Материалдар / Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау

Критериалды бағалау – оқушы білімін нақты бағалау

Мақсаты: Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту.

Оқу нәтижесі:

Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады.

Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.

Негізгі идеясы: Критериалды бағалау дегеніміз не? Дескриптор не үшін керек?

Коучинг-сессияның өткізілу кезеңдері

Уақыты

Тәлімгердің іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Күтілетін нәтиже

Ресурстар

Бағалау








Психология

лық ахуал туғызу.

Топқа бөліну

2 минут

Қатысушыларға көңіл күй нышандары (смайлик) бар печенье таратылады.

Көңіл-күй бейнелеріне қарай топқа бөлінеді.

Қатысушылар ортаға шығып, бір-бірімен амандасады.



Топқа бөлініп отырады.

Қатысушылар арасында көңілді көңіл-күй орнайды.



Топ құрылады.

Парақшалар




Қол шапалақтау

Кері байланыс

2 минут

Мұғалімдерге сағаттық суреті бейнеленген парақшалар таратылады

сағатқа критериалды бағалау бойынша өз білімдері қандай деңгейде екені туралы тілшемен көрсетіп қояды

Мұғалімдердің бұл тақырып бойынша білімдерінің қандай деңгейде екенін анықтау

Сағат бейнесі бар парақша


Білу

10 минут

«Үйдің суретін салу» тапсырылады.

Әр топқа бөлінген қатысушы мұғалімдер суретті бірігіп салады.

Қатысушылар бірігіп суретті салып шығарады.

А3 форматы маркерлер. Стикерлер

Қатысушы топтар бір-бірінің жұмысын «5» баллдық жүйеде бағалайды.

Түсіну

10 минут

Сұрақтар қояды.

  • Қойылған бағамен келісесіз бе? Неліктен?

  • Жұмысыңызды бағалаған кезде қандай сезімде болдыңыз?

  • Сіздің сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және қайдан біледі?

Қойған бағаларын қорғайды, ой-пікірлерін ортаға салады.

Қатысушылар ой бөліседі.

Сұрақ жазылған бетшелер

Қатысушылардың ой-пікірлерін тыңдайды.

Талдау

10 минут

Жасалған суретті арнайы құрылған критерий бойынша бағалайды.

Тәлімгер айтқан мәліметті мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді.

Критерийлер және дескрипторлар туралы ұғым-түсінік алады.

Слайд-презентация


Сергіту сәті

2 минут

Бейнетаспадан сергіту сәтін орындатады.

Барлығы сергіту сәтін орындайды.

Көңіл-күй көтеріледі. Жағымды ахуал орнайды.


Қол шапалақтау

Қолдану

5 минут

Интербелсенді тақтадан  оқушының шығарған есебі көрсетеді.

Қатысушылар мұқият қарайды


Слайд-презентация


жинақтау

5 минут

Критерий мен дескриптор құруды тапсырады.

Топта ақылдасып, критерий мен дескриптор құрастырады.

Критериалды бағалау туралы толық түсінеді.

Маркерлер, флипчарттар.

Тәлімгердің шолуы

Бағалау

5 минут

Стикерлер таратады

Сағат бейнесіне коучинтен кейін өзіне жаңа білім алса қандай деңгейге көтерілендігі туралы белгі қояды

Жұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын стикерге жазып қалдырады.

Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы тиімді қарым-қатынас орнайды.

стикерлер

«Екі жұлдыз, бір тілек»


15 мин

1 кл жоспарларын көрсетіп, бағдарламасына шолу жасау


Білімдерін толықтыру, сұрақтарына жауап беріп мүмкіндігінше қанағаттандыру

презентация




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!