|
Пәні: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: Бөлім: Жақсыдан үйрен Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 27.02.2018ж Сыныбы: 3 «И» |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз |
|||
|
Оқыту мақсаты |
А. Оқушыларға сазгер Ш.Қалдаяқовтың өмірі және шығармашылығы туралы түсінік алады Ә. Өнерге деген қызығушылықтарын дамиды Б. Өз Отанын сүюге , қарапайымдылыққа тәрбиеленеді |
|||
|
Күтілетін нәтижелер: |
Өз пікірін сенімді әрі дәлелді жеткізе білуге дағдыланды. Тақырып бойынша мағынаны ашуға ұмтылады. |
|||
|
Негізгі идея |
Аңыз әңгіме-- өмірде болған адамның басынан өткен оқиғасы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу
3.Сазгерлер тобы |
Оқушылар сәлемдеседі. Үлестірмелі карточкалар арқылы топқа бөлінеді. |
Ауызекі бағалау |
|
|
Психологиялық треннинг |
«Ыстық доп» әдісі |
Оқушылар бір-бірілеріне жылы лебіздерін айтып допты береді. |
Ауызша бағалау |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (Бәйе ойыны арқылы) |
Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді. -Әбілхан Қастеев туралы не білеміз? -Оның қандай туындылары бар? -Кім қандай мәлімет жинап келді? -Кім мәтінді оқып келді? |
Оқушылар өз ойларымен бөліседі |
Смайликтермен Бағалау |
|
|
Өткен сабақты пысықтау «Ыстық орындық» әдісі |
-Осы оқып отырған тарау қалай аталады? -Кімдермен таныстық? -Олар не үшін күресті және қай кезде? |
Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады |
Ауызша бағалау |
|
|
Мағынаны тану |
«Жақсыдан үйрен» тарауында танысқан өнерлі адамдарды жазыңдар. «Аңыз» дегеніміз не еді?Қандай аңыз әңгімелер білеміз? |
Оқушылар сұрақтар сызбаны толтырады. Өмірде болған адамның басына құралған шығарманы аңыз дейміз. |
Қол соғып Марапаттау |
|
|
Дәптермен жұмыс |
Жиырма жетнші ақпан Жақсыдан үйрен Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз |
Дәптермен жұмыс жасайды |
|
|
|
Тұсаукесер |
Жаңа сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешіп алайық. 1. Шебердің қолы көпке ортақ 2. Ұстаздан шәкірт озар 3. Өнерлі бала өрге жүзер 4. Ата көрген оқ жанар,шеше көрген тон пішер 5. Жігіт адамға жетпіс өнер де аз -Сөзжұмбақтың ортасында қандай сөз шықты? -Шәмші деген кім?Естулерің бар ма? |
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді. |
Смайликтермен бағалау |
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықпен жұмыс «Жексон» әдісі |
Ш. Қалдаяқов 1930 жылы 30 тамызда Шымкент облысы Отырар ауданында дүниеге келген. Көрнекті сазгер.(слайдпен жұмыс) Оразбек Бодықов (1927-1997) 29-наурызда Қызылорда Облысының Шиелі ауданында дүниеге келген(слайдпен жұмыс) Мәтінді оқушыларға аудио таспа арқылы тыңдату. Оқушылар оқулықтағы «Аққұс туралы аңыз» мәтінін іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды. Оқылған мәтінді топта талқылайды.Топтан бір оқушы шығып мәтінді басқа топтарға түсіндіреді. |
Оқушылар өз тобын және басқа екі топтарға баға береді |
Топтар бір-бірін бағалайды |
|
|
«Түртіп алу» әдісі |
-Мәтіндегі мағынасы түсініксіз,қиын сөздер болса сөздікпен жұмыс жүргізеді. Тау мүлгіп-тау ұйқыға кетіп Көл тынып-көл тып-тыныш күйге түсіп Аспан егіледі-аспан жылағандай күйге түседі |
Сөздікпен жұмыс. |
Смайликтермен бағалау |
|
|
Топтық жұмыс |
Топпен жұмыс: -Менің қолымдағы қорапта тапсырмалар бар. Әр топтан бір оқушы келіп тапсырма алады. Осы тапсырма арқылы әр топ өз жұмысын қорғайды. Тапсырмалар. 1- топ «Шәмші әнінің құдіреті» деген әңгіме құрастыру. 2+топ «Аққұстың қуанышты әні»деген тақырыпқа сурет салу 3- топ «Аққұстың мұңды әні»сурет салу |
Тапсырмаларды оқушылар топпен орындайды |
Топтар бірін-бірі қол соғып марапаттайды |
|
|
Сергіту сәті: |
«Сөз ойла, тез ойла» ойыны, «Ана туралы жыр» |
Оқушылар ойынды ойнау арқылы сөздер табады. |
Смайликтар арқылы бағалау |
|
|
Рефлексия |
Топтар аққұстың қанатына бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу. |
Топ болып жұмыс жасайды |
Топтарды смайликтар арқылы бағалау |
|
|
Қорытындылау: |
Сабақты Шәмшіге арналған бір шумақ өлең жолдарымен сабақты қорытындылаймыз. Әндерің ғасырларға жалғасатын Жаңғырып жанымызда қалар атың Дүбірлі дүниені терең шалсаң Өзіңнен сазгер-әнші бар ма асатын ? |
|
Смайликтермен бағалау |
|
|
Үй жұмысы |
Мәтінді оқу, әңімелеу |
Дәптерге жазып алу |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз
Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз
