Материалдар / «Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары» бойынша онлайн семинарының жоспары. Қазіргі технологияның дамыған заманында мұғалімдердің тәжірибе алмасуға арналған іс-шаралар тек мектеп көлемінде, қалалық көлемінде ғана емес. Сонымен бірге интернет желісінің көмегімен облыс көлемінде осындай іс-шараларды өткізу арқылы тәжірибе алмасудың зор мүмкіндіктері бар. Оның дәлелі осы онлайн семинары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
782
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Приозерск қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ









«Оқытудағы кедергілер жәнеоларды жою жолдары» бойынша семинар жоспары



















Бастауыш сынып мұғалімі Сарсенбаева Асылгул Мусаевна



















Приозерск қаласы 2018-2019 оқу жылы
Күні 22.11.18ж

Тақырыбы «Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары»
МақсатыОқытудағы кедергі болатын және теріс әсер ететін жағдайларды қарастырып, олардың жою жолдарын анықтау.
НәтижесіМұғалімдер оқуда болатын кедергілерді анықтайды, оны тәжірибелерінде қолданады.
Қажетті құралдарИнтерактивті тақта,постер, маркер, стикер
Өткізу кезеңіуақытыМұғалімнің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
Психологиялық ахуал5минМұғалімдермен амандасуМен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын «Айна» ойынын қолдану арқылы қатысушылармен қарым-қатынас орнатуЖұптасып бірі-біріне қарама-қарсы тұрады. Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен, әр түрлі қимылдар жасау, ал екінші адам оларды айна секілді қайталау. Бір минуттан кейін рөлдерімен алмасу.

Мұғалімдер амандасады.Айна ойынын түрлі қимыл іс-әрекеттер жасау арқылы орындайды.

Топқа бөліну2мин«Мен», «Керемет», «Ұстазбын» сөздері арқылы топқа бөлу«Мен», «Керемет», «Ұстазбын» сөздері арқылы үш топқа бөлінеді
Топтық жұмыс1 тапсырма3минКедергі дегеніміз не?Әр топ өз ойларымен бөліседі
2 тапсырма10минӘр топқа тапсырма беріледі.І топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілерді атауІІ топ. Ата-аналар тарапынан қандай кедергілер бар?ІІІ топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілерді атап көрсету

Әр топ берілген тапсырма бойынша топта талқылап, қорғайды.
3 тапсырма10минӘр кедергіге шығу жолдарын көрсетуІ топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілерден шығу жолдарын көрсетуІІ топ. Ата-аналар тарапынан болған кедергілерді жою жолдарыІІІ топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілерден шығу жолдарын атау

Топта кедергінің шығу жолдарын анықтап, постер қорғайды.
Сергіту сәті3мин«Екі қолды бір уақытта жұмысқа жұмылдыру» ойыныЕкі қолға бір уақытта қалам алып, оң қолымен үшбұрыш, ал сол қолымен төртбұрыш салады.Оң қолымен үш шеңбер, сол қолымен бесбұрыш салады. Оң қолымен атын жазса, сол қолымен тегін жазады.

Теориялық материалдар

2минМұғалімдерге оқушылардың оқуына әсер ететін кедергілермен таныстырылады.Мұғалімдер қажетті мәліметтерді өздеріне түртіп алады.
Қорытынды 3минМұғалім туралы мәліметпен таныстырылады. Мұғалім мен оқушы туралы мәліметті тыңдайды.
Кері байланыс2минМұғалімдерге кесте таратылады.Мұғалімдер берілген кестені толтырады.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!