Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрлігі
Берікқара орта
мектебі
Ғылыми
жоба
Тақырыбы: «Оқушылар арасында пайдаланатын ағылшын
тілінен
енген кірме
сөздері»
Бағыты: Гуманитарлық
Секция: Қазақстанның тарихи ескерткіштері болашақ дамуы бар саяхат
маршруттары.
Авторы: 5-сынып оқушысы Сатымқұл Дильназ
Қанатқызы
Жетекші: ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Бейсеитова Фарида
Ескендировна
Аймантөбе ауылы
2017
Мазмұны.
1.
Кіріспе
2. Негізгі
бөлім
2.1. Кірме сөздерінің пайда
болуы
2.2.Ағылшын тілі сөздерін
қарым-қатынас шеңберіне бөлу
3.Эксперименттік
бөлім
3.1. Ағылшын тілінің кірме
сөздерінің жастар арасында пайда болуының
себебі.
3.2. Оқушылар арасында да
ағылшын тілінің кірме сөздерін
пайдалануы.
4.Нәтиже.
5.Қорытынды.
6.Библиография.
7.
Қосымша.
Кіріспе.
Ана тілін қадірлей отырып,
өзге тілді білуге ұмтылу – бізге қойып отырған өмірдің
талабы.
Басқа тілдерден келген кірме
сөздер- табиғи және
тұрақты үдеріс.
Халықтар, елдер, мемлекеттер әрқашан
бір-бірімен байланыста болғандықтан басқа тілдерден кірме сөздердің
келуі заман талабы.
Ақпараттық тасқынның күшейюі-ғаламдық интернет желісінің пайда болуы, дүниежүзілік
экономикалық нарықтың дамуы, халықаралық туризм, мәдениет
байланыстары , ақпараттық
технологиялар, халықаралық олимпиадалар,
фестивальдар – осының барлығы ағылшын тілінен
енген кірме сөздерінің келуіне себеп
болды.
Мысалы:
ноутбук, сканер, интернет,
сайт т.б.
Ағылшын тілінен енген кейбір
сөздердің аудармасы біздің тілде
жоқ.
Мысалы: чипсы,
видеоклип.
Мұндай сөздер ағылшын тілінен
енген кірме сөздердің көмегімен
түсіндіріледі.
Мысалы:
[термопот – термо және шәйнек, пиллинг-крем
– бетті тазартатын крем]
Бұны көп түсіндіру қажет емес,
бірақ сөзбен айтылады.
Мысалы: клубқа кірер алдындағы
тексеріс - face-контроль, имидж – , шоу -
қойылым.
Бір жағынан ағылшын тілінен енген кірме
сөздер сөздік қорын кеңейтеді, екінші жағынан өз тіліміздің әдеби
көркемдік мағынасын
жояды.
Қазіргі жағдай туралы көптеген филологтар мен
лингвистардың ойынша,
ағылшын тілінен енген кірме сөздердің көптігі
сонша, өз тіліміздің қасиеті жойылып
барады.
Бізді қобалжытатын жағдай, күнделікті өмірде
қазіргі жастар ағылшын тілінен енген кірме сөздерің жиі
пайдаланады. Жастарға өз ойын, сезімін ағылшын тілінің кірме сөздер
арқылы білдіру оңайырақ
көрінеді.
Нақтырақ айтатын болсақ, жастардың күнделікті
өмірде ағылшын тілінен енген кірме
сөздері табиғи тілдік
үдеріспен, әлеуметтік-идеологиялық себептерге
байланысты.
Аталмыш
қайшы сұрақтар ағылшын тілінен енген кірме
сөздер тақырыбының өзектілігі
бізге осы тақырыпта зерттеу жұмыстар жүргізуге ой
салды.
Зерттеудің
өзектілігі- Ағылшын тілінен енген
кірме сөздерінің алатын
орны.
Қазіргі заманда ағылшын тілі-халықаралық тіл
болғандықтан оның мәртебесі әрине жоғары. Кірме сөздерді дұрыс
пайдалана отырып, өз тіліміздің де мәртебесін
арттыру.
