Материалдар / Оқу мен оқыту үдерісін жетілдіру мақсатында сыни ойлау құзіреттілігін қалыптастыру қажет пе?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқу мен оқыту үдерісін жетілдіру мақсатында сыни ойлау құзіреттілігін қалыптастыру қажет пе?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге рефлексия жасаудың түрлерін үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2019
193
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучинг жоспары. Өткізетін күні:
Тақырыбы:

Оқу мен оқыту үдерісін жетілдіру мақсатында сыни ойлау құзіреттілігін қалыптастыру қажет пе?
Мақсаты:Мұғалімдерге «Топтық тергеу» әдісін сабақтарында тиімді қолдануды,рефлексия жасаудың түрлерін үйрету

Нәтижесі:

«Топтық тергеу» әдісін сабақта қолдана алады. Сыни рефлексия жасауды үйренеді

Түйінді идея:Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін!» (Конфуций)
Сілтемелер:МАН –- 17 бет
Ресурстар:Интерактивті тақта, постер,стикерлер, маркерлер.
Коучинг барысы:
Оқыту әдістері

Тапсырмалар. Мұғалімдердің іс-әрекетіКоучтің іс-әрекетіНәтижесі
1.Ұйымдастыру кезеңіМұғалімдерді түрлі-түсті суреттер арқылы топқа бөлуҚиындыларды тарататады,топтарды орналастырады.Топтасудың әдісін үйренеді.
2. Ой қозғауВидеороликтен қызықты мультфильм көреді.Коуч бірлесе жұмыс жасауға жұмылдырады.Топтасып,қызығушылығы оянады.
3.Топтық жұмысӘр топқа мәтін таратылып, сұрақтар берәледі.1.Мазмұны2.

Мұғалімдер «Топтық тергеу» әдісін сабақта қалай қолдануға болатынын үйренеді,оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру жолдарын біледі.
Сергіту сәтіШаршағандарын басып,қимыл-әрекет жасайды.Бейнеролик көрсетеді,қимылдарды қайталайды.Шаршағаны сейіліп,жұмыс жасауға ұмтылады.
ТүсіндірілімСын тұрғысынан ойлау модулі туралы мағлұмат алады,оның түрлерімен танысады.Ақпарат береді,талдайды. Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлау модулі жөнінде,оның білім берудегі маңызы жайлы ақпарат алады.
Ситуациялық сұрақ-тапсырма«Оқушы сипаттамасы» мәтінімен танысып, талдайды.

Мұғалімдер оқушылардың мінез-құлықтарын мінезін ситуациялық тапсырмалар беру түрлерін меңгереді,қарым-қатынас жасау дағдысы жетіледі.
7 РефлексияСмайликтер арқылы кері байланы жасайдыСтикерлер тарату,рефлексияның жазылуын түсіндіреді.

Өз ойларын,коучингтен түйгендерін жазады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!