|
Пәні: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: Бөлім: Жақсыдан үйрен Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 27.02.2018ж Сыныбы: 3 «И» |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз |
|||
|
Оқыту мақсаты |
А. Оқушыларға сазгер Ш.Қалдаяқовтың өмірі және шығармашылығы туралы түсінік алады Ә. Өнерге деген қызығушылықтарын дамиды Б. Өз Отанын сүюге , қарапайымдылыққа тәрбиеленеді |
|||
|
Күтілетін нәтижелер: |
Өз пікірін сенімді әрі дәлелді жеткізе білуге дағдыланды. Тақырып бойынша мағынаны ашуға ұмтылады. |
|||
|
Негізгі идея |
Аңыз әңгіме-- өмірде болған адамның басынан өткен оқиғасы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу
3.Сазгерлер тобы |
Оқушылар сәлемдеседі. Үлестірмелі карточкалар арқылы топқа бөлінеді. |
Ауызекі бағалау |
|
|
Психологиялық треннинг |
«Ыстық доп» әдісі |
Оқушылар бір-бірілеріне жылы лебіздерін айтып допты береді. |
Ауызша бағалау |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (Бәйе ойыны арқылы) |
Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді. -Әбілхан Қастеев туралы не білеміз? -Оның қандай туындылары бар? -Кім қандай мәлімет жинап келді? -Кім мәтінді оқып келді? |
Оқушылар өз ойларымен бөліседі |
Смайликтермен Бағалау |
|
|
Өткен сабақты пысықтау «Ыстық орындық» әдісі |
-Осы оқып отырған тарау қалай аталады? -Кімдермен таныстық? -Олар не үшін күресті және қай кезде? |
Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады |
Ауызша бағалау |
|
|
Мағынаны тану |
«Жақсыдан үйрен» тарауында танысқан өнерлі адамдарды жазыңдар. «Аңыз» дегеніміз не еді?Қандай аңыз әңгімелер білеміз? |
Оқушылар сұрақтар сызбаны толтырады. Өмірде болған адамның басына құралған шығарманы аңыз дейміз. |
Қол соғып Марапаттау |
|
|
Дәптермен жұмыс |
Жиырма жетнші ақпан Жақсыдан үйрен Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз |
Дәптермен жұмыс жасайды |
|
|
|
Тұсаукесер |
Жаңа сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешіп алайық. 1. Шебердің қолы көпке ортақ 2. Ұстаздан шәкірт озар 3. Өнерлі бала өрге жүзер 4. Ата көрген оқ жанар,шеше көрген тон пішер 5. Жігіт адамға жетпіс өнер де аз -Сөзжұмбақтың ортасында қандай сөз шықты? -Шәмші деген кім?Естулерің бар ма? |
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді. |
Смайликтермен бағалау |
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықпен жұмыс «Жексон» әдісі |
Ш. Қалдаяқов 1930 жылы 30 тамызда Шымкент облысы Отырар ауданында дүниеге келген. Көрнекті сазгер.(слайдпен жұмыс) Оразбек Бодықов (1927-1997) 29-наурызда Қызылорда Облысының Шиелі ауданында дүниеге келген(слайдпен жұмыс) Мәтінді оқушыларға аудио таспа арқылы тыңдату. Оқушылар оқулықтағы «Аққұс туралы аңыз» мәтінін іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды. Оқылған мәтінді топта талқылайды.Топтан бір оқушы шығып мәтінді басқа топтарға түсіндіреді. |
Оқушылар өз тобын және басқа екі топтарға баға береді |
Топтар бір-бірін бағалайды |
|
|
«Түртіп алу» әдісі |
-Мәтіндегі мағынасы түсініксіз,қиын сөздер болса сөздікпен жұмыс жүргізеді. Тау мүлгіп-тау ұйқыға кетіп Көл тынып-көл тып-тыныш күйге түсіп Аспан егіледі-аспан жылағандай күйге түседі |
Сөздікпен жұмыс. |
Смайликтермен бағалау |
|
|
Топтық жұмыс |
Топпен жұмыс: -Менің қолымдағы қорапта тапсырмалар бар. Әр топтан бір оқушы келіп тапсырма алады. Осы тапсырма арқылы әр топ өз жұмысын қорғайды. Тапсырмалар. 1- топ «Шәмші әнінің құдіреті» деген әңгіме құрастыру. 2+топ «Аққұстың қуанышты әні»деген тақырыпқа сурет салу 3- топ «Аққұстың мұңды әні»сурет салу |
Тапсырмаларды оқушылар топпен орындайды |
Топтар бірін-бірі қол соғып марапаттайды |
|
|
Сергіту сәті: |
«Сөз ойла, тез ойла» ойыны, «Ана туралы жыр» |
Оқушылар ойынды ойнау арқылы сөздер табады. |
Смайликтар арқылы бағалау |
|
|
Рефлексия |
Топтар аққұстың қанатына бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу. |
Топ болып жұмыс жасайды |
Топтарды смайликтар арқылы бағалау |
|
|
Қорытындылау: |
Сабақты Шәмшіге арналған бір шумақ өлең жолдарымен сабақты қорытындылаймыз. Әндерің ғасырларға жалғасатын Жаңғырып жанымызда қалар атың Дүбірлі дүниені терең шалсаң Өзіңнен сазгер-әнші бар ма асатын ? |
|
Смайликтермен бағалау |
|
|
Үй жұмысы |
Мәтінді оқу, әңімелеу |
Дәптерге жазып алу |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
||||
шағым қалдыра аласыз













