|
Тақырыбы: |
||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
МАН, интернет ресурстары. |
|||||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Критериалды бағалаудың маңызын білу; бағалау критерийі мен дескриптор жасауды үйрену |
|||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Критериалды бағалауды, критерий мен дескриптор жасауды біледі. |
|||||||||||||||||||
|
Түйінді идеялар |
Бағалау түрлері , табыс критерийлері және дескрипторлар. |
|||||||||||||||||||
|
Жағымды психологиялық ахуал туғызу |
1. Мұғалімдермен амандасу: Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Бүгінгі « Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі » тақырыбындағы коучингімізге қош келдіңіздер! Өзара әріптестік үдерісіміз сәтті болсын дей отырып, сіздерге шығармашылық табыс тілеймін. 2.«Мадақтау» тренингі арқылы мұғалімдер көңілін көтеру |
|||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар түрлері: |
||||||||||||||||||||
|
Түрткі сұрақтар |
|
|||||||||||||||||||
|
Тапсырма №1 Тапсырма №2 |
Мақсаты: Поэмадан үзіндіні мәнерлеп оқу және жатқа айту. Мұғалімдер бағалау критерийі мен дескрипторын жасайды. Бағалау критерийі
Мен – қазақпын мың өліп, мың
тірілген.
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бірін-бірі критериалды бағалайды.
|
|||||||||||||||||||
|
Сынамалау сұрақтар |
|
|||||||||||||||||||
|
Теориялық бөлім
|
Бағалау критерий және дескриптор туралы түсінік беру. (слайдтар тізбегі арқылы )
|
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Білім кемесіне» стикерлерді кемеге жапсыруды тапсырады.
Жасыл кеме- «Барлығын түсіндім» Сары кеме- «Енді түсініп келемін» Қызыл кеме- «Түсінбедім» Мұғалімдер стикерлерге аттарын жазып, кемеге жапсырады.
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі
Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі
|
Тақырыбы: |
||||||||||||||||||||
|
Сілтеме: |
МАН, интернет ресурстары. |
|||||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Критериалды бағалаудың маңызын білу; бағалау критерийі мен дескриптор жасауды үйрену |
|||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Критериалды бағалауды, критерий мен дескриптор жасауды біледі. |
|||||||||||||||||||
|
Түйінді идеялар |
Бағалау түрлері , табыс критерийлері және дескрипторлар. |
|||||||||||||||||||
|
Жағымды психологиялық ахуал туғызу |
1. Мұғалімдермен амандасу: Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Бүгінгі « Оқыту мен оқу сапасын арттыруда критериалды бағалаудың рөлі » тақырыбындағы коучингімізге қош келдіңіздер! Өзара әріптестік үдерісіміз сәтті болсын дей отырып, сіздерге шығармашылық табыс тілеймін. 2.«Мадақтау» тренингі арқылы мұғалімдер көңілін көтеру |
|||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар түрлері: |
||||||||||||||||||||
|
Түрткі сұрақтар |
|
|||||||||||||||||||
|
Тапсырма №1 Тапсырма №2 |
Мақсаты: Поэмадан үзіндіні мәнерлеп оқу және жатқа айту. Мұғалімдер бағалау критерийі мен дескрипторын жасайды. Бағалау критерийі
Мен – қазақпын мың өліп, мың
тірілген.
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бірін-бірі критериалды бағалайды.
|
|||||||||||||||||||
|
Сынамалау сұрақтар |
|
|||||||||||||||||||
|
Теориялық бөлім
|
Бағалау критерий және дескриптор туралы түсінік беру. (слайдтар тізбегі арқылы )
|
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Білім кемесіне» стикерлерді кемеге жапсыруды тапсырады.
Жасыл кеме- «Барлығын түсіндім» Сары кеме- «Енді түсініп келемін» Қызыл кеме- «Түсінбедім» Мұғалімдер стикерлерге аттарын жазып, кемеге жапсырады.
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













