 санының түсуі (1/2)

  • Жұп санның түсуі (1/2)


Бағалау: Дұрыс жауап арқылы бағалау.


б) Топтық жұмыс.

Мақсаты: Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту. Әр топтың топбасшысы сайланып, тапсырма соңында топбасшылар алмасып өзге топтың есебін тексереді.

26.4

  • Сыныпта 25 оқушы бар. Олардың ішінде 5 оқушы «өте жақсы», 12 оқушы «жақсы», 6 оқушы «қанағаттанарлық» деген бағаға, ал 2 оқушының үлгерімі «төмен». Сыныптан кездейсоқ таңдап алынған бір оқушы бағасының «өте жақсы» немесе «жақсы» болуының ықтималдығын табыңдар.

  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