Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқытудағы цифрлік онлайн платформалар.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күмпейсов Темірлан Нұрланұлы
Информатика пәні оқытушысы «Қайнар» Жоғары колледжі» ЖШС
Оқытудағы цифрлік онлайн платформалар.
Құрметті әріптестер, облыстық әдістемелік бірлестіктің өкілдері Менің аты-жөнім Күмпейсов Темірлан Нұрланұлы , «Қайнар» жоғары колледжінде информатика пәнінің оқытушысымын. Бүгін мен сіздермен "оқытудағы цифрлық онлайн платформалар" тақырыбындағы тәжірибе мен зерттеулермен бөліскім келеді
Қазіргі білім беру ортасы барған сайын цифрлық сипатқа ие болуда, ал онлайн платформаларды пайдалану білім беру процесінің ажырамас бөлігіне айналуда. Цифрлық технологиялар оқу мен оқушылардың белсенділігін арттырудың бірегей мүмкіндіктерін береді.
Жұмыстың өзектілігі
Таңдалған "Оқытудағы цифрлық онлайн-платформа" тақырыбының өзектілігі білім беру саласындағы қарқынды өзгерістерге және қазіргі заманғы технологияларға тәуелділіктің артуына байланысты. Қазіргі уақытта Цифрлық инновациялар өмірдің барлық салаларына еніп жатқан кезде, білім шетте қалмайды және оның қазіргі эволюциясы үнемі назар аударуды және бейімделуді қажет етеді.
Сандық экожүйенің дамуы: интернет пен цифрлық технологияның дамуымен онлайн платформалар кең аудиторияға қол жетімді болады. Олардың әртүрлілігі мен функционалдығы сапалы оқытуға мүмкіндік береді.
Оқытуды даралау: цифрлық онлайн платформалар тиімдірек және жекелендірілген оқытуды қамтамасыз ете отырып, білім беру процесін оқушыларға жеке қажеттіліктеріне бейімдеу мүмкіндігін ұсынады.
Осы факторлардың барлығы оқытудағы цифрлық онлайн-платформалар тақырыбына назар аудару қажеттігін атап көрсетеді, бұл жұмысты қазіргі заманғы педагогтар мен білім беру мекемелері үшін өзекті және маңызды.
Білім беруде қолданылатын кейбір негізгі цифрлық технологияларға мысал келтіре кетейік:
Heyzine-бұл керемет онлайн журналдар, каталогтар, брошюралар, есептер, немесе кез келген басқа Жарияланымдар жасауға мүмкіндік беретін флипбук жасау бағдарламасы. Heyzine Flipbooks-аудиториямен өзара әрекеттесу үшін онлайн жарияланымдарды құрудың ең жақсы жолы.
Бұл платформа қызығушылықты арттырады оқушылар кез-келген уақытта және кез-келген жерде білім беру ресурстарына қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Келесі платформа информатика және арнайы пән оқытушыларына қажетті плаформа
App Inventor – Бұл терең бағдарламалау білімін қажет етпейтін мобильді қосымшаларды жасауға арналған платформа. Бұл платформамен интуитивті интерфейсті және блокқа бағытталған бағдарламалау әдісін қамтамасыз етеді, бұл оны қолданушылардың кең ауқымына, соның ішінде қолданбаларды әзірлеуге жаңадан қолданушыларға қолжетімді етеді.
App Inventor бағдарламасының бірнеше негізгі сипаттамалары:
Көрнекі бағдарламалау: App Inventor scratch бағдарламалау тілі арқылы жұмыс істейді сүйреп апаруға және байланыстыруға болатын әртүрлі функциялар мен блоктарды пайдаланады. Бұл сізге код жазбай-ақ қосымшалар жасауға мүмкіндік береді.
Android қолдауы: App Inventor пайдаланушыларға осы операциялық жүйені басқаратын мобильді құрылғыларда жұмыс істейтін қолданбаларды жасауға мүмкіндік беретін Android платформасы үшін жасалған.
Оқыту ресурстары: жаңадан бастаушыларға арналған көптеген Оқу материалдары мен ресурстар бар.
App Inventor бағдарламалау тәжірибесінің деңгейіне қарамастан, қолданбаларды жасауды барлығына қолжетімді ету мақсатында жасалған. Бұл құрал Мобильді қосымшаларды жылдам прототиптеу үшін білім беру мақсатында және жобалар шеңберінде кеңінен қолданылады.
Nearpod-интерактивті сабақтар құруға және оқушыларды оқу процесіне қызықты етуге арналған білім беру платформасы. Nearpod платформасы мұғалімдерге презентациялар, суреттер, бейнелер, анимациялар және виртуалды экскурсиялар сияқты әртүрлі мультимедиялық элементтерді қолдана отырып сабақ құруға мүмкіндік береді.
Nearpod негізгі сипаттамаларына мыналар жатады:
Интерактивті элементтер: мұғалімдер сабақты қызықты әрі тартымды ету үшін сабақтарына кері байланыс сұрақтарын, сауалнамаларды, ашық сұрақтарды, практикалық тапсырмаларды және басқа интерактивті элементтерді енгізе алады.
Оқу процесін бақылау: мұғалімдер студенттердің нақты уақыттағы белсенділігін бақылай алады, сауалнама нәтижелерін көре алады және жауаптарды бағалай алады, бұл оқу материалын әр оқушының қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік береді.
Виртуалды экскурсиялар: Nearpod оқушыларға оқу сценарийлеріне сүңгуге және мазмұнды көрнекі түрде зерттеуге мүмкіндік беретін виртуалды экскурсиялар жасауға мүмкіндік береді.
Бірлескен жұмыс: Оқушылар нақты уақыт режимінде тапсырмалар мен жобаларда бірлесіп жұмыс істей алады, бұл ұжымдық дағдыларды дамытуға ықпал етеді
Оқу жүйелерімен Интеграция: Nearpod әртүрлі оқу платформалары мен жүйелерімен біріктіре алады, бұл мұғалімдер мен оқушылар арасында сабақ жүргізу және ақпарат алмасу процесін жеңілдетеді.
Мобильді үйлесімділік: Nearpod платформасы әртүрлі құрылғыларда, соның ішінде компьютерлерде, планшеттерде және ұялы телефондарда қолдануға болады, бұл сабақты ұйымдастыруға икемділік береді.
Nearpod мұғалімдерге қызықты және тиімді сабақтар құруға, сондай-ақ студенттердің оқу процесіне қатысуы мен қатысуын жақсартуға көмектесетін танымал білім беру құралына айналуда.
Қорытынды
Қорытындылай келе, оқытуда цифрлық онлайн платформаларды пайдалану қазіргі білім беру ортасында үлкен рөл атқаратынын атап өткім келеді. Heyzine, App Inventor және Nearpod сияқты технологиялар оқуды қол жетімді және қызықты етіп қана қоймайды, сонымен қатар оқу процесін жекелендіруге ықпал етеді. Бұл құралдар оқушыларға материалды өздеріне ыңғайлы қарқынмен және форматта үйренуге жаңа мүмкіндіктер ашады. Осы платформалар арқылы біз оқушыларға өз бетінше оқыту құралдарымен қамтамасыз ете аламыз, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыта аламыз.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Аллен, Дж. (2018). "Білім берудегі цифрлық технологиялар: тенденциялар мен перспективалар."Мәскеу: "Білім бүгін"баспасы.
-
Степанова, Н. И. (2020). "Цифрлық платформаларды оқу процесіне біріктіру: практикалық аспектілер."Білім берудегі цифрлық технологиялар журналы, 15 (2), 45-60.
-
Ресми heyzine ресурстары (https://www.heyzine.com
-
Митчелл, М. (2019). "App Inventor: бағдарламалаусыз Мобильді қосымшаларды құру."Білім берудегі жаңа технологиялар, 8 (3), 112-125.
-
Nearpod: Ресми сайт (https://www.nearpod.com)