Зерттеу
тақырыбы- Жастар арасында
пайдаланатын ағылшын тілінен
енген кірме
сөздер.
Мақсаты: Қазіргі жастардың сөйлесу мәнерінде ағылшындық қаншалықты
қалыптасқаның зерттеу
Міндеттері:
1.Тақырыпқа байланысты теориялық материалдарға талдау
жасау.
2.Ағылшын тілі пәнінің
білімдерін тереңдету,
молайту.
3.Кірме сөздерінің келу
себептерін анықтау.
4.Кірме сөздерінің пайда
болуын қарастыру.
5.Кірме сөздердің жіктерге
бөліну шеңбері.
6.Осы тақырыпқа байланысты
оқушылар арасында сауалнама
өткізу.
7.Оқушылар арасында көп
пайдаланатын кірме сөздерінің сөздігін
құрастыру.
Алға қойылған
міндеттерді шешу үшін түрлі әдістер
пайдаланды:
1.теориялық
[әдебиетті оқу және
зерттеу- нәтижесі]
2.
социологиялық: [әңгіме,
сауалнама]
3. статистикалық
:[әдістерін
көрсету]
Гипотеза: Жастар арасында ағылшын тілінің кірме сөздерін пайдалану
көптеп орын алуда.
Күтілетін
нәтиже: Қазіргі заман талабына сай ағылшын тілі халықаралық тіл
болып есептеледі . Ағылшын тілінен келген
кірме сөздер-тілдің дамуының бір
жолы. Ағылшын тілі жастардың арасында үлкен орын алуда екені
анықталады.
Аннотация
Зерттеудің
мақсаты: Қазіргі оқушылардың сөйлесу мәнерінде ағылшындық қаншалықты
қалыптасқанын зерттеу.
Зерттеудің
болжамы: Ағылшын тілінен енген кірме сөздердің әсері, зияны мен
пайдасы.
Зерттеу
кезеңі:
1.Деректер, материалдармен
танысу
2.Ағылшын тілі сөздерін
қарым-қатынас шеңберіне бөлу
3.Сауалнама
жүргізу
4.Мұғалімдер мен оқушылар
арасында интервью алу.
Эксперимент
әдістер:
1) теориялық
[әдебиетті оқу және
зерттеу- нәтижесі]
2)
социологиялық: [әңгіме,
сауалнама]
3) статистикалық
:[әдістерін
көрсету]
Зерттеудің
көкейтестілігі: Ағылшын тілінен енген
кірме сөздерінің алатын
орны. Ағылшын тілінен енген кірме сөздердің келу жолдарын
қарастыру.
Зерттеу
нәтижесі: Қазіргі заман талабына сай ағылшын тілі халықаралық тіл
болып есептеледі . Ағылшын тілінен келген
кірме сөздер-тілдің дамуының бір
жолы. Ағылшын тілі жастардың арасында үлкен орын алуда екені
анықталады.
Annotation
Research
purpose: study of degree of penetration of anglicizmov in speech of
modern schoolboys.
Supposed
result: anglicizmy firmly entered in style of intercourse
of pupils.
Research
methods: 1. theoretical [at the study of
literature, comprehension and generalization of research
results]
2. sociological [conversation,
questionnaire]
3. statistical methods of processing of
data.
Problem for
research:
modern youth widely uses
loan-words in the speech.
Importance of the
research:
Loan-words of English firmly
entered in style of intercourse of pupils.
Аннотация
Цель
исследования: изучение степени проникновения
англицизмов в речь современных
школьников.
Гипотеза: школьники широко
используют заимствованные слова в своей
речи.
Методы
исследования:
1. Теоретические [при изучении литературы,
осмыслении и обобщении результатов
исследования]
2.Социологические [беседа,
анкетирование]
3. статистические методы обработки
данных
Исследовательские
задачи:
Определить
причины заимствования.
Рассмотреть
способы образования
заимствований.
<