|
Апта 1 |
Күні: 1 |
Маханова Лиза Шәріқызы |
Өткізілетін орны: |
||||||
|
Күн тақырыбы: |
Кіріспе: оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу |
||||||||
|
Тақырыбы |
2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарасы. |
||||||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. |
||||||||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. |
||||||||
|
Түйінді идея |
Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретінініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен (разминка) бастап, тренерлер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды. ЭЫДҰ есептер ммменнн білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру.Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну. |
||||||||
|
Оқыту барысы |
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
5 минут
5 минут
5 минут
|
1.Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. 1)«Қоқыс жәшігі» әдісі. Мұғалімдер өз кәсіптерінің жағымды,жағымсыз жақтарын «қоқыс жәшігі» мен смайликті қорапқа салады. «Қоқыс жәшігі» мұғалімдердің көз алдында қоқысқа тасталады.Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. Диаолгқа көмектесу мақсатында бейнежазбаны көрсету. Таныстырылым: ХХІ ғасыр дағдылары. Мұғалімдердің көзқарастары. Диалогқа көмектесу мақсатында бейнежазбаны көрсету: http://www.youtube.com/watch?v=rvyP-cwpHN8&feature=colike. (Мені ХХІ ғасырда қалай оқытасыз?) Қосымша CISCO таныстырылымын пайдалану ұсынылады. 3) Жеке жұмыс: «ӨЗГЕРІС ТУРАЛЫ ОЙЛАР» кесте беру
4)Топқа бөлу. Әке, ана, бала, Отан, мектеп туралы өлең шумақтары арқылы топтасу. |
||||||||
|
10минут
10 минут
10 минут
10 минут
15минут
10минут
5минут
5минут
|
3.Мағынаны тану. 1)«Оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу.» - Қалай ойлайсыздар, мұғалім не үшін өзгеруі керек? (Үлестірме материалдары №2, 25-бет). Мұғалімдер өзгеру себебі жайлы топта талқылап, өз ойларын ортаға салады. 4 топқа бірдей тапсырма беріледі. Материалды оқуға 3 минут беріледі. Тұжырымдамалық карта әзірлеу. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі: талқылау аяқталған соң төмендегі сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдіріп, алдыңғы ойларын толықтырады.
Сіздің ойыңызша, мұғалімнің өз мектебіндегі тәжірибені өзгертудегі рөлі қандай? 2) «Құзырлы мұғалім» туралы көзқарастарыңыз қандай? «Құзырлы мұғалімге» тән белгілер қандай? Таныстырылым. Шульман»Мұғалімнің үш көмекшісі» ғалімнөмекшілері Құзырлы мұғалімге тән белгілер Бас Кәсіби түсінік (теория) Оқыту мен оқу, сондай-ақ жеке тұлға ретінде оқушылар туралы тұғырлы теориялық базаға негізделген, жеткілікті білімнің болу- ын талап етеді. Сондай-ақ тәжірибені түсіну, дамыту/жетілдіру үшін дәлелдер/зерттеулер нәтижелерін қалай қолдану керектігін білуді көздейді. Қол Оқытудың тәжірибелік дағдылары (тәжірибе) Бұл оқытуды іске асыру, түзету және бағалау барысында түйінді кәсіби идеяларды түсіндіре білудің техникалық және тәжірибелік дағдыларын, әртүрлі әдістер мен тәсілдерді білуді талап етеді. Сонымен қатар ынталандыру, көтермелеу, шектеу, сабақтарды, сондай-ақ оның жекелеген кезеңдерін жоспарлау және оқушыларды бағалау әдістемелерін меңгеру қажет. Жоғарыда аталған білімдер мен дағдылар болған жағдайда, мұғалім сабақ үстінде оқушылардың оқуға ынтасын арттырып, тиісті және одан да жоғары деңгейлерге қол жеткізуге ұмтылатындай қолайлы орта қалыптастырып, оның тұрақтылығын қамтамасыз етері анық. Жүрек Кәсіби-өнегелілік тұтастық (нәтиже) Мұғалімдер ұстаз мамандығының этикалық және моральдық құндылықтарын ұстанады. Демек, олар шыншыл, батыл, төзімді, оқушыларға аяушылық, мейірім және құрмет көрсете білетін әділ адамдар. Мұғалімдер – өз мамандығын сүйетін, балаға білім беру құнды қызмет екенін түсініп, осыған қатысты нақты ұстанымдары қалыптасқан жандар, олардың бұл ұстанымдарын осы мамандықтың басқа иелері де бөліседі. а) Мұғалімдердің өзгеріске деген ынтасын бақылай отырып алдында отырған оқушының «мінсіз» сипаты қандай болу керек деген сұраққа жауап алу. ә) Мінсіз оқушының сипаты. Мақсаты: Мінсіз оқушының қасиеттерін анықтайды. Нәтижесі: Мінсіз оқушыға баға береді, ортақ шешімге келеді. Ресурстар: стикерлер, кестелер, адам кескіні, смайликтер Жеке жұмыс. Ә
Енді өз ойларыңызбен топта бөліссеңіздер. Топтық жұмыс. -Ендігі кезекте «мінсіз оқушының сипаты» кестесін толтырсаңыздар. Сіздерге мына сөздерді кестеге орналастыру үшін 2 минут уақыт беремін. Және де әртүрлі бес елдегі мінсіз оқушының сипаттамасымен өз жұмыстарыңызды салыстырып көруге 1 минут.
