Коучинг-сессияның өткізілу кезеңдері | Уақыты | Тәлімгердің іс-әрекеті | Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті | Күтілетін нәтиже | Ресурстар | Бағалау |
|
|
|
|
|
|
|
Психологиялық ахуал туғызу.Топқа бөліну | 2 минут | Қатысушыларға көңіл күй нышандары (смайлик) бар печенье таратылады.Көңіл-күй бейнелеріне қарай топқа бөлінеді. | Қатысушылар ортаға шығып, бір-бірімен амандасады.
Топқа бөлініп отырады. | Қатысушылар арасында көңілді көңіл-күй орнайды.
Топ құрылады. | Парақшалар
| Қол шапалақтау |
Кері байланыс | 2 минут | Мұғалімдерге сағаттық суреті бейнеленген парақшалар таратылады | сағатқа критериалды бағалау бойынша өз білімдері қандай деңгейде екені туралы тілшемен көрсетіп қояды | Мұғалімдердің бұл тақырып бойынша білімдерінің қандай деңгейде екенін анықтау | Сағат бейнесі бар парақша |
|
Білу | 10 минут | «Үйдің суретін салу» тапсырылады. | Әр топқа бөлінген қатысушы мұғалімдер суретті бірігіп салады. | Қатысушылар бірігіп суретті салып шығарады. | А3 форматы маркерлер. Стикерлер | Қатысушы топтар бір-бірінің жұмысын «5» баллдық жүйеде бағалайды. |
Түсіну | 10 минут | Сұрақтар қояды.Қойылған бағамен келісесіз бе? Неліктен?Жұмысыңызды бағалаған кезде қандай сезімде болдыңыз?Сіздің сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және қайдан біледі? | Қойған бағаларын қорғайды, ой-пікірлерін ортаға салады. | Қатысушылар ой бөліседі. | Сұрақ жазылған бетшелер | Қатысушылардың ой-пікірлерін тыңдайды. |
Талдау | 10 минут | Жасалған суретті арнайы құрылған критерий бойынша бағалайды. | Тәлімгер айтқан мәліметті мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді. | Критерийлер және дескрипторлар туралы ұғым-түсінік алады. | Слайд-презентация |
|
Сергіту сәті | 2 минут | Бейнетаспадан сергіту сәтін орындатады. | Барлығы сергіту сәтін орындайды. | Көңіл-күй көтеріледі. Жағымды ахуал орнайды. |
| Қол шапалақтау |
Қолдану | 5 минут | Интербелсенді тақтадан оқушының шығарған есебі көрсетеді. | Қатысушылар мұқият қарайды |
| Слайд-презентация |
|
жинақтау | 5 минут | Критерий мен дескриптор құруды тапсырады. | Топта ақылдасып, критерий мен дескриптор құрастырады. | Критериалды бағалау туралы толық түсінеді. | Маркерлер, флипчарттар. | Тәлімгердің шолуы |
Бағалау | 5 минут | Стикерлер таратады | Сағат бейнесіне коучинтен кейін өзіне жаңа білім алса қандай деңгейге көтерілендігі туралы белгі қоядыЖұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын стикерге жазып қалдырады. | Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы тиімді қарым-қатынас орнайды. | стикерлер | «Екі жұлдыз, бір тілек» |
| 15 мин | 1 кл жоспарларын көрсетіп, бағдарламасына шолу жасау |
| Білімдерін толықтыру, сұрақтарына жауап беріп мүмкіндігінше қанағаттандыру | презентация |
|