Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу.
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг- сессия
Коуч: Сабырбекова Н.К. «Ахмер орта мектебі» КММ
Тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу.Мақсаты: Мұғалімдерге өзін-өзі реттеу жолдарын түсіндіру,өз сабақтарында қолдана алу бейімділіктерін қалыптастыру..Күтілетін нәтижелері:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер туралы біледі;
Әңгіме,сұрақ түрлерін біледі.
Өзін-өзі реттеуді түсінеді.
Сабақ барысында қолдана алады.
Жұмыс кезеңдері
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Формативті бағалау
Қолданылған ресурстар
І. Ұйымдас-тыру Жағымды психологиялық ахуал туғызу
Топқа бөлу 2 минут
Менің қасиеттерім қандай?Мақсаты: мұғалімнің өзіне өзі баға беруін көтеру, әрқашан алға ілгерлеу
«Молекула» арқылы
Ьерілген сөйлемді тігінен жазу.1.ұнайтын2-3 азырақ ұнайтын4. ұнамайтын.Жанына ұнайтын не ұнамайтын бір қасиетін жазу.
Қол шапалақтау
Парақтар
Ақпарлама1 минут
Коучинг- сессияның тақырыбы,мақсаты,күтілетін нәтижесі айтылады.
Таныстырылымды тыңдайды
Тұжырымдамалық карта3 минут
« Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»
Әр топ өз пікірлерін білдіре отырып, тұжырымдамалық карта жасайды.
«Фейрверк» арқылы
А-4
5 минут
«Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік реттелуі»-туралы түсінік беру.
«Өзін-өзі реттеу туралы» - мағлұмат алады.
слайд
5 минутБейнетаспа қарау
Әрбір бейнеролигке көңіл аударып, «өзін-өзі реттеу» моделінің қайсысына жататынын анықтау.
Бейноликті көру арқылы қай түрге жататынын анықтау
«жанұя» тобына барып, сараптау тобында түсініп келгендерін бірі-біріне үйретеді.
Үш шапалақ
Өзін-өзі реттеу туралы қиықша таратылады
Кері байланыс
«Өзін-өзі реттеу» тұжырымдамалық картасын жасау.
«Өзін-өзі реттеу» тұжырымдамалық картасын жасайды,әр топ өз ойларын айтады.
«Смайлик»-арқылы
А-4
Рефлексия1 минут
«Рефлексиялық нысана» парағына белгілейді.
«Рефлексия-лық нысана»-парағы.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз