Материалдар / Оқуға шақыру Ахмет Байтұрсынұлы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқуға шақыру Ахмет Байтұрсынұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқуға шақыру Ахмет Байтұрсынұлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
818
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Оқуға шақыру

Ахмет Байтұрсынұлы

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.

3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Көтеріліп шаңырақ,

Уықтары шаншылар

Керегелер керіліп,

Өрімдей боп өрілер.

Бәріміз жүрсек айналып,

Киіз үй боп көрінер.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

- Тұңғыш әліппені жазған кім? Ол туралы не білесің?

Жұмыс түрі:

1) жеке ойлау

2) көршісіне айту

3) Топпен талқыға салу

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау



Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.












Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.












ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.








Психологиялық ахуал.









Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

- Тұңғыш әліппені жазған кім? Ол туралы не білесің?

«Пікірлер ағашын» толтыр

ғалым, ақын, ағартушы, Әліппе жазған

Өмірі, Шығармалары, Атқарған қызметтері

1873 жылы 28 қаңтарда бұрынғы Торғай облысы, Жангельдин ауданы, Сарытүбек деген жерде дүниеге келді.

1909 жылы «Қырық мысал» 1911 жылы «Маса»

1913 - 1918жж. «Қазақ газетінің» бас редакторы.

1920ж. Қазревком мүшесі.

1920 - 21жж. Қазақ АКСР халық ағарту комиссары.

1922 - 25жж. Қазақ өлкесін зерттеу қоғамының төрағасы.

1921 - 25жж. Орынбордағы, 1926 - 28жж. Ташкент халық ағарту институтының қазақ тілі мен әдебиеті, мәдениет тарихынан сабақ берді.

1 - топ Ахмет Байтұрсынұлының өмірімен таныстырады, қалған топтар толықтырады.

2 - топ Ахмет Байтұрсынұлының шығармаларымен таныстырады, қалған топтар толықтырады.

3 - топ Ахмет Байтұрсынұлының атқарған қызметтерімен таныстырады, қалған топтар толықтырады.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Бұл суреттерде тәуліктің қай кезі деп ойлайсыңдар?

Ортақ тақырып қойып, оны түсіндіріңдер.

Оқылым.

А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру»

Шығарманың авторы туралы не білеміз? Кестеге қарап,

А. Байтұрсынұлы туралы әңгімелеп, сұрақтар қойып, жауап

беріңдер.

Сұрақтарды жалғастыр.

1) А. Байтұрсынұлы кім? 2) ...?

3) ...?

Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту. Тірек сөздердің көмегімен әр шумаққа тақырып қой. Оқулықта бұл сөздер қара түспен берілген.

Оқу Жұмыссыз

Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық






Берілген сұраққа жауап беріп, пікірлер ағашын толтырады.


















Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.












А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру» Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап бер.






Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау














Формативті бағалау.

















Дескриптормәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.




ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.








Пікірлер ағашы.






































Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Өлеңді бөлімге бөліп оқыту.

Оқуға шақыру

Еңбек іс-әрекеті.

Даналық

Өлеңді бөлімдерге бөліп оқу

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Алма ағашы» кері байланыс.













Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Алма ағашы»

Кері байланыс тақтайшасы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!