3.Мағынаны
тану.
1)«Оқыту мен оқу әдістемесіне
өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу.»
- Қалай ойлайсыздар, мұғалім
не үшін өзгеруі керек?
(Үлестірме материалдары №2,
25-бет).
Мұғалімдер өзгеру себебі жайлы
топта талқылап, өз ойларын ортаға салады.
4 топқа бірдей тапсырма
беріледі.
Материалды
оқуға 3
минут беріледі.
Тұжырымдамалық карта
әзірлеу.
Мұғалімдердің кәсіби
шеберлігі: талқылау аяқталған соң
төмендегі сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдіріп, алдыңғы
ойларын толықтырады.
Сіздің ойыңызша, мұғалімнің өз
мектебіндегі тәжірибені өзгертудегі рөлі
қандай?
2) «Құзырлы мұғалім» туралы
көзқарастарыңыз қандай? «Құзырлы мұғалімге» тән белгілер
қандай?
Таныстырылым.
Шульман»Мұғалімнің үш көмекшісі»
ғалімнөмекшілері Құзырлы
мұғалімге тән белгілер
Бас Кәсіби түсінік
(теория)
Оқыту мен оқу, сондай-ақ жеке
тұлға ретінде оқушылар туралы
тұғырлы теориялық базаға
негізделген, жеткілікті білімнің
болу-
ын талап етеді. Сондай-ақ
тәжірибені түсіну, дамыту/жетілдіру
үшін дәлелдер/зерттеулер
нәтижелерін қалай қолдану
керектігін
білуді
көздейді.
Қол Оқытудың тәжірибелік
дағдылары (тәжірибе)
Бұл оқытуды іске асыру, түзету
және бағалау барысында
түйінді кәсіби идеяларды
түсіндіре білудің техникалық және
тәжірибелік дағдыларын,
әртүрлі әдістер мен тәсілдерді
білуді
талап етеді. Сонымен қатар
ынталандыру, көтермелеу, шектеу,
сабақтарды, сондай-ақ оның
жекелеген кезеңдерін жоспарлау
және оқушыларды бағалау
әдістемелерін меңгеру қажет.
Жоғарыда аталған білімдер мен
дағдылар болған жағдайда, мұғалім
сабақ үстінде оқушылардың
оқуға ынтасын арттырып, тиісті
және одан да жоғары
деңгейлерге қол жеткізуге
ұмтылатындай
қолайлы орта қалыптастырып,
оның тұрақтылығын қамтамасыз
етері
анық.
Жүрек
Кәсіби-өнегелілік тұтастық
(нәтиже)
Мұғалімдер ұстаз мамандығының
этикалық және моральдық
құндылықтарын ұстанады. Демек,
олар шыншыл, батыл, төзімді,
оқушыларға аяушылық, мейірім
және құрмет көрсете білетін
әділ
адамдар.
Мұғалімдер – өз мамандығын
сүйетін, балаға білім беру құнды
қызмет екенін түсініп, осыған
қатысты нақты ұстанымдары
қалыптасқан жандар, олардың
бұл ұстанымдарын осы
мамандықтың басқа иелері де
бөліседі.
а)
Мұғалімдердің өзгеріске деген
ынтасын бақылай отырып алдында отырған оқушының «мінсіз» сипаты
қандай болу керек деген сұраққа жауап алу.
ә) Мінсіз оқушының
сипаты.
Мақсаты: Мінсіз оқушының қасиеттерін
анықтайды.
Нәтижесі: Мінсіз оқушыға баға береді,
ортақ шешімге келеді.
Ресурстар: стикерлер, кестелер, адам
кескіні, смайликтер
Жеке
жұмыс.
Ә рбір мұғалім
алдына келген оқушының мінсіз, табысты болғанын қалайды. Сіздер
қалай ойлайсыздар, «мінсіз оқушының» бойында қандай қасиеттер болуы
керек? Сіздер мына суреттің ішіне «мінсіз оқушының» сипатын жазып
шықсаңыздар.
Енді өз ойларыңызбен топта
бөліссеңіздер. Топтық
жұмыс.
-Ендігі кезекте «мінсіз
оқушының сипаты» кестесін толтырсаңыздар. Сіздерге мына сөздерді
кестеге орналастыру үшін 2 минут уақыт беремін. Және де әртүрлі бес
елдегі мінсіз оқушының сипаттамасымен өз жұмыстарыңызды салыстырып
көруге 1 минут.
Мінсіз оқушының ішкі және
сыртқы факторлары
ішкі
сыртқы
(Үлестірме материалдары №2,
26-27 бет).
Бейнежазба
«Оқушы
үні»
(Білім беру платформасын
қара).
Мақсаты: оқушылардың пікірін назарға
алудың маңыздылығын түсінеді.
Топқа
сұрақ.
-Бұл бейнежазбадан нені
байқадыңыздар?
-Оқушы мен мұғалімнің
іс-әрекетін қалай бағалар едіңіздер?
-Оқушымен сөйлесу, олардың
пікірімен санасу қаншалықты маңызды деп
есептейсіздер?
Таныстырылым: Джин Раддок зерттеуі.
Оқушылармен пікірлесудің мақсаты- қабылдаушының көзқарасы
тұрғысынан алғанда оқудың не екендігін түсіну, жекелеген оқушылар
мен топтар үшін оқуды қалай жақсарту екендігін жазады. Зерттеу
жобасынан соң мұғалімдер мен оқушылардың пікірлері қандай болды деп
ойлайсыңдар?
Топтар кесте
толтырады.
Мұғалім пікірі Оқушы
пікірі
Бағалау. «Мадақтау
сэндвичі»
Кері
байланыс.
Мақсаты: сабақ қорытындысын шығару,
сабақ бойынша кері байланыс орнату
-Бүгінгі тақырыптан не
түйдіңіздер?
-Және бұны өз тәжірибеңізде
қалай қолданасыздар? Стикерге жазу.
Рефлексия:
|