Материалдар / Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалауды, критерий мен дескриптор жасауды біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2018
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі

Сілтеме:

МАН, интернет ресурстары.

Мақсаты:

Критериалды бағалаудың маңызын білу;

бағалау критерийі мен дескриптор жасауды үйрену

Күтілетін нәтиже:

Критериалды бағалауды, критерий мен дескриптор жасауды біледі.

Түйінді идеялар

Бағалау түрлері , табыс критерийлері және дескрипторлар.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу


1. Мұғалімдермен амандасу:

Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Бүгінгі « Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі » тақырыбындағы коучингімізге қош келдіңіздер! Өзара әріптестік үдерісіміз сәтті болсын дей отырып, сіздерге шығармашылық табыс тілеймін.

2.«Мадақтау» тренингі арқылы мұғалімдер көңілін көтеру

Тапсырмалар түрлері:

Түрткі сұрақтар

  1. Коучингке қандай мақсатпен келдіңіздер?

  2. Бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз?

  3. Оқушыны қай кезде бағалайсыз?

  4. Нені үйренгіңіз келеді?




Тапсырма №1

















Тапсырма №2

  1. Ж. Молдағалиевтың «Мен қазақпын» поэмасынан үзінді беру.

Мақсаты: Поэмадан үзіндіні мәнерлеп оқу және жатқа айту.

Мұғалімдер бағалау критерийі мен дескрипторын жасайды.


Бағалау критерийі


Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

1


Өлеңді мәнерлеп оқуы

Тіл тазалығын сақтап жеткізуі

1

Даусы мен дене әрекетінің үйлесімділігі

1

2


Жатқа оқуы


сөйлеу мәнері мен анықтығы (логикалық екпін, дауыс ырғағы, тембр, оқылымның эмоционалдық-экспрессивтік бояуы)

1

актерлік шеберлік-орындаушының сыртқы түрі

1

Екі шумақтан кем емес

1


  1. Ж. Молдағалиевтың «Мен қазақпын» поэмасынан үзіндіні мәнерлеп оқу және жатқа айту.

Мен – қазақпын мың өліп, мың тірілген.
Жөргегімде таныстым мұң тілімен
Жылағанда жүрегім, күн тұтылып,
Қуанғанда күлкімнен түн түрілген.

Мен – қазақпын, ажалсыз анамын мен,
Құрсағыма сыйдырам даланы мен.
Пәк сәбимін бесікте уілдеген,
Дәуірлермен құрдаспын, данамын мен.

Мен – қара көз сұлумын, сайтан қызбын
Сайрай қалсам, тілімнен бал тамғыздым.
Сүйер болсам, өмірдей өле сүйдім,
Қас батырмен қайрасқам балтам жүзін.

Мен – қазақпын, биікпін, байтақ елмін
Қайта тудым, өмірге қайта келдім.
Мен мың да бір тірілдім мәңгі өлмеске
Айта бергім келеді, айта бергім


Бағалау

Бірін-бірі критериалды бағалайды.

  • Сізді қалай бағалады?

  • Алған бағаңызбен келісесіз бе?

Сынамалау сұрақтар

  1. Бағалау критерийін жасауда қандай кедергіге кездестің?

  2. Оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың маңызы бар ма?


Теориялық бөлім


Бағалау критерий және дескриптор туралы түсінік беру.

(слайдтар тізбегі арқылы )


Кері байланыс

«Білім кемесіне» стикерлерді кемеге жапсыруды тапсырады.


Жасыл кеме- «Барлығын түсіндім»

Сары кеме- «Енді түсініп келемін»

Қызыл кеме- «Түсінбедім»

Мұғалімдер стикерлерге аттарын жазып, кемеге жапсырады.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!