Материалдар / Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
354
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг- сессия

Коуч: Сабырбекова Н.К. «Ахмер орта мектебі» КММ

Тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер және өзін-өзі реттеу.Мақсаты: Мұғалімдерге өзін-өзі реттеу жолдарын түсіндіру,өз сабақтарында қолдана алу бейімділіктерін қалыптастыру..Күтілетін нәтижелері:

  • Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер туралы біледі;
  • Әңгіме,сұрақ түрлерін біледі.
  • Өзін-өзі реттеуді түсінеді.
  • Сабақ барысында қолдана алады.


Жұмыс кезеңдеріКоучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекетіФормативті бағалау

Қолданылған ресурстар
І. Ұйымдас-тыру Жағымды психологиялық ахуал туғызу

Топқа бөлу 2 минут
Менің қасиеттерім қандай?Мақсаты: мұғалімнің өзіне өзі баға беруін көтеру, әрқашан алға ілгерлеу

«Молекула» арқылы
Ьерілген сөйлемді тігінен жазу.1.ұнайтын2-3 азырақ ұнайтын4. ұнамайтын.Жанына ұнайтын не ұнамайтын бір қасиетін жазу.

Қол шапалақтауПарақтар
Ақпарлама1 минутКоучинг- сессияның тақырыбы,мақсаты,күтілетін нәтижесі айтылады.Таныстырылымды тыңдайды



Тұжырымдамалық карта3 минут« Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»

Әр топ өз пікірлерін білдіре отырып, тұжырымдамалық карта жасайды.



«Фейрверк» арқылы
А-4
5 минут«Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік реттелуі»-туралы түсінік беру.«Өзін-өзі реттеу туралы» - мағлұмат алады.

слайд
5 минутБейнетаспа қарауӘрбір бейнеролигке көңіл аударып, «өзін-өзі реттеу» моделінің қайсысына жататынын анықтау.

Бейноликті көру арқылы қай түрге жататынын анықтау
  • Танымдық
  • Эмоциялық
  • Әлеуметтік
  • Ынталандырушылық
  • (Костюм кию - ЭмоциялықБалмұздақ жасау - ӘлеуметтікПланшет - ТанымдықКеңседеЫнталандырушылық)



    Интерактивті тақта, А-4
    Жаттығулар және бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:10 минут

    Мәтінмен жұмыс. (Өзін-өзі реттеу туралы қиықша таратылады)Мәтінді ЖИГСО әдісімен талдау
  • Топтарға бөлу («жанұяға»-1,2,3,4). Мәтін бойынша 4 топқа бөлу.
  • Топтың әр мүшесіне тапсырма беріледі. Берілген бөлік мәтінді түсініп оқу.
  • Сараптау топтарын бөліну (1+1+1+1, 2+2+2+2+2, 3+3+3+3, 4+4+4+4)
  • «жанұя» тобына барып, сараптау тобында түсініп келгендерін бірі-біріне үйретеді.


  • Үш шапалақӨзін-өзі реттеу туралы қиықша таратылады










    Кері байланыс«Өзін-өзі реттеу» тұжырымдамалық картасын жасау.«Өзін-өзі реттеу» тұжырымдамалық картасын жасайды,әр топ өз ойларын айтады.«Смайлик»-арқылыА-4
    Рефлексия1 минут «Рефлексиялық нысана» парағына белгілейді.



    «Рефлексия-лық нысана»-парағы.


























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!