Материалдар / Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау

Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
479
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалауКритериалды бағалау – оқушы білімін нақты бағалауМақсаты: Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту.Оқу нәтижесі:Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады.Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.Негізгі идеясы: Критериалды бағалау дегеніміз не? Дескриптор не үшін керек?
Коучинг-сессияның өткізілу кезеңдеріУақытыТәлімгердің іс-әрекетіКоучингке қатысушылардың іс-әрекетіКүтілетін нәтижеРесурстарБағалау














Психологиялық ахуал туғызу.Топқа бөліну2 минутҚатысушыларға көңіл күй нышандары (смайлик) бар печенье таратылады.Көңіл-күй бейнелеріне қарай топқа бөлінеді.Қатысушылар ортаға шығып, бір-бірімен амандасады.

Топқа бөлініп отырады.
Қатысушылар арасында көңілді көңіл-күй орнайды.

Топ құрылады.
Парақшалар



Қол шапалақтау
Кері байланыс2 минутМұғалімдерге сағаттық суреті бейнеленген парақшалар таратылады сағатқа критериалды бағалау бойынша өз білімдері қандай деңгейде екені туралы тілшемен көрсетіп қоядыМұғалімдердің бұл тақырып бойынша білімдерінің қандай деңгейде екенін анықтауСағат бейнесі бар парақша

Білу10 минут«Үйдің суретін салу» тапсырылады.Әр топқа бөлінген қатысушы мұғалімдер суретті бірігіп салады.Қатысушылар бірігіп суретті салып шығарады.А3 форматы маркерлер. СтикерлерҚатысушы топтар бір-бірінің жұмысын «5» баллдық жүйеде бағалайды.
Түсіну10 минутСұрақтар қояды.
  • Қойылған бағамен келісесіз бе? Неліктен?
  • Жұмысыңызды бағалаған кезде қандай сезімде болдыңыз?
  • Сіздің сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және қайдан біледі?
  • Қойған бағаларын қорғайды, ой-пікірлерін ортаға салады.Қатысушылар ой бөліседі.Сұрақ жазылған бетшелерҚатысушылардың ой-пікірлерін тыңдайды.
    Талдау10 минутЖасалған суретті арнайы құрылған критерий бойынша бағалайды.Тәлімгер айтқан мәліметті мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді.Критерийлер және дескрипторлар туралы ұғым-түсінік алады.Слайд-презентация

    Сергіту сәті2 минутБейнетаспадан сергіту сәтін орындатады.Барлығы сергіту сәтін орындайды.Көңіл-күй көтеріледі. Жағымды ахуал орнайды.

    Қол шапалақтау
    Қолдану5 минутИнтербелсенді тақтадан  оқушының шығарған есебі көрсетеді.Қатысушылар мұқият қарайды

    Слайд-презентация

    жинақтау5 минутКритерий мен дескриптор құруды тапсырады.Топта ақылдасып, критерий мен дескриптор құрастырады.Критериалды бағалау туралы толық түсінеді.Маркерлер, флипчарттар.Тәлімгердің шолуы
    Бағалау5 минутСтикерлер таратадыСағат бейнесіне коучинтен кейін өзіне жаңа білім алса қандай деңгейге көтерілендігі туралы белгі қоядыЖұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын стикерге жазып қалдырады.Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы тиімді қарым-қатынас орнайды.стикерлер«Екі жұлдыз, бір тілек»


    15 мин1 кл жоспарларын көрсетіп, бағдарламасына шолу жасау

    Білімдерін толықтыру, сұрақтарына жауап беріп мүмкіндігінше қанағаттандырупрезентация



    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!