Мінсіз оқушының ішкі және сыртқы факторлары
(Үлестірме материалдары №2, 26-27 бет). Бейнежазба «Оқушы үні» (Білім беру платформасын қара). Мақсаты: оқушылардың пікірін назарға алудың маңыздылығын түсінеді. Топқа сұрақ. -Бұл бейнежазбадан нені байқадыңыздар? -Оқушы мен мұғалімнің іс-әрекетін қалай бағалар едіңіздер? -Оқушымен сөйлесу, олардың пікірімен санасу қаншалықты маңызды деп есептейсіздер? Таныстырылым: Джин Раддок зерттеуі. Оқушылармен пікірлесудің мақсаты- қабылдаушының көзқарасы тұрғысынан алғанда оқудың не екендігін түсіну, жекелеген оқушылар мен топтар үшін оқуды қалай жақсарту екендігін жазады. Зерттеу жобасынан соң мұғалімдер мен оқушылардың пікірлері қандай болды деп ойлайсыңдар?
Топтар кесте толтырады.
Бағалау. «Мадақтау сэндвичі»
Кері байланыс. Мақсаты: сабақ қорытындысын шығару, сабақ бойынша кері байланыс орнату -Бүгінгі тақырыптан не түйдіңіздер? -Және бұны өз тәжірибеңізде қалай қолданасыздар? Стикерге жазу. Рефлексия:
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу
оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу
|
Апта 1 |
Күні: 1 |
Маханова Лиза Шәріқызы |
Өткізілетін орны: |
||||||
|
Күн тақырыбы: |
Кіріспе: оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігін негіздеу |
||||||||
|
Тақырыбы |
2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарасы. |
||||||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. |
||||||||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. |
||||||||
|
Түйінді идея |
Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретінініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен (разминка) бастап, тренерлер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды. ЭЫДҰ есептер ммменнн білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру.Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну. |
||||||||
|
Оқыту барысы |
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
5 минут
5 минут
5 минут
|
1.Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. 1)«Қоқыс жәшігі» әдісі. Мұғалімдер өз кәсіптерінің жағымды,жағымсыз жақтарын «қоқыс жәшігі» мен смайликті қорапқа салады. «Қоқыс жәшігі» мұғалімдердің көз алдында қоқысқа тасталады.Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. Диаолгқа көмектесу мақсатында бейнежазбаны көрсету. Таныстырылым: ХХІ ғасыр дағдылары. Мұғалімдердің көзқарастары. Диалогқа көмектесу мақсатында бейнежазбаны көрсету: http://www.youtube.com/watch?v=rvyP-cwpHN8&feature=colike. (Мені ХХІ ғасырда қалай оқытасыз?) Қосымша CISCO таныстырылымын пайдалану ұсынылады. 3) Жеке жұмыс: «ӨЗГЕРІС ТУРАЛЫ ОЙЛАР» кесте беру
4)Топқа бөлу. Әке, ана, бала, Отан, мектеп туралы өлең шумақтары арқылы топтасу. |
||||||||
|
10минут
10 минут
10 минут
10 минут
15минут
10минут
5минут
5минут
|
3.Мағынаны тану. 1)«Оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу.» - Қалай ойлайсыздар, мұғалім не үшін өзгеруі керек? (Үлестірме материалдары №2, 25-бет). Мұғалімдер өзгеру себебі жайлы топта талқылап, өз ойларын ортаға салады. 4 топқа бірдей тапсырма беріледі. Материалды оқуға 3 минут беріледі. Тұжырымдамалық карта әзірлеу. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі: талқылау аяқталған соң төмендегі сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдіріп, алдыңғы ойларын толықтырады.
