«Орамалды безендіру»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Орамалды безендіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Басқа өңір педагогтарымен тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

3.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Блок: «Жануарлар әлемі»

Апта тақырыбы: «Жібек әжеде қонақтамыз»


Ай апта

Қыркүйек. III-апта

Мақсаты


Білім саласы


«Шығармашылық»



Қазақ халқының өрнегін

орамалдың түсіне сәйкес бояуларды іріктеп,ерекшелеуге үйрету.


Ұйымдастырылған

оқу қызметі


Сурет салу

Тақырыбы

«Орамалды безендіру»

Әдістер

Көрсету,түсіндіру,жұмбақ жасыру,өрнек салу.


Керекті-құралдар

Демонстрациялық сурет,альбом,қылқалам,

қарындаш,субояқ,суқұйғыш,майлық.


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті


Мотивациялық

қозғаушылық

Шаттық шеңбері «Угәй-ай» әнімен
Угәй, угәй әніміз
Арпа-бидай дәніміз
Ашық болып аспаным
Сәтті болсын күніміз!
- Бәрекелді, балалар өте әдемі тілек айттыңдар, рахмет!



Балалар жарты шеңбер құрып тұрады, амандасады.





Ұйымдастырушы

лық-ізденістік

- Саламатсыңдар ма балалар?

Мен аула сыпырушы апаймын, мына күз мезгілінің суығын-ай, есіктің алдын сыпырып жүр едім, қатты жел тұрып, басымдағы орамалды ұшырып әкетті, онымен қоймай жаңбыр жауып кетті ғой. Мына әдемі  алтындай жапырақтарды теріп үлгердім-ау, осыны сендерге берейін деп келіп едім, 
- Апай сіз шаршап, жаураған шығарсыз, отырып дем алыңыз.

- Балалар апайға көмектесейік.

-Апайға әдемі орамал жасап береміз бе? 
- Балалар, орамал әр-түрлі болады. төрт бұрышты, үш бұрышты, гүлді, әртүрлі өрнекті, түрлі түсті немесе аппақ бір түсті болады. Орамалды әжелер, мамалар бастарына тартады.Жұқа, қалың түрлері де болады.

- Аналарының,апаларының,әжелерінің орамал таққанын көргендерін бар ма?

-Орамалдың пішіні қандай болады?

- Біз бүгін апайға ерекше орамал сыйлаймыз.

Орамалға өрнек саламыз.

-Мына суретте қандай өрнекті көріп отырсыңдар?

-Өрнек неге ұқсайды?

Өрнекке зер салып қарасақ өрнек балтаға ұқсайды.

-Орамалды безендіру үшін ең алдымен төртбұрыш саламыз.Төртбұрыш ішін түсті бояумен бояймыз.

Орамалды бояп болған соң балта өрнегін саламыз.

Сергіту сәті. «Отбасында нешеуміз?» 
Бас бармағым – атам,
Балан үйрек -әжем,
Сұқ саусағым - әкем.
Шылдыр шүмек –анам,
Кішкене бөбек- мен
Отбасында нешеуміз?
Отбасында бесеуміз. 
- Балалар орамалды сендер өте әдемі етіп әшекейлепсіңдер,бәрекелді, жарайсыңдар!

- Орамалымыздың түсі қандай?
- Пішіні ше?
- Орамалды кімдер тағады?
- Аула сыпырушы апай қай орамал көңіліңізге қатты ұнап тұр таңдап алыңыз. 
(аула сыпырушы апай балаларға баға беріп өзіне несімен ұнағанын айта отырып орамал таңдайды)

Д/ойын: « Суретті есіңе сақта»

Мақсаты: Көру есін зейінін дамыту.

Керекті-құралдар: Ойын карточкалары бала санына қарай.

Шарты: Тәрбиеші әр балаға ойынға арналған карточкаларды таратады және зейін қойып назарларын аударуды сұрайды.Әр бала карточкадағы суретті қарап,көзін жұмып суретте не орналасқаның айтады.





Жапырақтардың түсіне қызығушылық пайда болады.








Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.







Балалардың жауаптары.









Тәрбиешінің нұсқауымен

орамал суретіне балта өрнегін салады.





Қимылмен орындайды.







Балалардың жауаптары.

Рефлексивтік

жинақтаушы

Релаксация.
Орамалды сыйқырлау. Балалар үстелді айналып тұрады, ең әдемі жасалған орамалды сыйқырлайды.
- Ой, балалар, қандай кереметсіңдер,өздерің кіп-кішкентай шебер сыйқыршысыңдар ғой, рахмет сендерге, осындай ұқыпты,таза, әдемі балалар болып жүре беріңдер, күн басылыпты (терезеге қарап) мен барып жұмысымды жалғастырайын. Сау болыңдар. 



Қолдарымен қимылдар жасап, ауыздарымен үрлейді, осы кезде әдемі шын орамал шыға келеді, оны аула сыпырушы апайға сыйлайды

Күтілетін нәтиже

Білу керек

Орамалды өрнекпен безендіруді,балта өрнегінің атауын;

Түсінеді

Орамалды әшекейлеуді,орамалды кімдер тағатының;

Қолданады

Өрнек салуды,сұраққа жауап беруді.




Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
1226
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі