Оқулықтардың, оқу -
әдістемелік кешендердің берілуі
бойынша
АНЫҚТАМА
Бақылау
мақсаты: Оқушылардың әлеуметтік
мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін
анықтау.
Бақылау жүргізілген уақыт
: тамыз айы
, 2024-2025 оқу
жылы
Бақылау
нысаны: кешенді-жалпылаушы
бақылау/ оқулықтар
қоры
Оқушылардың білім алу
процесінде оқулықтардың рөлі өте маңызды. Оқулықтар – оқушылардың
білімін тереңдетіп, олардың оқу үрдісін жеңілдететін негізгі
құралдардың бірі. Сонымен қатар, оқушылардың әлеуметтік мәртебесі
де олардың білімге қолжетімділігіне әсер етуі мүмкін, әсіресе
оқулықтардың материалдық жағдайға тәуелділігі туралы сөз
қозғағанда. Бұл анықтамада оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере
отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейі бағаланады. Жалпы
мектемізі бойынша 2024-2025 оқу жылын 1614 оқушымен бастадық, оның
ішінде әлеуметтік мәртебесін ескеретін оқушылар саны -
150
Оқулықтармен қамтамасыз ету
деңгейі:
-
Оқулықтардың саны мен
түрлері:
Оқушылардың әртүрлі пәндер бойынша қажетті оқулықтармен қамтамасыз
етілуі толыққанды. Әр пән бойынша оқулықтардың саны мен түрі
жеткілікті. Сонымен қатар, оқулықтар жаңа стандарттар мен
бағдарламаларға сай.
-
Әлеуметтік мәртебені
ескеру:
Оқушылардың әлеуметтік мәртебесі (отбасының материалдық жағдайы,
әлеуметтік жағдайы) оқулықтармен қамтамасыз етілуіне әсер етпейді.
Әлеуметтік тұрғыдан қолайсыз жағдайдағы оқушылар үшін оқулықтар мен
оқу құралдарының жеткілікті болуы
маңызды.
-
Тарату
әдістері:
Оқулықтардың оқушыларға теңдей таратылуы қамтамасыз етілген.
Әлеуметтік тұрғыдан көмек қажет ететін оқушыларға арнайы көмек
көрсету шаралары қабылданды. Қиын жағдайда болған отбасыларға
оқулықтар тегін берілді.
-
Қосымша оқу
материалдары:
Оқушыларға қосымша оқу материалдары мен ресурстар ұсынылады. Егер
оқушылардың үй жағдайында оқулықтарға қол жеткізу мүмкіндігі
болмаса, мектепте немесе кітапханада қосымша оқу құралдары,
электрондық кітаптар және онлайн ресурстар ұсынылған. Әр оқушыға
қолжетімді.
-
Оқулықтардың
сапасы:
Оқулықтардың сапасы мен мазмұны заманауи білім беру талаптарына
сай. Оқулықтардың тілдік сапасы, иллюстрациялары мен әдістемелік
құралдарының тиімділігі оқушылардың оқу нәтижелеріне ықпал етуде
маңызды.
Әлеуметтік мәртебе және
оқулықтарға қолжетімділік:
Оқулықтармен қамтамасыз етілу
деңгейі тек әлеуметтік мәртебесіне байланысты емес, сонымен қатар
мектептің материалдық жағдайына, басқару деңгейіне де тәуелді.
Әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларға көмек көрсету үшін арнайы
бағдарламалар немесе мектептік қорлар арқылы оқулықтар беру жүйесі
қарастырылған.
Қорытынды:
Оқушылардың оқулықтармен
қамтамасыз етілу деңгейі жалпы алғанда жақсы, бірақ әлеуметтік
мәртебесі төмен отбасылар үшін қосымша көмек қажет. Оқулықтардың
саны мен сапасы талаптарға сәйкес, бірақ олардың теңдей таралуы мен
әлеуметтік қолдауды қамтамасыз ету үшін бірнеше шаралар
жетілдірілуі керек. Әлеуметтік жағдайы қиын оқушыларға оқулықтарды
тегін беру немесе басқа да көмек көрсету мүмкіндіктерін
қарастырылған. Мектеп әкімшілігі мен қалалық білім бөлімімен
бірлескен жұмысы арқылы осы мәселелер шешіліп
отырылады.
Бақылауды жүргізген
директордың
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасарлары: ФИО