№3.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Блок: «Жануарлар әлемі»
Апта тақырыбы: «Жібек әжеде қонақтамыз»
|
Ай апта |
Қыркүйек. III-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Шығармашылық» |
Қазақ халқының өрнегін орамалдың түсіне сәйкес бояуларды іріктеп,ерекшелеуге үйрету. |
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Сурет салу |
|
|
Тақырыбы |
«Орамалды безендіру» |
|
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,жұмбақ жасыру,өрнек салу. |
|
|
Керекті-құралдар |
Демонстрациялық сурет,альбом,қылқалам, қарындаш,субояқ,суқұйғыш,майлық. |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері «Угәй-ай»
әнімен |
Балалар жарты шеңбер құрып тұрады, амандасады. |
|
Ұйымдастырушы лық-ізденістік |
- Саламатсыңдар ма балалар? Мен аула сыпырушы
апаймын, мына күз мезгілінің суығын-ай, есіктің алдын сыпырып жүр
едім, қатты жел тұрып, басымдағы орамалды ұшырып әкетті, онымен
қоймай жаңбыр жауып кетті ғой. Мына әдемі алтындай
жапырақтарды теріп үлгердім-ау, осыны сендерге берейін деп келіп
едім, - Балалар апайға көмектесейік. -Апайға әдемі орамал
жасап береміз бе? - Аналарының,апаларының,әжелерінің орамал таққанын көргендерін бар ма? -Орамалдың пішіні қандай болады? - Біз бүгін апайға ерекше орамал сыйлаймыз. Орамалға өрнек саламыз. -Мына суретте қандай өрнекті көріп отырсыңдар? -Өрнек неге ұқсайды? Өрнекке зер салып қарасақ өрнек балтаға ұқсайды. -Орамалды безендіру үшін ең алдымен төртбұрыш саламыз.Төртбұрыш ішін түсті бояумен бояймыз. Орамалды бояп болған соң балта өрнегін саламыз. Сергіту сәті. «Отбасында
нешеуміз?» - Орамалымыздың түсі
қандай? Д/ойын: « Суретті есіңе сақта» Мақсаты: Көру есін зейінін дамыту. Керекті-құралдар: Ойын карточкалары бала санына қарай. Шарты: Тәрбиеші әр балаға ойынға арналған карточкаларды таратады және зейін қойып назарларын аударуды сұрайды.Әр бала карточкадағы суретті қарап,көзін жұмып суретте не орналасқаның айтады. |
Жапырақтардың түсіне қызығушылық пайда болады. Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. Балалардың жауаптары. Тәрбиешінің нұсқауымен орамал суретіне балта өрнегін салады. Қимылмен орындайды. Балалардың жауаптары. |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Релаксация. |
Қолдарымен қимылдар жасап, ауыздарымен үрлейді, осы кезде әдемі шын орамал шыға келеді, оны аула сыпырушы апайға сыйлайды |
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Орамалды өрнекпен безендіруді,балта өрнегінің атауын; |
|
|
Түсінеді |
Орамалды әшекейлеуді,орамалды кімдер тағатының; |
|
|
Қолданады |
Өрнек салуды,сұраққа жауап беруді. |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Орамалды безендіру»
«Орамалды безендіру»
№3.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Блок: «Жануарлар әлемі»
Апта тақырыбы: «Жібек әжеде қонақтамыз»
|
Ай апта |
Қыркүйек. III-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Шығармашылық» |
Қазақ халқының өрнегін орамалдың түсіне сәйкес бояуларды іріктеп,ерекшелеуге үйрету. |
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Сурет салу |
|
|
Тақырыбы |
«Орамалды безендіру» |
|
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,жұмбақ жасыру,өрнек салу. |
|
|
Керекті-құралдар |
Демонстрациялық сурет,альбом,қылқалам, қарындаш,субояқ,суқұйғыш,майлық. |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері «Угәй-ай»
әнімен |
Балалар жарты шеңбер құрып тұрады, амандасады. |
|
Ұйымдастырушы лық-ізденістік |
- Саламатсыңдар ма балалар? Мен аула сыпырушы
апаймын, мына күз мезгілінің суығын-ай, есіктің алдын сыпырып жүр
едім, қатты жел тұрып, басымдағы орамалды ұшырып әкетті, онымен
қоймай жаңбыр жауып кетті ғой. Мына әдемі алтындай
жапырақтарды теріп үлгердім-ау, осыны сендерге берейін деп келіп
едім, - Балалар апайға көмектесейік. -Апайға әдемі орамал
жасап береміз бе? - Аналарының,апаларының,әжелерінің орамал таққанын көргендерін бар ма? -Орамалдың пішіні қандай болады? - Біз бүгін апайға ерекше орамал сыйлаймыз. Орамалға өрнек саламыз. -Мына суретте қандай өрнекті көріп отырсыңдар? -Өрнек неге ұқсайды? Өрнекке зер салып қарасақ өрнек балтаға ұқсайды. -Орамалды безендіру үшін ең алдымен төртбұрыш саламыз.Төртбұрыш ішін түсті бояумен бояймыз. Орамалды бояп болған соң балта өрнегін саламыз. Сергіту сәті. «Отбасында
нешеуміз?» - Орамалымыздың түсі
қандай? Д/ойын: « Суретті есіңе сақта» Мақсаты: Көру есін зейінін дамыту. Керекті-құралдар: Ойын карточкалары бала санына қарай. Шарты: Тәрбиеші әр балаға ойынға арналған карточкаларды таратады және зейін қойып назарларын аударуды сұрайды.Әр бала карточкадағы суретті қарап,көзін жұмып суретте не орналасқаның айтады. |
Жапырақтардың түсіне қызығушылық пайда болады. Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. Балалардың жауаптары. Тәрбиешінің нұсқауымен орамал суретіне балта өрнегін салады. Қимылмен орындайды. Балалардың жауаптары. |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Релаксация. |
Қолдарымен қимылдар жасап, ауыздарымен үрлейді, осы кезде әдемі шын орамал шыға келеді, оны аула сыпырушы апайға сыйлайды |
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Орамалды өрнекпен безендіруді,балта өрнегінің атауын; |
|
|
Түсінеді |
Орамалды әшекейлеуді,орамалды кімдер тағатының; |
|
|
Қолданады |
Өрнек салуды,сұраққа жауап беруді. |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
шағым қалдыра аласыз













