|
Күні:5.09.16 |
Мұгалімі: Гүлжанат Байжұмаева |
||
|
Пәні: сауат ашу |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Оқушымын мен енді! Сөйлеу. |
||
|
Оқум мақсаттары |
(сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. 1.1.5.1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу 1.2.1.1 Сөз сөйлем сызбасын оқу 1.1.3.1 Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. 1.3.8.1 Жазу жолын жоларалық кеңістікті , жолдың жоғарғы төменгі сзығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Сөйлеу туралы білімді түсінеді. Көбі: Жаңа білімге мысалдар келтіре алады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Оқушы,ученик, learner |
||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар оқулықтағы суретті баяндап, әңгімелеп береді.
|
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5минут
|
Ертеңгілік шеңбері Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.
(сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. «Күз» мезгіліне байланысты сюжетті суреттермен жұмыс. Сөздерден сөйлем құрастыру. (Мк;Ө;Қ) Тыңдаған немесе көрген материал мазмұнын зейін қойып тыңдау, түсіну білігін бағалау. |
Шаттық шебері Сюжеттік суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут 7 минут
2минут
3минут
|
1.1.5.1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу №1 Оқулықтағы тапсырма. Суретке назар аудар. Бұлар қандай бөлмелер? .Олар қайда орналасқан? (Ұ; Қ) Оқиғаны ретімен баяндату, этикет сөздерді қолдану білігін бағалау 1.2.1.1 Сөз сөйлем сызбасын оқу №2 Сызбаның көмегімен берілген сұрақтарға жауап беріп көр. Сынып бөлмесінде отырған кімдер? Олар не істеді? (МК;Ө;Қ;) 1.1.3.1 Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. №3 Өлеңді мұхият тыңда. Ж.Әбдірашевтің «Күзгі қуаныш» өлеңін аудио үнтаспадан тыңдату. (МК;Ө;Қ;) Өлең мазмұнын сұрақтарға толық жауап бере отырып, ретімен баяндау білігін бағалау СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою Дәптермен жұмыс Оқулықтағы тапсырма. Оқушымын мен енді! Сөйлеміне сәйкес сызбаны тауып көр. (МК; Ө; Қ) Сөйлем сызбасын оқу пунктуациялық нормаларды сақтау, тапсырма бойынша ой қорытып, рефлексия жасай алу білігін бағалау. 1.3.8.1 Жазу жолын жоларалық кеңістікті , жолдың жоғарғы төменгі сзығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу Дәптермен жұмыс -Дәптер бетіндегі суреттерді бояу --әр түрлі сызықтар сызу -Заттарды сызықтар арқылы қосу -Үзік сызықтарды бастырып жүргізу -әр түрлі сызықтар ою-өрнек таңбалар салу -дәптер бетіндегі кеңістікті бағдарлау -жазу жолымен таныстыру (МК; Ө;Қ) Жазу жолын жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалау. |
Оқулық, дәптерлер.
Сергіту сәтіСуреттерБояулар |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Оқушымын мен енді!" "Сөйлеу"
"Оқушымын мен енді!" "Сөйлеу"
|
Күні:5.09.16 |
Мұгалімі: Гүлжанат Байжұмаева |
||
|
Пәні: сауат ашу |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Оқушымын мен енді! Сөйлеу. |
||
|
Оқум мақсаттары |
(сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. 1.1.5.1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу 1.2.1.1 Сөз сөйлем сызбасын оқу 1.1.3.1 Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. 1.3.8.1 Жазу жолын жоларалық кеңістікті , жолдың жоғарғы төменгі сзығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Сөйлеу туралы білімді түсінеді. Көбі: Жаңа білімге мысалдар келтіре алады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Оқушы,ученик, learner |
||
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар оқулықтағы суретті баяндап, әңгімелеп береді.
|
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5минут
|
Ертеңгілік шеңбері Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.
(сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. «Күз» мезгіліне байланысты сюжетті суреттермен жұмыс. Сөздерден сөйлем құрастыру. (Мк;Ө;Қ) Тыңдаған немесе көрген материал мазмұнын зейін қойып тыңдау, түсіну білігін бағалау. |
Шаттық шебері Сюжеттік суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут 7 минут
2минут
3минут
|
1.1.5.1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу №1 Оқулықтағы тапсырма. Суретке назар аудар. Бұлар қандай бөлмелер? .Олар қайда орналасқан? (Ұ; Қ) Оқиғаны ретімен баяндату, этикет сөздерді қолдану білігін бағалау 1.2.1.1 Сөз сөйлем сызбасын оқу №2 Сызбаның көмегімен берілген сұрақтарға жауап беріп көр. Сынып бөлмесінде отырған кімдер? Олар не істеді? (МК;Ө;Қ;) 1.1.3.1 Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. №3 Өлеңді мұхият тыңда. Ж.Әбдірашевтің «Күзгі қуаныш» өлеңін аудио үнтаспадан тыңдату. (МК;Ө;Қ;) Өлең мазмұнын сұрақтарға толық жауап бере отырып, ретімен баяндау білігін бағалау СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою Дәптермен жұмыс Оқулықтағы тапсырма. Оқушымын мен енді! Сөйлеміне сәйкес сызбаны тауып көр. (МК; Ө; Қ) Сөйлем сызбасын оқу пунктуациялық нормаларды сақтау, тапсырма бойынша ой қорытып, рефлексия жасай алу білігін бағалау. 1.3.8.1 Жазу жолын жоларалық кеңістікті , жолдың жоғарғы төменгі сзығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу Дәптермен жұмыс -Дәптер бетіндегі суреттерді бояу --әр түрлі сызықтар сызу -Заттарды сызықтар арқылы қосу -Үзік сызықтарды бастырып жүргізу -әр түрлі сызықтар ою-өрнек таңбалар салу -дәптер бетіндегі кеңістікті бағдарлау -жазу жолымен таныстыру (МК; Ө;Қ) Жазу жолын жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалау. |
Оқулық, дәптерлер.
Сергіту сәтіСуреттерБояулар |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз














