Материалдар / Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг жоспар мектеп мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2018
1417
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучингтің тақырыбы:

Оқытудағы кедергілер және оларды жою жолдары

Жалпы мақсаты:

Оқытудағы бөгет болатын факторларды айқындау, теріс

әсер ететін факторларды қарастыру,оларды жою жолдарын анықтау

Күтілетін нәтиже:

Мұғалімдер

оқуда болатын кедергілерді анықтайды.

Кедергіні жою жолдарын таба алады,оны

тәжірибелерінде қолданады.

Түйінді идея:

«Оқытудағы кедергілер» деген  түсінікті біліп, сол

кедергілерді  жою  қадамдарын

жасай алады.


Дерек көздер:

Мұғалімге арналған нұсқаулық ,

таратпа материалдар


Пайдаланған құралдар мен материалдар:

Компьютер,интерактивті

тақта,флипчарт,маркерлер, постерлер,стикер,таблица, фотолар

 

Коучинг барысы:

Коучинг- сессияның өту   кезеңдері:

Уақыты

Коуч пен  коучингке  қатысушы мұғалімдердің

іс- әрекеттері

Сәлемдесу.

«Кемедегі

капитан» ойыны



5 мин

Психологиялық дайындық.

«Қос шеңбердегі комплименттер»

Қатысушылар екі шеңберге (ішкі және сыртқы) бөлініп,

бір-біріне жүзін қаратып тұрады.Ішкі және сыртқы шеңберде бір-біріне бет

қаратып тұрған қатысушылар кезектесіп бір-біріне комплимент айтуы керек.Содан

кейін ішкі шеңбердегілер оң жаққа бір адым жасап, алдында алмасып тұрған

басқа адаммен комплименттермен алмасады.


Коучингке қатысушы мұғалімдер ортаға «Кемедегі капитан»ойынына

шақырылады. Олар кемедегі  капитан

деген кезде бір-бірден,полуба дегенде екі-екіден,судан құтқару дегенде үш

адам ,тамақтану дегенде төрт адам,кеме дегенде бес адам  тұра қалу

керек. Сол кезде ойын аяқталады. Сол топтарымен топқа бөлінеді.



Топқа бөлуді ұйымдастыру жайлы

қысқаша айтылады.

Топтық жұмыстың ережесін қабылдау.

5 мин

Коуч топқа бөлудің әр түрлі тәсілдерін айтады.Оқушылар топқа ойнай отырып бөлінетіні және үнемі әр түрлі топқа түсетіндігі айтылады. Топқа бөлудің бір

әдісі жаңағы өздері  ойнаған ойын екені айтылады..

Жұмыс істеуге қалыпты атмосфера қалыптастыру үшін флипчартқа топ ережесін жазу.Бұл қатысушылардың сенімділіктерін арттырады.

Миға шабуыл

5 мин

«Кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не

келеді?(ассоциация)

Бүгін біз не жайлы айтамыз деп ойлайсыздар?

Слайд көрсету




10

мин

Мына фотосуретті не біріктіреді?

Сіздер айтқан ассоциациялар суреттерге сай келді ме?

2)  Сіз үшін оқытудағы кедергілер деген не ?

3) Оқушылар оқуда қандай қиындыққа тап келеді?

Топта талдау

Топтық

жұмыс

10 мин

Кедергінің

себептерін анықтаңыздар және постерға жазыңыздар

 Топтық жұмыс: «Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесімен танысып, фишбоун диаграммасын толтырыңыздар.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР" КЕСТЕСІ

Оқушылардың оқуына оң әсер

ететін факторлар

Оқушылар

Оқушылар үшін оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторлар

Жақсы денсаулық

Дұрыс тамақтану

Қажетті ұйқы

Тиісті киім

Талаптарға сәйкес келетін тұрғын үй

Әлеуметтік және физикалық

факторлар

Аурулар

Аштық

Шаршағандық

Сәйкес келмейтін киім

Нашар тұрғын үй жағдайлары

Неменеге күш жұмсауға болатынын

анықтау Өз табысына сенімділік

 Маңызды марапаттар

Оқу үдерісі туралы хабардар болу  Шеберлік сезімі

Ол үшін беделді болып табылатын

адамдардан алған марапаттар

 Бай тәжірибе және тіл

Оқушының жеке факторлары

Күш жұмсауға тұрмайтын әрекеттерді анықтау

Сәтсіздікті мойындау, ұят

Марапаттың

болмауы

Оқу үдерісін нашар түсіну

Әлсіздігін

сезіну

Ілтипаттың не

көтермелеудің жоқтығы

Тәжірибенің

және сөздік қордың шектеулілігі

Отбасының

белсенді қолдау көрсетуі және жоғары нәтижелер күтуі

 тетелес топтардың оң бәсекелестігі мен

қолдауы

 әлеуметтік және отбасылық қолдау жүйесі,

рөлдік үлгілер мен тиісті тәжірибе

Әлеуметтік қолдау түрлері

Отбасынан

шеттеуі және олардың төмен нәтижелер күтуі

Құрдастардың қабылдамауы

және оқуға деген үстіртін көзқарас

Шектелген

әлеуметтік қолдау, еліктеу үшін ұнамсыз үлгі мен басы артық факторлардың

көптігі

ойлау деңгейіне

сәйкес

эмоционалдық

тұрғыдан қанағаттандырады

 жеке тұлға үшін маңызды болып қабылданады

белсенді

педагогика арқылы еліктіреді

пән бойынша

қызықты тапсырмаларды енгізеді

Тапсырмалар мен

берілген есептердің сапасы

өте жеңіл немесе өте ауыр

эмоционалдық тұрғыдан алаңдататын, орынсыз және мән-мағынасыз

сияқты қабылданатын

оңтайлы емес оқыту әдістерінің негізіндегі немқұрайлылық

қызықсыз тапсырмалар немесе пән

Оқушының міндеттері

Назар аудару, шоғырлану, тәжірибе,

ойлану, табандылық көрсету, тұжырымдамалық негіздер мәнін құру және оны

кеңейту.


Сергіту сәті

5 мин

Қатысушылар

сергіп қалады.Сабақ арасында сергіту сәтін пайдаланудың қаншалықты

пайдасы бар екенін сезеді.

Рефлексия

5 мин

Флипчартты қорғау және кері байланыс

Топтық жұмыс

10 мин

Салли  мен Альма мінездемесі бойынша жұмыс.

-Осы мінездемені оқыңыздар және «Бұл оқушыға қалай көмек беру керек?» деген сұраққа жауап беріңіздер


Рефлексия және

кері байланыс

5

мин

«Осы коуч-сессия бізге не берді?» деген сұраққа жауап

бере отырып, коучингтің қалай өткеніне  5 сөйлем жазыңыз. Бүгінгі

коучингкке қатысты сөздерді хормен айтыңыздар.

 

 



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!