Сіздің ойыңызша, мұғалімнің өз мектебіндегі тәжірибені өзгертудегі рөлі қандай? 2) «Құзырлы мұғалім» туралы көзқарастарыңыз қандай? «Құзырлы мұғалімге» тән белгілер қандай? Таныстырылым. Шульман»Мұғалімнің үш көмекшісі» ғалімнөмекшілері Құзырлы мұғалімге тән белгілер Бас Кәсіби түсінік (теория) Оқыту мен оқу, сондай-ақ жеке тұлға ретінде оқушылар туралы тұғырлы теориялық базаға негізделген, жеткілікті білімнің болу- ын талап етеді. Сондай-ақ тәжірибені түсіну, дамыту/жетілдіру үшін дәлелдер/зерттеулер нәтижелерін қалай қолдану керектігін білуді көздейді. Қол Оқытудың тәжірибелік дағдылары (тәжірибе) Бұл оқытуды іске асыру, түзету және бағалау барысында түйінді кәсіби идеяларды түсіндіре білудің техникалық және тәжірибелік дағдыларын, әртүрлі әдістер мен тәсілдерді білуді талап етеді. Сонымен қатар ынталандыру, көтермелеу, шектеу, сабақтарды, сондай-ақ оның жекелеген кезеңдерін жоспарлау және оқушыларды бағалау әдістемелерін меңгеру қажет. Жоғарыда аталған білімдер мен дағдылар болған жағдайда, мұғалім сабақ үстінде оқушылардың оқуға ынтасын арттырып, тиісті және одан да жоғары деңгейлерге қол жеткізуге ұмтылатындай қолайлы орта қалыптастырып, оның тұрақтылығын қамтамасыз етері анық. Жүрек Кәсіби-өнегелілік тұтастық (нәтиже) Мұғалімдер ұстаз мамандығының этикалық және моральдық құндылықтарын ұстанады. Демек, олар шыншыл, батыл, төзімді, оқушыларға аяушылық, мейірім және құрмет көрсете білетін әділ адамдар. Мұғалімдер – өз мамандығын сүйетін, балаға білім беру құнды қызмет екенін түсініп, осыған қатысты нақты ұстанымдары қалыптасқан жандар, олардың бұл ұстанымдарын осы мамандықтың басқа иелері де бөліседі. а) Мұғалімдердің өзгеріске деген ынтасын бақылай отырып алдында отырған оқушының «мінсіз» сипаты қандай болу керек деген сұраққа жауап алу. ә) Мінсіз оқушының сипаты. Мақсаты: Мінсіз оқушының қасиеттерін анықтайды. Нәтижесі: Мінсіз оқушыға баға береді, ортақ шешімге келеді. Ресурстар: стикерлер, кестелер, адам кескіні, смайликтер Жеке жұмыс. Ә
Енді өз ойларыңызбен топта бөліссеңіздер. Топтық жұмыс. -Ендігі кезекте «мінсіз оқушының сипаты» кестесін толтырсаңыздар. Сіздерге мына сөздерді кестеге орналастыру үшін 2 минут уақыт беремін. Және де әртүрлі бес елдегі мінсіз оқушының сипаттамасымен өз жұмыстарыңызды салыстырып көруге 1 минут.
Мінсіз оқушының ішкі және сыртқы факторлары
(Үлестірме материалдары №2, 26-27 бет). Бейнежазба «Оқушы үні» (Білім беру платформасын қара). Мақсаты: оқушылардың пікірін назарға алудың маңыздылығын түсінеді. Топқа сұрақ. -Бұл бейнежазбадан нені байқадыңыздар? -Оқушы мен мұғалімнің іс-әрекетін қалай бағалар едіңіздер? -Оқушымен сөйлесу, олардың пікірімен санасу қаншалықты маңызды деп есептейсіздер? Таныстырылым: Джин Раддок зерттеуі. Оқушылармен пікірлесудің мақсаты- қабылдаушының көзқарасы тұрғысынан алғанда оқудың не екендігін түсіну, жекелеген оқушылар мен топтар үшін оқуды қалай жақсарту екендігін жазады. Зерттеу жобасынан соң мұғалімдер мен оқушылардың пікірлері қандай болды деп ойлайсыңдар?
Топтар кесте толтырады.
Бағалау. «Мадақтау сэндвичі»
Кері байланыс. Мақсаты: сабақ қорытындысын шығару, сабақ бойынша кері байланыс орнату -Бүгінгі тақырыптан не түйдіңіздер? -Және бұны өз тәжірибеңізде қалай қолданасыздар? Стикерге жазу. Рефлексия:
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
рбір мұғалім
алдына келген оқушының мінсіз, табысты болғанын қалайды. Сіздер
қалай ойлайсыздар, «мінсіз оқушының» бойында қандай қасиеттер болуы
керек? Сіздер мына суреттің ішіне «мінсіз оқушының» сипатын жазып
шықсаңыздар.















