Коучинг-сессияның өткізілу
кезеңдері
|
Уақыты
|
Тәлімгердің
іс-әрекеті
|
Коучингке қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Күтілетін
нәтиже
|
Ресурстар
|
Бағалау
|
|
|
|
|
|
|
|
Психология
лық ахуал
туғызу.
Топқа
бөліну
|
2 минут
|
Қатысушыларға көңіл күй нышандары
(смайлик) бар
печенье таратылады.
Көңіл-күй бейнелеріне қарай
топқа
бөлінеді.
|
Қатысушылар
ортаға шығып, бір-бірімен
амандасады.
Топқа
бөлініп отырады.
|
Қатысушылар
арасында көңілді көңіл-күй
орнайды.
Топ
құрылады.
|
Парақшалар
|
Қол
шапалақтау
|
Кері байланыс
|
2 минут
|
Мұғалімдерге сағаттық суреті бейнеленген парақшалар
таратылады
|
сағатқа критериалды бағалау
бойынша өз білімдері қандай деңгейде екені туралы тілшемен көрсетіп
қояды
|
Мұғалімдердің бұл тақырып бойынша білімдерінің қандай
деңгейде екенін
анықтау
|
Сағат бейнесі бар
парақша
|
|
Білу
|
10 минут
|
«Үйдің суретін
салу»
тапсырылады.
|
Әр топқа
бөлінген қатысушы мұғалімдер суретті бірігіп салады.
|
Қатысушылар
бірігіп суретті салып шығарады.
|
А3 форматы маркерлер.
Стикерлер
|
Қатысушы
топтар бір-бірінің жұмысын «5» баллдық жүйеде
бағалайды.
|
Түсіну
|
10
минут
|
Сұрақтар
қояды.
-
Қойылған
бағамен келісесіз бе?
Неліктен?
-
Жұмысыңызды
бағалаған кезде қандай сезімде
болдыңыз?
-
Сіздің
сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және
қайдан біледі?
|
Қойған
бағаларын қорғайды, ой-пікірлерін ортаға
салады.
|
Қатысушылар
ой бөліседі.
|
Сұрақ
жазылған бетшелер
|
Қатысушылардың ой-пікірлерін
тыңдайды.
|
Талдау
|
10
минут
|
Жасалған суретті арнайы құрылған критерий бойынша
бағалайды.
|
Тәлімгер
айтқан мәліметті мұқият тыңдай отырып, түсініктерін
кеңейтеді.
|
Критерийлер
және дескрипторлар туралы ұғым-түсінік
алады.
|
Слайд-презентация
|
|
Сергіту
сәті
|
2 минут
|
Бейнетаспадан сергіту сәтін
орындатады.
|
Барлығы
сергіту сәтін орындайды.
|
Көңіл-күй
көтеріледі. Жағымды ахуал
орнайды.
|
|
Қол
шапалақтау
|
Қолдану
|
5
минут
|
Интербелсенді тақтадан
оқушының шығарған
есебі көрсетеді.
|
Қатысушылар
мұқият қарайды
|
|
Слайд-презентация
|
|
жинақтау
|
5 минут
|
Критерий
мен дескриптор құруды
тапсырады.
|
Топта
ақылдасып, критерий мен дескриптор
құрастырады.
|
Критериалды
бағалау туралы толық
түсінеді.
|
Маркерлер,
флипчарттар.
|
Тәлімгердің
шолуы
|
Бағалау
|
5
минут
|
Стикерлер
таратады
|
Сағат бейнесіне коучинтен кейін өзіне жаңа білім алса
қандай деңгейге көтерілендігі туралы белгі
қояды
Жұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін
тұсын стикерге жазып
қалдырады.
|
Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы
тиімді қарым-қатынас
орнайды.
|
стикерлер
|
«Екі
жұлдыз, бір тілек»
|
|
15
мин
|
1 кл жоспарларын көрсетіп,
бағдарламасына шолу жасау
|
|
Білімдерін
толықтыру, сұрақтарына жауап беріп мүмкіндігінше
қанағаттандыру
|
презентация
|
|