Оқу тәртібіне дағдыландыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу тәртібіне дағдыландыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша сөздік қорын молайту(қалам,бор, желім,т.б.) бекіту. Дамытушылығы: балалардың сөздік қорын, сөз байлығын ойлау, есте сақтау қабілеттілігін дамыту. Тәрбиелігі: оқу құралдарын күтіп,таза, ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ-жауап, қорытындылау. Көрнекі-құралдар: оқу құралдарының суреттері.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Оқу тәртібіне дағдыландыру.

Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша сөздік қорын молайту(қалам,бор,

желім,т.б.)

Білімділігі: оқу құралдары туралы білімдерімізді жинақтап

бекіту.

Дамытушылығы: балалардың сөздік қорын, сөз байлығын

ойлау, есте сақтау қабілеттілігін дамыту.

Тәрбиелігі: оқу құралдарын күтіп,таза, ұқыпты ұстауға

тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ-жауап,

қорытындылау.

Көрнекі-құралдар: оқу құралдарының суреттері.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі:

Баланы психологиялық жағынан сабаққа дайындау.

Психожаттығу:- Қорбаңдап жүрген аюдың жүрісін салайықшы.

- Қорқып қашып бара жатырған қоянды саламыз.

III. Жаңа сабақ.

-Жаңа сабақты сөз жұмбақтар шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашамыз.

Бірге мектепке барасың,

мектептен келесің 

Бар заттар, ішінде.Ол не?
 
Жыртылған қағазды, 

Жабыстырар, ол не?


Қыркүйек айында балалар мектепке барады. Сабақ оқиды. Ол үшін кітап-дәптерлер, қалам-қарындаштар сатып алады.

Сурет көрсету.


IY.Сергіту сәті:         Біз мектепке барамыз,

Қолға қалам аламыз.

Кітапты да оқимыз,

Суретті де саламыз.         (Қимылмен көрсету.)

Дидактикалық ойын: «Қай зат артық?»

Ойынның шарты: Үстел үстіне оқу құралдары мен ойыншықтар араластырылып қойылады. Сөмкеге оқу құралдарын жинап, артық заттардың атын атау керек.

V. Бекіту.

Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты бекіту.

VI. Қорытынды.

- Мектепте оқыған сендерге ұнай ма?

- Оқу құралдарын қалай ұстау керек?

- Сабақты жақсы оқитын баланы қалай атайды?

- Оқу құралдарын ата.

VII. Бағалау.

Балаларды мадақтау.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.06.2018
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі