ІІ – нұсқа
-
Баланың қабілеті, қызығушылығы мен
дарындылығының дамуы қандай себепке
байланысты?
А
достарымен қарым-қатынасына
В
ғылыми танымы, мұғаліммен
байланысына
С
жас ерекшелігіне
D
оқыған кітаптарының ықпалына
Е
табиғи нышандарына
-
Оқыту ұстанымдары дегеніміз
не?
А
оқыту мақсатына жету жолы
В
дидактикалық үрдісті жүргізу мен ұйымдастыруға қойылатын
талаптар
С
оқыту үрдісінің мәні
D
арнайы ұйымдастырылған іс-әрекет
Е
жеке адамды қалыптастыру
-
Оқытудың ғылымилық ұстанымына қойылатын
талапты көрсет:
А
оқушылардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыру
В пәннің тиісті заңдарын, теориясын,
ережесін қатесіз ғылыми негізде түсіндіру
С
басқа оқу пәндерімен байланыстыру
D
алған білімдерін жүйелеп отыру
Е
барлық жауап дұрыс
-
Оқушылардың жауапкершілікке, тәртіпке,
еңбекке, іскерлікке, ақыл-ойға үйрету оқытудың қай ұстанымы арқылы
жүзеге асады?
А
көрнекілік
В
жүйелілік
С
ынталандыру
D
оқыту мен тәрбиенің байланыстылығы
Е
беріктік
-
Белгілі бір тәртіппен және режім мен жүретін
мұғалім мен оқушылардың біріккен іс-әрекеттерінің сырт
көрінісі.
А
оқыту мазмұны
В
оқытуды ұйымдастыру формасы
С
оқыту процесі
D
тәрбие процесі
Е
оқыту принципі
-
Бақылау формалары
А
ауызша бақылау, жазбаша бақылау
В
практикалық жұмыстар, машиналы бақылау
С
жеке, топтап және жаппай
D
ағымдық, аралық және қорытынды
Е барлық жауаптар дұрыс
-
Қоғамдық сана-сезімді қалыптастыру әдістерін
ата
А педагогикалық талап,
қоғамдық пікір, тапсырма, жаттықтыру, тәрбиелік
жағдаяттар
В әнгіме, түсіндіру, лекция,
пікірталас, үлгі-өнеге
С жарыс, мадақтау,
жазалау
D педагогикалық бақылау,
әнгіме, анкета
Е барлық жауап
дұрыс
-
Орыс педагогы В.А.Сластенин
жасаған тәрбие әдістерінің топтастырылуы бойынша мінез-құдықты,
іс-әрекетті ынталандыру әдістерін ата.
А әнгіме, түсіндіру, лекция,
пікірталас, үлгі-өнеге
В педагогикалық талап,
қоғамдық пікір, тапсырма, жаттықтыру, тәрбиелік
жағдаяттар
С жарыс, мадақтау,
жазалау
D педагогикалық бақылау,
әнгіме, анкета
Е
барлық жауап дұрыс
-
Мадақтау әдісін қолдануда қандай
педагогикалық-психологиялық талаптарды ескеру
қажет?
А баланың мақтау алуға іштей
талпынысының болуын байқау
В мадақтау арқылы ұжымның
қалған мүшелеріне қарсы қоймау
С мадақтаудың орынды
болуы
D мадақтаудың шындыққа
негізделуі
Е барлық жауап
дұрыс.
-
Жазалау дегеніміз не?
А
қуаттау, қолдау, алғыс айту
В
адамға, қоғамға қажетті сапаларды тәрбиелейтін
әдіс
С
барлық жауап дұрыс
D
оқушылардың іс-әрекеті мен мінез-құлқына жағымсыз қылықты ескертіп
тежеу, өз қылықтарын ескертіп, ар-ұяты алдында, басқа адамдар
алдында кінәсін түсінуге әсерін тигізетін педагогикалық
әдіс.
Е
дұрыс жауабы жоқ
-
Материалды толық біледі, бірақ болар болмас
қателіктер жібереді. Қандай баға қойылады?
А
«5»
В
«4»
С
«3»
D
«2»
Е
«1»
-
Негізгі педагогикалық ұғымдарды атап
беріңіз....
А
таным
В
тұтастық
С талаптылық
D теория
Е оқыту
-
Ұсынылған әдістердің ішінен іс-тәжірибелік
әдістерді көрсет
А
әнгіме, түсіндіру, лекция, пікірталас
В
зерттеу жұмыстары, шығармашылық жұмыстар
С
жаттығу, графикалық жұмыстар, лабораториялық
жұмыс
D
эвристикалық әнгіме, мадақтау
Е
оқулық және кітапен жұмыс
-
Ұсынылған оқыту әдістері қай топқа
жатады?
1. оқу материалы туралы жалпы мәлімет беру
кезінде қолданылады
2.сабақтың барлық кезеңінде
қолданылады
3.оқушыны өз ойын логикалық түрде жеткізуге
үйретеді.
А
сөздік әдісі
В
іс-тәжірибелік әдіс
С
көрнекілік әдіс
D
ынталандыру әдісі
Е
мадақтау әдісі
-
Оқу бағдарламасы дегеніміз
не?
А
пән бойынша оқушылардың білім, іскерлік дағдыларын анықтайтын
құжат
В
оқу пәндерінің мазмұнын тараулар мен тақырыптардың оқытылу ретін
анықтайтын құжат.
С
әр сыныпта білім стандартына сай оқытып, пәндерге бөлінген сағат
санын анықтайтын мемлекеттік құжат
D
оқытатын пәндердің тізімін, бөлінген сағат санын, әр тоқсанынң басы
мен аяғын анықтайтын құжат
Е
түсініктеме және білім мазмұны
-
Қай сабақтың құрылымы
ұсынылған?
1.
Ұйымдастыру кезеңі
2.Үй тапсырмасын тексеру
3.
Жаңа материалды түсіндіру
4.
Оны пысықтап, бекіту
5.
Оқушыларды бағалау
6.
Сабақты қорытындылау
7.
Үйге тапсырма беру
А
бекіту
В
қайталау
С
аралас
D
жаңа білімді хабарлау
Е
бақылау
-
Педагогикалық үрдістің
функциялары
А
білімділік, дамытушылық, тәрбиелік
В
технология теория жасау
С
білім беру мекемелерінің жұмысын бақылау
D
жеке тұлғаны, ұжымды қалыптастыру
Е
теориялық, технологиялық бағыт.
-
Оқу үрдісінде мақсатқа жету үшін сабақ
кезеңдерінің бір-бірімен ұштасып, белгілі тәртіппен жүйелі түрде
жүзеге асуы дегеніміз не?
А
оқыту формасы
В
сыныптан тыс сабақ
С
сабаққа қойылатын талап
D
сабақтың құрылымы
Е
сабақтың түрі
-
Педагогикалық үрдістің қозғаушы
күштері
А
педагогикалық үрдістегі туатын объективті және субъективті
қарама-қайшылықтар
В
педагогикалық зерттеулер
С
жаңашыл - педагогтар
D
зерттеулер қорытындысын іс-тәжірибеге енгізу
Е
алдыңғы қатарлы педагогикалық іс-тәжірибе
-
Іс-тәжірибелік жұмыстарға қандай жұмыстар
жатады?
А практикалық сабақтар
В шеберханалардағы жұмыс
С оқу-тәжірибе учаскелеріндегі
жұмыс
D компьютер арқылы тапсырмаларды
орындау
Ежоғарыдағылардың бәрі дұрыс
-
Құқықтың негізгі
ұғымдары:
А «Құқық», «Құқық ережесі», «Заң шығарушы», «заң актілері»
В «Құқық», «Құқық актілері»,
«Заңнама», «үміткер»
С «Құқық», «Құқық нормасы», «Заң», «құқық саласы»
D «Құқықтану», «норматив», «Адам және заң», «құқықтық бағыт»
Е барлық жауап
дұрыс
-
Адамның құқықты
сақтауындағы ең жоғары нормасы не?
А жауапкершілік
В адамгершілік
С ар-ұят , ождан
D борыш, міндет
Е
тиянақтылық
-
Білім алуда заттың ішкі
сипатынан, ішкі сипатына ене білу талабы қай оқыту ұстанымына тән
?
А. Оқыту мен тәрбиенің
байланыстылық ұстанымы
В. Түсініктілік
ұстанымы
С. Саналылық, белсенділік
ұстанымы
D Ғылымилық
ұстанымы
Е Көрнекілік
ұстанымы
-
Бұрынғы білім мен жаңа
білімді байланыстыру, қай оқыту ұстанымына тән
?
А. Саналылық, белсенділік
ұстанымы
В Жүйелілік, бірізділік
ұстанымы
С Оқыту мен тәрбиенің
байланыстылық ұстанымы
D Түсініктілік
ұстанымы
Е Беріктілік
ұстанымы
-
Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесін
ата
А мектепке дейінгі білім беру, орта білім беру,
кәсіптік білім беру, жоғары білім беру
В бастауыш орта, кәсіптік білім
беру
С кәсіптік білім беру, жоғары білім
беру
D мектепке дейінгі білім беру, жалпы орта білім
беру
Е жоғары білім, кәсіптік білім
-
Тәрбиеші мен тәрбиеленушілердің тәрбие
мақсатына жетуге бағытталған біріккен іс- әрекеті
:
А
Тәрбие мақсаты.
В
Тәрбие мазмұны.
С Тәрбие
заңдылықтары.
D Тәрбие
үрдісі.
Е Тәрбие
істері.
-
Мұғалім
ақыл-ой тәрбиесін беру
үшін:
А
лекциялар оқиды, ғылыми
кинолар көрсетеді, оқырмандар конференциясын өткізеді, кітап
көрмесін ұйымдастырады,
В пәндерден апталықтар, байқаулар, олимпиадалар
өткізеді.
С жеке оқушылар ғылыми кітаптар оқиды, техника
жасайды, үлгілер құрастырады, ғылыми тақырыпта баяндама, рефераттар
оқиды.
D үйірмеде қиын есептерді шығарып, оқушылар
сөзжұмбақ, ребус, сөзтуымдар шешеді.
Е жоғарыдағылардың бәрі дұрыс
-
Айтып жеткізудің монологтық түрі, түрлі
ғылыми пәндердің теориялық негізін айтып жеткізу
әдісі
А Әңгімелесу;
В Пікірталас
С Түсіндіру
D Әңгіме
Е Дәріс
-
Қазақстан Республикасының «Білім туралы
заңында» көрсетілгендей, білім беруді басқаруда негізгі
ғылыми-әдістемелік басшылықты қандай орган іске
асырады
А
Білім беру ұйымының кеңесі.
В
Орталық атқарушы органдар
С
Қазақстан Республикасының үкіметі.
D
Жергілікті білім беруді басқару органдары.
Е
Жергілікті атқарушы органдар.
-
Алғаш қыздар училищесін ашқан
кім?
А
Абай Құнанбаев
В
Шоқан Уәлиханов
С Міржақып
Дулатов
D Ыбырай Алтынсарин
Е Ахмет
Байтұрсынов